Kiva UV aatto, seksiä sukulaisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morkkis

Vieras
ei verisukulaisen sentään, mutta miehen isän. :( :( :( Voin pahoin. Vasta nyt alan toipua fyysisesti. Oksensin koko päivän krapulassa, tämä henkinen morkkis päälle on vielä pahempaa.

aikamoista.

miten tuollaiseen tilanteeseen jouduitte? tietääkö miehesi?

No mitäs luulet, ei todellakaan mies tiedä.
Olin viettämässä uutta vuotta kaveriporukalla ja sain apelta kutsun jatkoille hänen kämpilleen. Tottakai halusin jatkaa iltaa kun oli vielä juhkafiilikset päällä ja ei kun taxilla appen luo juomaan vodkaa ja bissee. Loppu on historiaa. Aamulla kiva herätä nakuna karvasen ja röhisevän, haisevan appen vieres. Erittäin mukava kotimatka,. kävelin km korkkareilla ja taitoin melkein nilkan, pää hakkas ja oksetti, pakko oli soittaa ukko hakemaan (lasten kanssa, ou jeah, äiti on vähän pipinä kun juhli liikaa).. yks kaveri asuu siinä lähellä mistä haki niin sain selitettyä et sieltä tulin hakupaikkaan. Onneksi se ei tunne sitä työkaveria niin ei oo pelkoa et jäisin kii valheesta.:x

Teidän syyttely ei tunnu missään, inhoan itseeni paljon enemmän kuin te mua (tai no ette voi inhota kun ette tunne mutta tekoani inhoatte). Musta vähän tuntuu että tästä vuodesta tulee erittäin paska vuosi. :(

Teidän syyttely ei tunnu missään, inhoan itseeni paljon enemmän kuin te mua (tai no ette voi inhota kun ette tunne mutta tekoani inhoatte). Musta vähän tuntuu että tästä vuodesta tulee erittäin paska vuosi. :(

äläs nyt. oot tehnyt kyllä ihan käsittämättömän jutun, mutta sun tuleva vuosi ei ole siitä kiinni. älä anna ton valua nyt teidän elämään siinä muodossa, että olet sitä mieltä, että olet täysin paska ja vuodesta tulee paska.

kaikki mokaa joskus. itselleen voi olla myös armollinen. opit varmasti tästä nyt jotain.

tosin sitä en tiedä, miten siihen appeen pitäisi suhtautua...

äläs nyt. oot tehnyt kyllä ihan käsittämättömän jutun, mutta sun tuleva vuosi ei ole siitä kiinni. älä anna ton valua nyt teidän elämään siinä muodossa, että olet sitä mieltä, että olet täysin paska ja vuodesta tulee paska.

kaikki mokaa joskus. itselleen voi olla myös armollinen. opit varmasti tästä nyt jotain.

tosin sitä en tiedä, miten siihen appeen pitäisi suhtautua...

Eli oletko sinä sitä mieltä että aloittajan pitäisi unohtaa koko juttu,olla kertomatta miehelleen ja elää niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan??! Eiköhän teostaan pitäisi ottaa vastuu,kuitenkin sen verta rankka juttu tullut tehtyä,että syytä olisi selvittää osapuolten kanssa.

Eli oletko sinä sitä mieltä että aloittajan pitäisi unohtaa koko juttu,olla kertomatta miehelleen ja elää niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan??! Eiköhän teostaan pitäisi ottaa vastuu,kuitenkin sen verta rankka juttu tullut tehtyä,että syytä olisi selvittää osapuolten kanssa.

en kirjoittanut, että pitäisi unohtaa, toivon, että ap ottaa opiksi.

sen verran olen kuitenkin elämää elänyt, että ymmärrän, että jokainen mokaa joskus. aiemmin olen ollut ehdottoman rehellisyyden kannattaja, mutta asioilla on aina monia puolia, enkä esim tässä ap:n tapauksessa sitä enempää tuntematta suoraan sanoisi, että asiasta pitää kertoa.

miten kävisi lasten, miten kävisi ap:n ja miehen suhteen, sehän on voinut olla vaikka 15 vuotta onnellinen ja hyvä, miten kävisi miehen ja isän suhteen.

on helppo tuomita, oletko koskaan asettunut toisen asemaan?

ja lisäänpä vielä, että minulla ei ole itselläni kokemusta tuollaisista asioista, en ole edes parisuhteessa ollut vuosikymmeneen.

Rauhoitu.

Ei tilanne oo välttämättä niin paska miltä ensin tuntuu. Mun mielestä pidät koko homman "salaisuutena". Usko pois että appiukkoa vituttaa aivan yhtä lailla ja morkkis on vähintään yhtä suuri. Mutta se etä nyt kahta ihmistä vituttaa ei korjaannu sillä että viittä ihmistä vituttaa.

Nieleskele, yritä kestää, anna ajan parantaa ja anna itsellesi anteeksi. Älä pilaa elämääsi tällä, varsinkaan lastesi, muttä älä myös miehesi ja isänsä välejä. Äläkä omaasi.

Ja sit hankit psykologille ajan ja pysyt erossa siitä viinasta.

hmm.... mikäköhän on ollu appiukom motiivi kutsua sut sinne? Ajattelin vaan että millainen mies se on, onko voinut olla tällaine ihan tavoitteena? Jokatapauksessa mä varmaan kaikessa paskassa olossani pitäisin tuon mieheltä salassa EDELLYTTÄEN että KUKAAN muukaan ei asiasta tietäisi.

En hyväksy tuollaista. Mutta vielä voisin katsoa sormien läpi jos olis vähän vieraamman kanssa sekstaillu, mutta appiukon kanssa. Jos tää nyt on totta, niin oot nesteessä.

Voit olla ihan varma, että miehes kyllä huomaa, jos on yhtään viisas eikä mikään yksinkertainen kynnysmatto. Siis varmaan huomaa jossain vaiheessa appiukon ollessa paikalla kun alat käyttäytyä oudosti. Koska tuskin osaat enää olla ns normaalisti hänen aikana.

Hei edelliset, teidän ilkeily ei ainakaan auta ap:n tilannetta. Onhan tuo tilanteena paha tällähetkellä mutta ehkä aika parantaa. Ja vikaa on apessa kun menee kutsumaan kyläilemään. Vois ajatella että on hyväksikäyttänyt toista, kun nähnyt toisen vahvan humalatilan ja vielä tarjonnut lisää.

En hyväksy tuollaista. Mutta vielä voisin katsoa sormien läpi jos olis vähän vieraamman kanssa sekstaillu, mutta appiukon kanssa. Jos tää nyt on totta, niin oot nesteessä.

Voit olla ihan varma, että miehes kyllä huomaa, jos on yhtään viisas eikä mikään yksinkertainen kynnysmatto. Siis varmaan huomaa jossain vaiheessa appiukon ollessa paikalla kun alat käyttäytyä oudosti. Koska tuskin osaat enää olla ns normaalisti hänen aikana.

se mies osaa mitään ton kaltaista epäillä, vaikka vaimo käyttäytyisi miten kummallisesti tahansa appi ukon paikalla ollessa....

Mutta muuten, ei mikään mukava tilanne:/ Puistattaa ajatuskin omasta apesta niissä puuhissa!

No mulla riittää bilevirtaa yleensä aamuseittemään ja mua ei saa kirveelläkään kotiin ennen ku väsähdän mutta ei nyt jumalauta tulisi edes mieleenkään lähtee appiukon luo jatkamaan bileitä :D :D

sulla on joku vanhempi mies - nuori avuton nainen syndrooma

Komppaan täysin nimimerkkiä "ulkopuolinen". Rauhoitut, et kerro ainakaan tässä vaiheessa kenellekään. Nieleskelet ja mietit asiaa hiljalleen, varmaan pari yötä nukuttuasi alkaa näyttäytyä oikeissa mittasuhteissaan. Ja tosiaan pysyt erossa viinasta.

Yhteistyössä