Kivat sulle palstalainen!

täytyy myöntää,et minäkin lopetin hyväntekeväisyyden tällä palstalla... lähetin eräälle palstalaiselle ISON laatikon vaatteita, en pyytänyt postareita,enkä mitään... kyselin sitten perään,oliko mieluisia niin vastaus oli nojooo...kyl niistä muutama pidettävä löytyi :headwall: ja siis siistiä lasten vaatetta pistin, jotka olivat vain esikoisellani olleet päällä ja palaute oli mitä oli. no makuasia..mut silti otti päähän.

ja muitakin juttuja niin joo kiitti,mulle riitti.

ap, ymmärrän et suo suoraan sanoa saattaa v*tuttaa. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
täytyy myöntää,et minäkin lopetin hyväntekeväisyyden tällä palstalla... lähetin eräälle palstalaiselle ISON laatikon vaatteita, en pyytänyt postareita,enkä mitään... kyselin sitten perään,oliko mieluisia niin vastaus oli nojooo...kyl niistä muutama pidettävä löytyi :headwall: ja siis siistiä lasten vaatetta pistin, jotka olivat vain esikoisellani olleet päällä ja palaute oli mitä oli. no makuasia..mut silti otti päähän.

ja muitakin juttuja niin joo kiitti,mulle riitti.

ap, ymmärrän et suo suoraan sanoa saattaa v*tuttaa. :/
tai jos oikein priimaa lähetät niin myyntiin päätyvät. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No jopas nyt on :eek: Että tahtoo ilmaiseksi vaatteita mutta sitten ei pirskules edes kelpaa :eek: :headwall: Minä olisin kyllä niin ilkeä että paljastaisin tämmösen järjenjättiläisen :kieh:
Totta. Ihan kyl kannattaiskin paljastaa, että kuka!
Ettei muutkin mee samaan lankaan, ja ala lähettelemään sille vaatepaketteja mitä ei ees lunasta!
nimenomaan!

 
A shadieeyah
mie oon ite ollu välikädellisenä vastaanottajana..siis miulle on annettu vaatetusta ja oon vieny tänne tulleille burmalaisille pakolaisille..
Sekä minä että tietenkin vastaanottajat ovat olleet mega riemuissaan =)

Mutta hyvin ikävä tapaus ap:llä :( valitettavasti koriin mahtuu aina mätiä omenoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
täytyy myöntää,et minäkin lopetin hyväntekeväisyyden tällä palstalla... lähetin eräälle palstalaiselle ISON laatikon vaatteita, en pyytänyt postareita,enkä mitään... kyselin sitten perään,oliko mieluisia niin vastaus oli nojooo...kyl niistä muutama pidettävä löytyi :headwall: ja siis siistiä lasten vaatetta pistin, jotka olivat vain esikoisellani olleet päällä ja palaute oli mitä oli. no makuasia..mut silti otti päähän.

ja muitakin juttuja niin joo kiitti,mulle riitti.

ap, ymmärrän et suo suoraan sanoa saattaa v*tuttaa. :/
tai jos oikein priimaa lähetät niin myyntiin päätyvät. :/
niin. sillehän ei voi mitään, iteppä olen lahjoittanut.... mut vois edes kiitoksen sanoa. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:
Älkää please yleistäkö.Mulle pari palstalaista lahjoitti vaatetta ja mä maksoin silloin postarit.Olen todella kiitollinen vaatteista.Ihan omaan käyttöön i, eivätkä varmasti päädy myyntiin.
anteeksi!

suurin osa on kyllä kiittäneet ja pistäneet kivaa palautetta s.postiin.

nää muutamat vaan tuli mieleen just nyt :ashamed:
 
mulla muuten samanmoisia kokemuksia. kerran täällä joku kertoili miten oli joutunu kuseen miehensä tekemien laskujen vuoksi ja että ei oo rahaa ees viittä euroa pistää lapsen kaverin synttärilahjaan ja kuinka lapsi oli nukkunu synttärikutsu käessä yöt.

no, hän sitte loi nikin ja mie laitoin hälle yyveetä että ois ihan paketissa oleva disney storesta ostettu peter pan merirosvolelu ja että voin lähettää sen ihan iliman mitään kuluja. rahaakaan en siis halunnu. pari yyveetä vaihettiin ja sitte se kiinnostus lopahti. kyseli tietoja siittä ja ko mie lähetin pari linkkiä missä oli kuvia vastaavanlaisista niin siihen yyveehen ei ees ennää vastannu. vaikka sen jäläkeen oli vielä kuitenki palstaillu ja kirjautunu siis sisälle.

että maku meni. vitutus vaan jäi ko yritti auttaa. :/
 
Gluteus maximus
Minä olen lähettänyt todella paljon vaatepaketteja tarvitseville ja kaikki ovat hakeneet ne ja kiittäneet niistä (siis tuolla hyvä sydän-kerhossa ja pidetään huolta-kerhossa) minulla ei ainakaan ole yhtään pahaa sanottavaa kenenstäkään avun tarvitsijasta. varmaan aika harvinaista tuollainen. Oletko varma, että osoite oli oikea ja että, ei ole ollut reissussa tmv. juuri silloin kun paketti on tullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mulla muuten samanmoisia kokemuksia. kerran täällä joku kertoili miten oli joutunu kuseen miehensä tekemien laskujen vuoksi ja että ei oo rahaa ees viittä euroa pistää lapsen kaverin synttärilahjaan ja kuinka lapsi oli nukkunu synttärikutsu käessä yöt.

no, hän sitte loi nikin ja mie laitoin hälle yyveetä että ois ihan paketissa oleva disney storesta ostettu peter pan merirosvolelu ja että voin lähettää sen ihan iliman mitään kuluja. rahaakaan en siis halunnu. pari yyveetä vaihettiin ja sitte se kiinnostus lopahti. kyseli tietoja siittä ja ko mie lähetin pari linkkiä missä oli kuvia vastaavanlaisista niin siihen yyveehen ei ees ennää vastannu. vaikka sen jäläkeen oli vielä kuitenki palstaillu ja kirjautunu siis sisälle.

että maku meni. vitutus vaan jäi ko yritti auttaa. :/


vitsi sä oot ihana!
hiukan ehkä raskaushormonit myllertää,mutta tuli tippa silmään kun ajattelin että joku tuntematon on valmis tolleen auttamaan ihan pyytettömästi ja sit toinen osapuoli on tollanen kus..pää!
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen lähettänyt todella paljon vaatepaketteja tarvitseville ja kaikki ovat hakeneet ne ja kiittäneet niistä (siis tuolla hyvä sydän-kerhossa ja pidetään huolta-kerhossa) minulla ei ainakaan ole yhtään pahaa sanottavaa kenenstäkään avun tarvitsijasta. varmaan aika harvinaista tuollainen. Oletko varma, että osoite oli oikea ja että, ei ole ollut reissussa tmv. juuri silloin kun paketti on tullut.
Mitä nuo kerhot on? Kuulostaa kivalle =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen lähettänyt todella paljon vaatepaketteja tarvitseville ja kaikki ovat hakeneet ne ja kiittäneet niistä (siis tuolla hyvä sydän-kerhossa ja pidetään huolta-kerhossa) minulla ei ainakaan ole yhtään pahaa sanottavaa kenenstäkään avun tarvitsijasta. varmaan aika harvinaista tuollainen. Oletko varma, että osoite oli oikea ja että, ei ole ollut reissussa tmv. juuri silloin kun paketti on tullut.
Mitä nuo kerhot on ja miten niiden jäseneksi pääsee? Meillä kun olisi vaikka millä mitalla kaikkea lastenjutskaa lahjoitettavana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mulla muuten samanmoisia kokemuksia. kerran täällä joku kertoili miten oli joutunu kuseen miehensä tekemien laskujen vuoksi ja että ei oo rahaa ees viittä euroa pistää lapsen kaverin synttärilahjaan ja kuinka lapsi oli nukkunu synttärikutsu käessä yöt.

no, hän sitte loi nikin ja mie laitoin hälle yyveetä että ois ihan paketissa oleva disney storesta ostettu peter pan merirosvolelu ja että voin lähettää sen ihan iliman mitään kuluja. rahaakaan en siis halunnu. pari yyveetä vaihettiin ja sitte se kiinnostus lopahti. kyseli tietoja siittä ja ko mie lähetin pari linkkiä missä oli kuvia vastaavanlaisista niin siihen yyveehen ei ees ennää vastannu. vaikka sen jäläkeen oli vielä kuitenki palstaillu ja kirjautunu siis sisälle.

että maku meni. vitutus vaan jäi ko yritti auttaa. :/


vitsi sä oot ihana!
hiukan ehkä raskaushormonit myllertää,mutta tuli tippa silmään kun ajattelin että joku tuntematon on valmis tolleen auttamaan ihan pyytettömästi ja sit toinen osapuoli on tollanen kus..pää!

Ihmettelen kyllä, että eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja. Jos kävi niin, ettei jostain syystä halunnut ottaa lahjaa vastaan, niin miksei silti voinut kiittää toisen pyytettömästä eleestä auttaa? Mä en käsitä miten toiset voi olla tollasia.. :kieh: Itse liikuttuisin tosi paljon, jos olisin avun tarpeessa ja joku sitä tuolla lailla tarjoisi. :flower:
 
ompa kyllä tympeää käytöstä. ei tainnu olla oikeesti vaatteiden tarvesta! minä olen kerran lähettänyt yhden paketin postikuluilla ja sain vastaanottajasta ikuisen ystävän! kumpikin ollaan ns. köyhiä mutta autetaan kun voidaan toisiamme. harmi vaan että meillä on niin eri ikäiset lapset! =)
kerran annoin eräälle "kaverille" vaatteita (iso perhe) 2 isoa vaatekassillista kun oli puhunu että ku ei ole rahaa ostaa. oli tasan kaksi paitaa ottanu itselle niistä ja muut kuulemma (miehen sanojen mukaan) polttanu. minä otin tosissaan pulttia siitä! :|
oli viimeinen kerta kun koitin auttaa heitä.
nyt olen taas ollu kytiksellä lahjoitetaan palstalla.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mulla muuten samanmoisia kokemuksia. kerran täällä joku kertoili miten oli joutunu kuseen miehensä tekemien laskujen vuoksi ja että ei oo rahaa ees viittä euroa pistää lapsen kaverin synttärilahjaan ja kuinka lapsi oli nukkunu synttärikutsu käessä yöt.

no, hän sitte loi nikin ja mie laitoin hälle yyveetä että ois ihan paketissa oleva disney storesta ostettu peter pan merirosvolelu ja että voin lähettää sen ihan iliman mitään kuluja. rahaakaan en siis halunnu. pari yyveetä vaihettiin ja sitte se kiinnostus lopahti. kyseli tietoja siittä ja ko mie lähetin pari linkkiä missä oli kuvia vastaavanlaisista niin siihen yyveehen ei ees ennää vastannu. vaikka sen jäläkeen oli vielä kuitenki palstaillu ja kirjautunu siis sisälle.

että maku meni. vitutus vaan jäi ko yritti auttaa. :/


vitsi sä oot ihana!
hiukan ehkä raskaushormonit myllertää,mutta tuli tippa silmään kun ajattelin että joku tuntematon on valmis tolleen auttamaan ihan pyytettömästi ja sit toinen osapuoli on tollanen kus..pää!

no ku miulla on tytär ja häntä ei vielä kiinnosta nuo merirosvoleikit (jos alakaa koskaan kiinnostamaankaan) ja kummipojat on sen verta pieniä ettei heille voi antaa ja muut pojannassikat ympärillä on taasen sen verta isoja ettei kiinnosta niin mie aattelin jotta mie voin ihan hyvin sen lähettää jollein joka saa siittä hyvän mielen. ja ettei pienen ois tarvinnu mennä iliman lahjaa sinne, ois ees joku lahja ollu. oli kuitennii kysymys nelivuotiaasta joka ois aivan varmasti tykänny lahjasta.

mitäpä mie sillä teen, pölyttyy vaan kaapissa.

ja ois maksikirjeenä menny sillain että ois voinu postimies luukusta tiputtaa niin ei ois tämän äidin tarvinnu sen takia lähteä postiin sitä hakemaan (koska hällä supisteli kovin ja oli siis yh ettei ollu kettään siinä kotona jatkuvasti joka ois voinu postissa piipahtaa).

mutta joo, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta :)
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen lähettänyt todella paljon vaatepaketteja tarvitseville ja kaikki ovat hakeneet ne ja kiittäneet niistä (siis tuolla hyvä sydän-kerhossa ja pidetään huolta-kerhossa) minulla ei ainakaan ole yhtään pahaa sanottavaa kenenstäkään avun tarvitsijasta. varmaan aika harvinaista tuollainen. Oletko varma, että osoite oli oikea ja että, ei ole ollut reissussa tmv. juuri silloin kun paketti on tullut.
Mitä nuo kerhot on? Kuulostaa kivalle =)
se kerho on nykyään Pidetään huolta-kerho tuolla kerhopuolella. Se on salattu kerho, joten salasanan saatte laittamalla minulle yytä tai Keittiönoidalle.
 
vieras
voi, että kun harmittaa tuollaiset kiittämättömät ääliöt! itse olen lahjoitellut muutaman paketin postikuluilla ja olen myös ottanut vastaan vaatteita tytöille ja maksanut niitä postimaksut (tietty!) ja puolin ja toisin ollaan vaihdeltu kiitokset ja tyytyväisiä ollaan oltu, kun joku on niin kiltti, että lahjoittaa eteenpäin, joita ei itse tarvitse:)
 

Yhteistyössä