Kiva..

  • Viestiketjun aloittaja Jaa-a
  • Ensimmäinen viesti
Jaa-a
Mulla oli tummaksi värjätyt hiukset..halusin ne taas vaaleiksi..
No laitoin värin poistoo päähän ja nyt nää on tälläset punertavat =)
Onneksi ostin tota vaaleetakin sävyy..
Mahtaakohan toi punaisuus hävitä ja saan vaaleta hiukset???
 
ap
Kuinkas sä Nea-01 olet sen tehnyt? Ei kiva jos toi punaisuus jää!!
Toivon että toi yks vaalennus riittäis edes jotenkin siedettävään tulokseen..muuten se on huppu päässä kauppaan mentävä..
 
mä oon ostanu semmosen sinikeltaisen paketin(merkkiä en muista)ultra blonde lukee paketissa.sillä olen saanu mustatkin hiukset vaaleiksi.
enkä myöskään ole mitään värinpoistoja kokeillu.suoraan vaan vaalennusaineella värjänny.
 
miu
Mulla kävi niin, että värjäsin hiukset tummaks mut en tykänny, joten vaalensin 2 kertaa ja jäi edelleen vaaleanpunaseks.
Enempää en uskaltanu värjätä, sillä hiukset palo ja katkeili hirveesti. Tosin tosta on jo jotain 7 vuotta, nykyään värit on varmaan parempia.
Nykyään on jo parempikuntoset hiukset, latvat kyllä haarottuvat ja kuivat. En uskalla enää ku raidottaa..
 
ap
näyttäis vielä olevan punainen..vaikka tuon vaalennuksen iskin..pakkohan e on kauppaan lähteä!
Ostanko samanvärisen värin? Auttaako se jos kahteen kertaan sen päähän iskee???
 
ei kannata samalla viikolla ainakaan värjätä! värinpoistoissa ja vaalentimissa on niin vahva peroksidi, että tukka palaa armotta ja samalla kärsii myös päänahka.
vähintään se 2vk väliä mielellään!
se silvershampoo on kyllä erityisen hyvä keksintö ja varsinkin parturiliikkeistä saatavat. itsellä on toi L'orealin blonde shine, joka samalla on vaalentanu vähän jopa juurikasvua eikä siten ole tarvinnut pariin kuukauteen vaalentaa ollenkaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Juu ei onnistu. Ja melkein taatusti tukka venyy ja katkeilee niin että toivot ettet koko hommaan ois ryhtynytkään... Testattu on :whistle: :D
Peesi!

Parturitäti teki musta sitten blondin ;)
Mä yritin värjätä takaisin tummaksi. Mutta silti otti päähän pätkiksi katkeillut tukka. Menin tutulle kampaajalle ja se sanoi että kato nyt, sun tukka on vihreä.
Niinhän se oli vihertävä koko sen homman jälkeen :ashamed:
Eli sai kampaaja sitten hommaksi laittaa mulle kunnon värin ja hiustenpidennyksen =) Oli nimittäin ihan pätkinä oma tukka...
 

Yhteistyössä