Kiva valokuvatilaus.... kukahan ne järkkää kansioihin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kävin läpi valokuvat kolmen vuoden ajalta. Kerran tilattu tänä aikana. Kuvia melkein 8000. Lisätilauskuvia tuli jotain 1200. Lähetettiin ekat 400 tänään ja loput 800 menee kahdessa erässä. Pakko jakaa ettei tuu kaikista kerralla laskua. Eikä niillä oo nyt niin kova kiire, kun ne on kerran jo valittu ja näin kauan on asiaa lykätty.

Mutta jestas miten on hyvä olo, kun sain homman hoidettua. Enää en päästä sitä lipeemään näin käsistä. Aattelin et en ikinä saa aikaseks tilattua niitä, kun kuvia on niin paljon. Nyt saan sit päiviteltyä lasten vauvakirjojakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse tilaan noin 150-300 kuvan välein ja siinäkin jo kamala työ ehtiä tehdä ..

Hommaa helpotti paljon se, että olen laittanut nettiin paljon kuvia joten tiesin monista kuvista että mitkä on ne parhaat eli ei tarvinnut enää vertailla ja valita.

Alkuperäinen kirjoittaja heiiii:
onko jossain hyvä tarjous kun tollasia määriä kerralla tilaat?

Extrafilmillä on aina sen 9 senttiä kipale ja sieltä on aina otettu. Mies katteli muuten tänään, että niitten kuvilla on vieläpä kahden vuoden takuu. :)

Esim ekstrafilmillä tms.missä saa digikuvvat kansiomuotoon ja tekstitkin kuviin...ei tarvi liimata kun tulee valmis kansio postissa.EDELLYTTÄÄ tietty et on digikameralla otetut kuvat tietokoneella.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Esim ekstrafilmillä tms.missä saa digikuvvat kansiomuotoon ja tekstitkin kuviin...ei tarvi liimata kun tulee valmis kansio postissa.EDELLYTTÄÄ tietty et on digikameralla otetut kuvat tietokoneella.
...

Osaatko yhtään ajatella, että mitä tulee maksamaan jos tilaa 1200 valokuvaa valmiina kansiossa. :D :D :D

Ja tietysti ne on digikuvia tietokoneella. Miten minä muuten niitä olisin täällä valkkaillut ja tilaillut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Extrafilmillä on aina sen 9 senttiä kipale ja sieltä on aina otettu. Mies katteli muuten tänään, että niitten kuvilla on vieläpä kahden vuoden takuu. :)

mitä se kahden vuoden takuu tarkoittaa?

onnittelut hienosta saavutuksesta, tiedän tunteen kun saa tuon valokuvahomman tehtyä vihdoin.
Kyllä se järjestely hyvin menee, hankit useamman albumin valmiiksi ja laitat aina kun jaksat ja ehdit.
Mullaon numeroituna kaikki kansiot ja niissä lukee albuminselässä ajanjakso jolta kuvat on otettu, on niin helppo sitten ottaa oikea albumi kun jotakin etsii myöhemmin.

Se on jännä kuinka nykyään kuvat jää tosiaan teettämättä, koska ne on jo nähnyt. Filmiaikana täysi filmi tuli teetettyä heti. Ite katoin kans justiinsa pidemmältä ajalta kuvia, että täytys ne teettää paperille. En vaan osannut vielä päättää, minkä kautta tilaisin ne.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:

mitä se kahden vuoden takuu tarkoittaa?

onnittelut hienosta saavutuksesta, tiedän tunteen kun saa tuon valokuvahomman tehtyä vihdoin.
Kyllä se järjestely hyvin menee, hankit useamman albumin valmiiksi ja laitat aina kun jaksat ja ehdit.
Mullaon numeroituna kaikki kansiot ja niissä lukee albuminselässä ajanjakso jolta kuvat on otettu, on niin helppo sitten ottaa oikea albumi kun jotakin etsii myöhemmin.

Joo kyllä mä tiedän, että saan noi hoidettua kansioihinkin nyt kun ne on tilattuna. Mutta hommaa siinä on. toisaalta seon mieluista hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Se on jännä kuinka nykyään kuvat jää tosiaan teettämättä, koska ne on jo nähnyt. Filmiaikana täysi filmi tuli teetettyä heti. Ite katoin kans justiinsa pidemmältä ajalta kuvia, että täytys ne teettää paperille. En vaan osannut vielä päättää, minkä kautta tilaisin ne.

Me ollaan oltu tyytyväisiä tohon Extrafilmiin. Niiden kuvat on vahvemmalla paperillakin mitä esim. Ifolorin kuvat.

saatika että joku jaksaa niitä kattella ja jossain ne kansiotkin pitää säilyttää...
Jos valkkais hyvät kuvat ja tilais kansiot ei tarvis ressata kuvien liimaamisella.
P. MULLA on vielä oma hääkuva kansion liimaus kesken ja aloitettu on n.3v sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:

Me ollaan oltu tyytyväisiä tohon Extrafilmiin. Niiden kuvat on vahvemmalla paperillakin mitä esim. Ifolorin kuvat.
Joo ja hintakin taisi olla edullisimmasta päästä. Kaikkein kallein oli Cittarin kautta, taisi olla kolminkertainen hinta Extrafilmiin nähden.

saatika että joku jaksaa niitä kattella ja jossain ne kansiotkin pitää säilyttää...
Jos valkkais hyvät kuvat ja tilais kansiot ei tarvis ressata kuvien liimaamisella.
P. MULLA on vielä oma hääkuva kansion liimaus kesken ja aloitettu on n.3v sitten.

No minä en liimaa mitään vaan laitan sellaisiin taskullisiin kansioihin ne kuvat.

Ja minä valkkasinkin hyvät kuvat, mutta huom. kuvia oli 8000 ja niistä lisätilaukseen meni 1200. Tosin osa on tuosta tuplana (pieni osa) vauvakirjoja yms varten.

Yhteistyössä