Kiva UV aatto, seksiä sukulaisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeastaan aika hauska ajatus (kunhan en ajattele miestäni äitini kanssa), tuollainen 'avoin suku' -mentaliteetti. Eli voisi harrastaa seksiä vaikkapa miehen, miehen veljien, appiukon, enon, serkkujen jne kanssa. Ja toisinpäin. Eli tarjolla olisi mukavaa tuttua vaihtelua, ei tarvitsisi käydä vieraissa, vaan voisi käydä ihan tutuissa. Ja jos ei huvittaisi antaa miehelle, niin mies voisi käydä kuksaisemassa vaikka systeriä tai vaimon äitiä.

Ajatella, miten antoisia sukujuhlia mökillä, vaikkapa!
Aika kiihottava ajatus, muuten...

[QUOTE="12345";22799917]Hei edelliset, teidän ilkeily ei ainakaan auta ap:n tilannetta. Onhan tuo tilanteena paha tällähetkellä mutta ehkä aika parantaa. Ja vikaa on apessa kun menee kutsumaan kyläilemään. Vois ajatella että on hyväksikäyttänyt toista, kun nähnyt toisen vahvan humalatilan ja vielä tarjonnut lisää.[/QUOTE]

Iteppä eukko lähti appensa mukaan ja ryysti lisää alkoholia.Olikos pakko paneskella appensa kans? En tajua tollasta touhua,toivottavasti mies kuulee millanen vaimo on.

Oikeastaan aika hauska ajatus (kunhan en ajattele miestäni äitini kanssa), tuollainen 'avoin suku' -mentaliteetti. Eli voisi harrastaa seksiä vaikkapa miehen, miehen veljien, appiukon, enon, serkkujen jne kanssa. Ja toisinpäin. Eli tarjolla olisi mukavaa tuttua vaihtelua, ei tarvitsisi käydä vieraissa, vaan voisi käydä ihan tutuissa. Ja jos ei huvittaisi antaa miehelle, niin mies voisi käydä kuksaisemassa vaikka systeriä tai vaimon äitiä.

Ajatella, miten antoisia sukujuhlia mökillä, vaikkapa!
Aika kiihottava ajatus, muuten...

Totta. Oikeastaan tämä on pelkästään iloinen asia ap:lle ja hänen appiukolleen.

kunhan ukko saa tietää niin voin aika varmuudella sanoa että suhde lakkaa olemasta. pettäminen oma lukunsa, mutta että pettää appiukon kanssa, siitä ihmisestä kun ei koskaan pääse eroon kokonaan mies niin joutuu tekemään hyvinkin tylyn valinnan.

Mun naapuri on nykyään yhdessä poikansa ex-vaimon kanssa. On sitten lapsenlapselleen sekä vaari että isäpuoli :D Sitä en tiedä, milloin heidän suhteensa on alkanut...

TIIÄTKÖ MITÄ Ap, MITÄ JOS TULISIT RASKAAKSI APPIUKOLLESI jA SYNNYTTÄISIT VELJEN TAI SISKON MIEHELLESI :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHE!!!

Jeps. Miehelle veli tai sisko. Samoin ap:n omille lapsille veli tai sisko. Siis aviomies olisi tälle lapselle sekä veli ja isäpuoli. Vaude!

Ei tällaista voi tapahtua. Täytyy ap:n olla todella kunnon aineissa.

Elä ja unohda, elämä on seikkailu, ei tuon takia elämäänsä hukata. Onko miehesi/sinä aiemmin käynyt vieraisssa? On ihan bullshittiä että kaikesta kuuluu kertoa puolisolle ja rehellinen on oltava hinnalla millä hyvämsä. Sen verran olen miehistä oppinut ettöä eivät nekään meille kaikkea kerro. Oma puolisko jäi kiinni kaksi päivää ennen lapsemme syntymää ajan varaamisesta maksulliselta naiselta, mies jonka en koskaan olisi uskonut pettävän. Ties mitä muuta se on selän takana puuhannut, mutta toisaalta ei kiinnostakaan. En uskonut että koskaan antaisin pettämistä anteeksi, mutta sen verran elämää nähneenä yksi mies on loppujen lopuksi yksi ja sama paskan hailee. Lapset menevät tärkeysjärjestyksessä täysillä edelle. Itse olen ollut 100% uskollinen, mutta en lupaa ettäkö olisin ikuisesti. Kaikki on hyvin niin kauan kun hän on hyvä mies minulle, saan seksiä ja läheisyyttä silloin kun haluan, hän on hyvä isä lapsille eikä tuo sukupuolitauteja. Jos tulee, täytyy pistää ressukka kiertoon.

Yhteistyössä