Kivaa olla hylkiö (tai siis ei oo kivaa) =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyt harmaana"

Vieras
Kukaan ei oo kysynyt mun vappusuunnitelmia, eikä mulla/meillä oo ketään jota vois pyytää vaikka grillailemaan. Ei mulla itseasiassa oo edes ketään kelle soitaa.
Olin lasten kanssa taas tänään tossa pihan hiekkiksella, kaikki muut naapuruston äidit on ystävystyneet keskenään ja juttelevat niin henk. koht juttuja etten voi osallistua keskusteluun. Hyvä kun edes moikkaavat.
Meinasin äsken poistaa mun fb-tilin ihan vaan testatakseni ottaisko kukaan mun 280 kaverista ikinä enää mitään yhteyttä, tai huomaisko kukaan edes etten enää oo sielläkään. En sit kuitenkaan uskaltanut poistaa, pelkäsin kai ettei kukaan edes huomais.
En uskalla enää itse ottaa yhteyksiä vanhoihin kavereihin/tuttaviin, oon niin monesti tullut torjutuksi :(
Kai mä sit olen niin vittumainen ihminen ja niin vastenmielisen näköinenkin ettei kukaan edes tahdo muhun tutustua :(

[QUOTE="emma";23677173]niin, kuten huomaat niin ne 280 ei ole kavereitasi....

onko sulla mies, onko hänen kauttaan ketään perheitä,vaimoja,tyttökamuja joihin tutustua?[/QUOTE]

Ei oo kavereita ei, osa noista on kyllä joskus ollut, hyviäkin.

On mulla mies mutta ei silläkään täällä päin paljoa kavereita ole (on kotoisin muualta) ja ne jotka on ovat sinkkumiehiä. Ja hyvin vähän hänkään heidän kanssaan on vapaa-ajalla tekemisissä.

Hmmm.. Mä luulen että perheellisillä nyt yleensä on tapana viettää vappu ihan vaan oman perheen kesken? Eikä itsellä ainakaan sen kummempia vappuperinteitä ole, joten en sitten muiltakaan osaa kysyä onko jotain erikoista vappuna.

Mutta kai sulla jotakin tuttavia, sisaruksia tai ystäviä on joiden kanssa viettää aikaa? Minulta ainakaan ei luonnistu tutustuminen jossain leikkipuistossa.. en vaan osaa =)

[QUOTE="aapee";23677198]Länsi-Suomesta. Varmaan nyhjään kotona koiranpennun ja taaperon (ja miehen) kanssa ja katson jonkun leffan :D[/QUOTE]

Hei, niin minäkin! Paitsi meillä ei ole koiraa ja lapsia on kaksi.

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23677205].

Mutta kai sulla jotakin tuttavia, sisaruksia tai ystäviä on joiden kanssa viettää aikaa? Minulta ainakaan ei luonnistu tutustuminen jossain leikkipuistossa.. en vaan osaa =)[/QUOTE]

Ei oo, ei mulla oo yhtäkään ystävää nykyään, ei yhtään sellaista tuttua kelle voisin edes soittaa että "moi mitä kuuluu", ei sisaruksia, ei pahemmin sukuakaan.
Miehellä on kaksi siskoa, ihan ok tyyppejä mutta asuvat kumpikin 300km päässä eikä ikinä olla ihan oikeesti tutustuttu kummankaan kanssa.
En mä tiä miten tä on menny tämmöseksi, en mä koskaan oo mikään seurapiirien kuningatar ollut mutta muutama vuosisitten mä voisin pitää vaikka grillibileet ja muutama vieraskin tuli kyllä.
:(

mulla ei ole edes sitä miestä, vain minä + 2 lasta. iso piha, ja just tultiin sisään lasten kanssa. kovasti olis kaikkee laittamista mut jotenki niin tylsää yksinään muksujen kanssa pörrää päivästä toiseen pihalla.
itse lähdin FB:sta syksyllä, ehkä 5 kaveria on kysynyt tässä puolen vuoden aikana et mihin oikeen olen hävinnyt. ja kuitenkin olin aika kova kirjottelemaan sinne.
eikä oo ees ikävä sinne.
laitoin kerran, kovassa masennuksessa, et tekis mieli vaan lähteä kauas pois tästä kaikesta paskasta..kukaan ei kommentoinu eikä ottanu privastikkaan mitää kontaktia.
kokeilin sit jotaa mukavampaa ni johan peukut rupes sinkoilemaan siellä.
mulle riitti.
mut joo.
eli siis yksin mennään, koulussa mulla aikuista seuraa ja saa luvan riittää vaikka ei tosiystäviä ookkaa sieltä tullunna.
ei oo kiva olla yksinään eikä yksinäinen, mutta en vaan jaksa enää kieroutuneita ystävyyssuhteitanikaan, enkä siis syytä niistä sen enempää muita kuin itseäniäkään. en vain ikinä olis kuvitellu et olen näin yksin 33-vuotiaan tässä maailmassa.onneks on noi lapset.
mut jos olis 15-vuotiaana joku tullu sanomaan et 20 vuoden päästä ei ole mulla ystäviä niin olisin käskeny suksimaan suolle!

Yhteistyössä