Kivan iso koti Mikkosilla...

Tavallisen oloisia ihmisiä, söpöt pikkupojat ja ihania elukoita :) Oikein lämminhenkinen kurkkaus Mikkosten kotiin... Vaikuttavat onnellisilta.

Heidän kannanottojensa lyhytnäköisyys ja mustavalkoisuus hämmästyttää ehkä tuon Perhon ohjelman jälkeen entistä enemmän :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tavallisen oloisia ihmisiä, söpöt pikkupojat ja ihania elukoita :) Oikein lämminhenkinen kurkkaus Mikkosten kotiin... Vaikuttavat onnellisilta.

Heidän kannanottojensa lyhytnäköisyys ja mustavalkoisuus hämmästyttää ehkä tuon Perhon ohjelman jälkeen entistä enemmän :|
Kuten sanottu, hyvin ajoitettu ohjelma ja kuka tahansa osaa olla ihmisiksi kun tietää että kamerat tulee ja tuon kohun jälkeen erityisesti tulee näyttäytyä mahdollisimman puhtoisena, täydellisenä perheenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mua vähän ihmetytti se Mikkosten kotistudio. Isä taitaa pakkosyöttää lapsille omaa ammattiaan...
Tai sitten iskä tekee töitä kotona, ja lapsetkin ovat sitä myötä innostuneet asiasta?
Se on normaalia :), lapset usein haluavat olla kuten vanhempansa.
Mun lapsistakin tulee röntgenhoitaja ja pitsasetä :D
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tavallisen oloisia ihmisiä, söpöt pikkupojat ja ihania elukoita :) Oikein lämminhenkinen kurkkaus Mikkosten kotiin... Vaikuttavat onnellisilta.

Heidän kannanottojensa lyhytnäköisyys ja mustavalkoisuus hämmästyttää ehkä tuon Perhon ohjelman jälkeen entistä enemmän :|
Kuten sanottu, hyvin ajoitettu ohjelma ja kuka tahansa osaa olla ihmisiksi kun tietää että kamerat tulee ja tuon kohun jälkeen erityisesti tulee näyttäytyä mahdollisimman puhtoisena, täydellisenä perheenä.
Eiköhän se ole nauhoitettu ennen tätä kohua...

 
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ninallakin on "tarrataulu" :D. Sehän on hitto vie kuin minä :snotty:

Ihania noi pojat. Reippaita. Minkä ikäisiä ne on?
Rikoitko sinäkin miehesi entisen perheen ja avioliiton?
En. Mä rikoin vaan erään Pian sydämen :D
Mutta tuskin Ninakaan perhettä rikkoi...en mä oikein usko, että yhdenkään naisen mahti riittäisi rikkomaan perhettä, joka ei halua tulla rikotuksi. Ei kenenkään miestä voi viedä ellei se mies sitä tahdo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tavallisen oloisia ihmisiä, söpöt pikkupojat ja ihania elukoita :) Oikein lämminhenkinen kurkkaus Mikkosten kotiin... Vaikuttavat onnellisilta.

Heidän kannanottojensa lyhytnäköisyys ja mustavalkoisuus hämmästyttää ehkä tuon Perhon ohjelman jälkeen entistä enemmän :|
Kuten sanottu, hyvin ajoitettu ohjelma ja kuka tahansa osaa olla ihmisiksi kun tietää että kamerat tulee ja tuon kohun jälkeen erityisesti tulee näyttäytyä mahdollisimman puhtoisena, täydellisenä perheenä.
Eiköhän se ole nauhoitettu ennen tätä kohua...
Mitä sitten? Ulos tuli sopivaan aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En. Mä rikoin vaan erään Pian sydämen :D
Mutta tuskin Ninakaan perhettä rikkoi...en mä oikein usko, että yhdenkään naisen mahti riittäisi rikkomaan perhettä, joka ei halua tulla rikotuksi. Ei kenenkään miestä voi viedä ellei se mies sitä tahdo.
Totta, ketään ei voi viedä, jos ei tahdo tulla viedyksi.

 
Mä kiinnitin heti alkuun huomioni semmoseen seikkaan...
Heillä on iso talo, ja rahaa millä mällätä (kotistudiosta päätellen), ja vieras nukkuu sohvalla! :eek: Olkoonki sitte kuinka mukava sohva, ni kuitenki se on vaan sohva!

Ja olettaisin, että kun heillä tosiaan on rahaa, ylimääräistä semmoista, ja ovat niin kovin huolissaan lapsiperheitten puolesta, niin kaipa he muutenkin koittavat asiaansa ajaa kuin ainoastaan saarnaamalla. Esim tukea rahallisesti jotain kotona hoidettavien lasten kerhoja omalla paikkakunnalla tms. Tokihan omalla rahalla saa tehä mitä tykkää, mutta luulis sitä jakavan toistenkin hyödyksi elämän tärkeimmässä asiassa, jos on mistä jakaa.

Se kissa oli aivan ihana. :heart: Ja lapset tasapainoisen ja onnellisen oloisia. :)
 
Katsoin juuri nauhoituksena
ja koko perhe vaikutti tasapainoisen onnellisilta. Ninalta kihahti vähän kyyneltä silmään, kun muisteli mediakohua. Pojat olivat tosi reippaita! Ei kyllä merkkiäkään, että kotikasvatus olis latistanut itsetuntoa :) Kaiken kaikkiaan yllättävän positiivinen otos =)
 
Yksi äiti
Siis ihan kiva perhe mutta veikkaan että tuolta kauniista torpasta ei nähdä tänne lähiöäitien kotiin,niin uusperhe,yh-äitien ym.joiden asiat eivät ole yhtä hyvin.Edelleenkään en voi sulattaa noita mielipiteitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AAmen:
Hyvin voivia ja vauraita muttei lämminsydämisiä muille kuin omalle perheelle!Tämmönen kutina jäi.
Mistäs sen tiedät? Mun mielestäni Ninakin vaikutti tunteelliselta ihmiseltä... olin luullut hänestä aivan päinvastaista.

 
---------------------------
Alkuperäinen kirjoittaja Yksi äiti:
Siis ihan kiva perhe mutta veikkaan että tuolta kauniista torpasta ei nähdä tänne lähiöäitien kotiin,niin uusperhe,yh-äitien ym.joiden asiat eivät ole yhtä hyvin.Edelleenkään en voi sulattaa noita mielipiteitä.
Samaa mieltä.Elelkööt vaan torpassaa happy endiin.
 

Yhteistyössä