taika-aili
on se vaan jotenki helpottavaa lukea et muillakin ongelmia miesten kanssa! ei se auta mitään sinänsä mut tietää ainakin et en oo ainoo... joku vois kysyy et mitäs oot tommosen ukon ottanu. mut mun mieheni oli ihan erilainen seukka aikana, auttoi kotitöissä kuunteli mun juttuja kysy et mitä mä haluun. mutta kun sai mut kihlattua niin kaikk muuttu! ollaan uusio perhe, 4-v tyttö on miehen ja kohta 2 omaa lasta. mä oon nytki yksin kotona... mies ei millään tavalla osallistu lasten hoitoo tai mihkään ylipäätään mikä liittyy tähän perheeseen. se ois ihan ok jos se ees ois töissä mut ei ku sillä on niin rankat päivät koulussa et sit sen jälkeen ollaan vaan tietokoneella tai niinku nyt, kavereitten kaa viihteellä! :headwall: koiristakin jouduttiin luopumaan ku en mä niitä yksin jaksanu hoitaa (alunperin sen koiria) :'( itkua tää vaan on, ei tietenkään lasten eessä mut... miten sitä voi muuttuu niin välinpitämättömäksi? lapsia mä rakastan yli kaiken, niitä en kadu. kyllä ne aina päivän pelastaa :heart: :hug: