Kivan iso koti Mikkosilla...

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
hyvä äiti ei ilmeisesti anna lapsille muroja :whistle:
Ajattelin just että saapa nähdä mitä ihmiset keksivät ohjelmasta, kun minusta näytti olevan ihan tavallinen, kiva perhe. Mutta näköjään keksitään ihan mistä vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Onko ihme, jos saa hate-mailia? :eek: :eek:
Se sanoi jossain haastattelussa että 85% on ollut hyvää palautetta ja että ihmiset on sen kanssa samaa mieltä...
Siis palautetta heijän häämatkan jälkeen, mitä olivat saaneet, ja Niinan äitikin.
Aaa... :ashamed:
 
vieras
Olipa ihan just sellanen asetelma tossa perheessä mitä kuvittelinkin. Sovinistimies, suunapäänä, vaimo ei saanut olla missään mukana. Vaimo hoiti lapsia silläaikaa kun äijä jaarittelee menneisyydestään ja esittelee taloa. Laittoihan se jossain vaiheessa ruokaa ja täytti tiskikonetta. Pikkuvanhoja ja näsäviisaita lapsia, ei millään pahalla :)
 
Kylläpä tuli hyvään aikaan tuo ohjelma, kaikkien niiden aikasempien sanomisten jälkeen saakin nyt lukea kuinka "ihana perhe" he ovatkaan.. :whistle:
Kai se oli tarkoituskin, näyttää heidät ihanan perheenä ja saada ihmisiä kääntämään kelkkaansa. Vai kuulostanko mä jo Timo T.A:lta? :D Syytän mediaa mielenmuokkauksesta :whistle:
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mutta siis pelkästään tuon ohjelman perusteella, tavallinen kiva perhe, mitä varmasti ovatkin.. Mutta nää lausunnot joita julkisuuteen antavat :headwall: :headwall:

Mikseivät saa ääneen sanoa mielipidettään? Antaako se aihetta haukkua ja morkata jos on erimieltä.
 
väliin väsyvä mummi
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
kaamee kämppä. siis kaikki ei kuulu seinille...
Sehän taisi ollakin isännän 'muistelohuone'
Onpa jo vanhan näköiseksi mennyt isäntä Mikkonen, kuin ukki konsanaan. Eiköhän väsy lasten ääniin ja elämään. Onneksi heillä on tilaa että löytyy varmaan aina myös rauhallinen paikka. Komeet oli maisemat. Omat kotistudiot ja kaikki, voww!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
hyvä äiti ei ilmeisesti anna lapsille muroja :whistle:
Ajattelin just että saapa nähdä mitä ihmiset keksivät ohjelmasta, kun minusta näytti olevan ihan tavallinen, kiva perhe. Mutta näköjään keksitään ihan mistä vaan...
tulipas tuossa vaan mieleen, kun on niin määritellyt muutenkin hyvän äidin ominaisuuksia. Ja niin, kyllähän jokainen perhe osaa olla ihmisiksi kun taloon tulee kamerat ja he tietävät ohjelman menevän julkisuuteen. mutta mistäs sitä kukaan tietää minkälainen perhe. mukavaltahan tuo näytti
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mutta siis pelkästään tuon ohjelman perusteella, tavallinen kiva perhe, mitä varmasti ovatkin.. Mutta nää lausunnot joita julkisuuteen antavat :headwall: :headwall:

Mikseivät saa ääneen sanoa mielipidettään? Antaako se aihetta haukkua ja morkata jos on erimieltä.
Eli kun ne haukkuu, se on mielipide, ja kun joku toinen kertoo mielipiteensä niin se on haukkumista? :D

(mun mielestä ne huono äiti, sydämetön, yms jutut on nimenomaan haukkumista)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mietippä te jotka haukutte yhtenään kyseistä perhettä, ni he vois nostaa syytteen vastaan teitä.
Mä en hauku perhettä, vaan heidän mielipiteitään, ihan samalla tavalla kuin he arvostelevat minun ratkaisujani, haukkuvat minua huonoksi äidiksi, vain koska minulla ei ole kiinnostusta hoitaa lapsiani kouluikään asti kotona. Tai edes mahdollisuutta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis voiko tosiaan olla niin, että noi onkin ihan tavallisia ihmisiä? :ashamed:
Niin... :ashamed:

Pojat oli tosi reippaita ja ihania ja hiihtikin jo tosi hienosti =) :heart:

Talo oli kiva ja aivan upealla paikalla, mutta sisustus ei ollut mikään pramea, se yllätti minut. Ihan taviskodin oloinen :D

Ja tosiaan, noiden juttujen perusteella ihan ok perhe.

Ja muutama päivä sitten mua niin puistatti tuo pariskunta. Hassua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie tunsin jopa (ainakin melkein) myötätuntoa sitä Ninaa kohtaan kun se siinä sohvalla niin nyyhkytti :ashamed:
Mä taas tunsin suunnatonta myötähäpeää sellaisia kohtaan, jotka on oikeesti ottaneet asiakseen lähettää jotain vihakirjeitä jopa Ninan sukulaisille :eek:
Siis oikeesti, JOKU raja... :|
 
hmp
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie tunsin jopa (ainakin melkein) myötätuntoa sitä Ninaa kohtaan kun se siinä sohvalla niin nyyhkytti :ashamed:
Mä taas tunsin suunnatonta myötähäpeää sellaisia kohtaan, jotka on oikeesti ottaneet asiakseen lähettää jotain vihakirjeitä jopa Ninan sukulaisille :eek:
Siis oikeesti, JOKU raja... :|
Eiköhän se puhunut siitä että kun alkoi seukkaamaan Timon kanssa aikoinaan, kun Timo jätti hänen takiaan entisen akkansa. Silloin oli vihattu ja ihmiset kirjoitteli heidän suhteestaan ja Ninasta. Eikai tätä kotiäiti hässäkkää vielä ollut tuon kuvauksen aikana tapahtunut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmp:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie tunsin jopa (ainakin melkein) myötätuntoa sitä Ninaa kohtaan kun se siinä sohvalla niin nyyhkytti :ashamed:
Mä taas tunsin suunnatonta myötähäpeää sellaisia kohtaan, jotka on oikeesti ottaneet asiakseen lähettää jotain vihakirjeitä jopa Ninan sukulaisille :eek:
Siis oikeesti, JOKU raja... :|
Eiköhän se puhunut siitä että kun alkoi seukkaamaan Timon kanssa aikoinaan, kun Timo jätti hänen takiaan entisen akkansa. Silloin oli vihattu ja ihmiset kirjoitteli heidän suhteestaan ja Ninasta. Eikai tätä kotiäiti hässäkkää vielä ollut tuon kuvauksen aikana tapahtunut :)
No kyllähän mä sen tajusin :D, mutta siltikään en tajua tuota vihapostijuttua.
 
joskus väsynyt mummi
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis voiko tosiaan olla niin, että noi onkin ihan tavallisia ihmisiä? :ashamed:
Eivätköhän liene, ihan normaalin perheen oloista paitsi vähän isommassa mittakaavassa. Meillä ei oo ees kotistudioo:(, vois opettaa lapsenlapsille ohjelmantekoo kun osais ja kuopukselle.
Talo on kyllä loputon urakka siivota yhdelle mutta jospa käy siivooja ja pitävät itse vain ylläpitosiivousta.
Mutta todellakin ukin oloinen on isäntä näöltään, kauheesti vanhentunut mutta onhan sillä ikääkin.
 

Yhteistyössä