No juurikin näin...Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Tavallisen oloisia ihmisiä, söpöt pikkupojat ja ihania elukoita Oikein lämminhenkinen kurkkaus Mikkosten kotiin... Vaikuttavat onnellisilta.
Heidän kannanottojensa lyhytnäköisyys ja mustavalkoisuus hämmästyttää ehkä tuon Perhon ohjelman jälkeen entistä enemmän :|
Kuten sanottu, hyvin ajoitettu ohjelma ja kuka tahansa osaa olla ihmisiksi kun tietää että kamerat tulee ja tuon kohun jälkeen erityisesti tulee näyttäytyä mahdollisimman puhtoisena, täydellisenä perheenä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Tavallisen oloisia ihmisiä, söpöt pikkupojat ja ihania elukoita Oikein lämminhenkinen kurkkaus Mikkosten kotiin... Vaikuttavat onnellisilta.
Heidän kannanottojensa lyhytnäköisyys ja mustavalkoisuus hämmästyttää ehkä tuon Perhon ohjelman jälkeen entistä enemmän :|
Sen pitäis tulla uusintana ainakin...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Näkyyks tuo ohjelma jossain netissä? Hitto kun onnistuin näkemään vaan viimeisen minuutin |O
näkyy mtv3 nettitv:stäAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Näkyyks tuo ohjelma jossain netissä? Hitto kun onnistuin näkemään vaan viimeisen minuutin |O
Tai sitten iskä tekee töitä kotona, ja lapsetkin ovat sitä myötä innostuneet asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja no:Mua vähän ihmetytti se Mikkosten kotistudio. Isä taitaa pakkosyöttää lapsille omaa ammattiaan...
Ihan normaalia, kai lapset on kiinnostuneita tollaisista härveleistä, mun lapset ainakin olis.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mua vähän ihmetytti se Mikkosten kotistudio. Isä taitaa pakkosyöttää lapsille omaa ammattiaan...
Rikoitko sinäkin miehesi entisen perheen ja avioliiton?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ninallakin on "tarrataulu" . Sehän on hitto vie kuin minä :snotty:
Ihania noi pojat. Reippaita. Minkä ikäisiä ne on?
Eiköhän se ole nauhoitettu ennen tätä kohua...Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Kuten sanottu, hyvin ajoitettu ohjelma ja kuka tahansa osaa olla ihmisiksi kun tietää että kamerat tulee ja tuon kohun jälkeen erityisesti tulee näyttäytyä mahdollisimman puhtoisena, täydellisenä perheenä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Tavallisen oloisia ihmisiä, söpöt pikkupojat ja ihania elukoita Oikein lämminhenkinen kurkkaus Mikkosten kotiin... Vaikuttavat onnellisilta.
En. Mä rikoin vaan erään Pian sydämenAlkuperäinen kirjoittaja dfdf:Rikoitko sinäkin miehesi entisen perheen ja avioliiton?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ninallakin on "tarrataulu" . Sehän on hitto vie kuin minä :snotty:
Ihania noi pojat. Reippaita. Minkä ikäisiä ne on?
Mitä sitten? Ulos tuli sopivaan aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Eiköhän se ole nauhoitettu ennen tätä kohua...Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Kuten sanottu, hyvin ajoitettu ohjelma ja kuka tahansa osaa olla ihmisiksi kun tietää että kamerat tulee ja tuon kohun jälkeen erityisesti tulee näyttäytyä mahdollisimman puhtoisena, täydellisenä perheenä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Tavallisen oloisia ihmisiä, söpöt pikkupojat ja ihania elukoita Oikein lämminhenkinen kurkkaus Mikkosten kotiin... Vaikuttavat onnellisilta.
Totta, ketään ei voi viedä, jos ei tahdo tulla viedyksi.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En. Mä rikoin vaan erään Pian sydämen
Mutta tuskin Ninakaan perhettä rikkoi...en mä oikein usko, että yhdenkään naisen mahti riittäisi rikkomaan perhettä, joka ei halua tulla rikotuksi. Ei kenenkään miestä voi viedä ellei se mies sitä tahdo.
Mistäs sen tiedät? Mun mielestäni Ninakin vaikutti tunteelliselta ihmiseltä... olin luullut hänestä aivan päinvastaista.Alkuperäinen kirjoittaja AAmen:Hyvin voivia ja vauraita muttei lämminsydämisiä muille kuin omalle perheelle!Tämmönen kutina jäi.
Samaa mieltä.Elelkööt vaan torpassaa happy endiin.Alkuperäinen kirjoittaja Yksi äiti:Siis ihan kiva perhe mutta veikkaan että tuolta kauniista torpasta ei nähdä tänne lähiöäitien kotiin,niin uusperhe,yh-äitien ym.joiden asiat eivät ole yhtä hyvin.Edelleenkään en voi sulattaa noita mielipiteitä.