Just meinasin pistää samaa =)Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nätti kissa.
Kaikkis kissat vois ampuu, muuten varmaan tosi kiva killi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nätti kissa.
Ei tarvita huomioliiviä, ei...Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja toi Timppeliinin ulkoiluasu näkyy kaivolta kotiin.
Olin just kirjottamassa samaaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Onks lapsilla REIMAA????
Samaa katoin, kivat pipot!!!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Olin just kirjottamassa samaaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Onks lapsilla REIMAA????
Reimatekkiä. Ninalle pisteet!
Eihän täs mitään oo vihattu, paitsi minä tuota kissaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannattais moittia äitejä, syyllisyys pistää heidät vihaamaan kaikkea kyseiseen perheeseen liittyvää. Ihanan lapsellista
Aika monella lapsella on mielikuvituskavereita.Alkuperäinen kirjoittaja voi vitsi:Ne hiihti mielikuvituskavereiden luo
Huomaa kyllä että et kuittaile kyseiselle perheelle yhtään nykyään......Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Eihän täs mitään oo vihattu, paitsi minä tuota kissaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannattais moittia äitejä, syyllisyys pistää heidät vihaamaan kaikkea kyseiseen perheeseen liittyvää. Ihanan lapsellista
Kaunis talo tosiaan, ainakin ulkoapäin.Alkuperäinen kirjoittaja *:Olikse koira jotenkin vaikeesti hallittava kun sen kanssa näytti olevan niin hankalaa...? Aivan ihanalla paikalla talo ja ulkoapäin ainakin upea. Aloinkin kattoa ohjelmaa vasta.
antaa kateellisten panetella ja etsiä nyt jokaikinen arvostelukohdeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannattais moittia äitejä, syyllisyys pistää heidät vihaamaan kaikkea kyseiseen perheeseen liittyvää. Ihanan lapsellista
jos niillä lapsiraukoilla ei oo oikeita kavereita...Alkuperäinen kirjoittaja voi vitsi:Ne hiihti mielikuvituskavereiden luo
Hyvän äitiyden mitta on ReimaTEKKI.Alkuperäinen kirjoittaja c:mitä välii mitkä toppapuvut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huomaa kyllä että et kuittaile kyseiselle perheelle yhtään nykyään......
Myrskylässä! Talon nimihän oli Pilvilinna!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kaunis talo tosiaan, ainakin ulkoapäin.Alkuperäinen kirjoittaja *:Olikse koira jotenkin vaikeesti hallittava kun sen kanssa näytti olevan niin hankalaa...? Aivan ihanalla paikalla talo ja ulkoapäin ainakin upea. Aloinkin kattoa ohjelmaa vasta.
Missä ne asuu?