Kivat sulle palstalainen!

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen lähettänyt todella paljon vaatepaketteja tarvitseville ja kaikki ovat hakeneet ne ja kiittäneet niistä (siis tuolla hyvä sydän-kerhossa ja pidetään huolta-kerhossa) minulla ei ainakaan ole yhtään pahaa sanottavaa kenenstäkään avun tarvitsijasta. varmaan aika harvinaista tuollainen. Oletko varma, että osoite oli oikea ja että, ei ole ollut reissussa tmv. juuri silloin kun paketti on tullut.
Mitä nuo kerhot on? Kuulostaa kivalle =)
se kerho on nykyään Pidetään huolta-kerho tuolla kerhopuolella. Se on salattu kerho, joten salasanan saatte laittamalla minulle yytä tai Keittiönoidalle.
No miä paiskaan sua yyllä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen lähettänyt todella paljon vaatepaketteja tarvitseville ja kaikki ovat hakeneet ne ja kiittäneet niistä (siis tuolla hyvä sydän-kerhossa ja pidetään huolta-kerhossa) minulla ei ainakaan ole yhtään pahaa sanottavaa kenenstäkään avun tarvitsijasta. varmaan aika harvinaista tuollainen. Oletko varma, että osoite oli oikea ja että, ei ole ollut reissussa tmv. juuri silloin kun paketti on tullut.
Mitä nuo kerhot on? Kuulostaa kivalle =)
se kerho on nykyään Pidetään huolta-kerho tuolla kerhopuolella. Se on salattu kerho, joten salasanan saatte laittamalla minulle yytä tai Keittiönoidalle.
No miä paiskaan sua yyllä =)
paiskaa muaki

 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Minkä takia tää sonta väittää että miä en ole kirjautunut sisään |O
Mullakin tapahtuu aina niin, että jos yritän yv:tä lukea silloin kun edellisestä kirjautumisesta on jo useampi tunti. Pitää kirjautua ulos, ja sit takas sisään että pystyy laittamaan/lukemaan yv:t. En tiiä mistä johtuu.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Minkä takia tää sonta väittää että miä en ole kirjautunut sisään |O
Mullakin tapahtuu aina niin, että jos yritän yv:tä lukea silloin kun edellisestä kirjautumisesta on jo useampi tunti. Pitää kirjautua ulos, ja sit takas sisään että pystyy laittamaan/lukemaan yv:t. En tiiä mistä johtuu.
No katos niinpä olikin, kiitos kovasti =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen lähettänyt todella paljon vaatepaketteja tarvitseville ja kaikki ovat hakeneet ne ja kiittäneet niistä (siis tuolla hyvä sydän-kerhossa ja pidetään huolta-kerhossa) minulla ei ainakaan ole yhtään pahaa sanottavaa kenenstäkään avun tarvitsijasta. varmaan aika harvinaista tuollainen. Oletko varma, että osoite oli oikea ja että, ei ole ollut reissussa tmv. juuri silloin kun paketti on tullut.
Mitä nuo kerhot on? Kuulostaa kivalle =)
se kerho on nykyään Pidetään huolta-kerho tuolla kerhopuolella. Se on salattu kerho, joten salasanan saatte laittamalla minulle yytä tai Keittiönoidalle.
No miä paiskaan sua yyllä =)
paiskaatko minuakin?
=)
 
Olin kaupasa ja ketju venähtänyt sillä välin :D Ei oo S H (kuka se edes on?) ja mä teen niin et laitan asianosaiselle yv:tä et miksei lunastanut. En halua täällä nikkiä huutaa, jos oikeasti sattuisikin olemaan kunnollinen selitys asiaan. Jokainen varmaan ymmärtää ettei oo kiva et turhaan parjataan...

No onneksi miekin kerkesin toisen paketin lähettää oikein mukavalle perheelle ja sinne ajattelin jatkossakin noi lähetykset laittaa menemään. Tai sitten vien tonne ensi- ja turvakodille minne oon vienyt lelujakin aiemmin...
 
viaraileva tähti
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Olin kaupasa ja ketju venähtänyt sillä välin :D Ei oo S H (kuka se edes on?) ja mä teen niin et laitan asianosaiselle yv:tä et miksei lunastanut. En halua täällä nikkiä huutaa, jos oikeasti sattuisikin olemaan kunnollinen selitys asiaan. Jokainen varmaan ymmärtää ettei oo kiva et turhaan parjataan...

No onneksi miekin kerkesin toisen paketin lähettää oikein mukavalle perheelle ja sinne ajattelin jatkossakin noi lähetykset laittaa menemään. Tai sitten vien tonne ensi- ja turvakodille minne oon vienyt lelujakin aiemmin...
Oikea päätös. :)

 
Minä olen antanut vaatetta lastenkoteihin ja synnärille karjalaan rajan taa. Siellä todella tarvitsevat, ja kiitollisia ovat kaikesta.
Joskus tuntuu, ettei suomalaisille kelpaisi edes käyttämätön ilmaiseksi, jos on väärän merkkinen tai värinen.
On kurjaa, kun mielellään antaisi tarvitsevalle esim lasten vaatetta ja lelua, vaan kun ei kelpaa.
 
Joo täällä on joku joka kerää kamaa varmaan kirppis tarkoitukseen! MIe viimevuonna oisin lahjottanu jotain joulupakettia ja se tyyppi alko tykittään y-viestein sitten ja tuli stoorit perään minkä kokosille jne. Ja ku kysyin tarkennusta mikä ois mieluista lapsille, niin iät ja koot muuttuivat |O .
 
nimetönnä
Paska homma. Olen täällä myös lahjoitellut vaatteita/tavaroita tarvitseville ja ihan mielelläni olen sen tehnyt. Vähän vain jäi kakanmaku suuhun, kun ensin yyllä pyydetään tavaraa, sitten täällä retostellaan todella, todella turhalla itseen kulutetulla erittäin kalliilla toimenpiteellä. Ja sitten pyydetään lisää tavaraa ihan pokkana.

Mä en oikeasti ymmärrä.
 
Ninni
Oliko osoite varmasti oikea?Joskus postikin tekee virheitä nimittäin tätini pohjoissuomesta lähetti melko ison paketin jossa ihan oikea osoite ja se palautui(???).Kaikenkukkuraksi posti ei edes vaivautunut lähettämään pakettia uudestaan ilmaiseksi ja tätini joutui maksamaan tupla postimaksut vaikka osoite todella oli oikea!!!
 
minä
Keljua, että noin voi käydä, tuo on auttamishalun väärinkäyttämistä.

Mä olen ilmaiseksi lahjoittaessani pelannut sillä tavalla "varman päälle", että ainoa toimitustapa on aina ollut nouto... En ole postittanut tai toimittanut mihinkään. Se, joka on todella halunnut lahjoitettavan tavaran tms on saanut käydä vapaasti noutamassa. On taatusti mennyt tavara perillekin.

 
Höh.. todella typerää!
Mä just muutama viikko sitten lahjoitin paketin vaatetta ja pyysin ensin postarit tilille ja sitten lähetin. Sain hyvän mielen, kuulin että vaatteet meni perille ja vastaanottaja oli tyytyväinen. =)

Ap teit kivasti, kun lähetit vielä ilmatteeksi, mutta tosi typerää, kun vastaanottaja ei lunastanut edes pakettia ja jouduit maksaa postikulut toistamiseen :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Oliko osoite varmasti oikea?Joskus postikin tekee virheitä nimittäin tätini pohjoissuomesta lähetti melko ison paketin jossa ihan oikea osoite ja se palautui(???).Kaikenkukkuraksi posti ei edes vaivautunut lähettämään pakettia uudestaan ilmaiseksi ja tätini joutui maksamaan tupla postimaksut vaikka osoite todella oli oikea!!!
Mulle kävi nolosti joulun tienoilla. Lähetin joulukortit (mun lapsen kuvalla varustettuna) mun lapsen kummille ja hänen vanhemmilleen, vain kummin vanhempien kortti oli mennyt perille. Pari kuukautta myöhemmin kummi tuli kylään ja kysyi samaisesta kuvasta, että onko se samanlainen minkä lähetin hänen vanhemmille. Luuli tietty että ihan veemäisyyttäni jätin hänelle lähettämättä :/
 

Yhteistyössä