Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pink:Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:Vitsu ku osais nuita roikkuja ampua![]()
Harjoitus tekee mestarin! =)
Voin lohduttaa että kenttä 50 on erityisen helppo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu niin jäi koukkuu...tosin en pääs 21 kenttää läpi. siin on se pallo mis on se keltanen otökkä sisäl
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:hemmetti mä olen kentässä 22 ollu jumis jo pidempään...
Alkuperäinen kirjoittaja Pink:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:hemmetti mä olen kentässä 22 ollu jumis jo pidempään...
Ekalla vaan se bumerangi, ja sitten lähes täysiä ammut noiden jääpallojen vasemmalle puolle, mahdollisimman läheltä jääpalloja.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jes jes jes tanssiva hymiö.... :kieh: :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jes jes jes tanssiva hymiö.... :kieh: :kieh:![]()
Pääsitkös 33:een?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jes jes jes tanssiva hymiö.... :kieh: :kieh:![]()
Pääsitkös 33:een?
joo ja taas jumissa...pitäis nukkumaanki mennä
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:öitä...mä meen kans kohta..tosin vähä aikaa pitää kattoo nelosen dokumenttia
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:öitä...mä meen kans kohta..tosin vähä aikaa pitää kattoo nelosen dokumenttia
osaaks sä auttaa ton 28 kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:öitä...mä meen kans kohta..tosin vähä aikaa pitää kattoo nelosen dokumenttia
osaaks sä auttaa ton 28 kanssa
en oikein osaa kun oon ittekki saanu sen ihan tuurilla läpi..
mä oon niin jumissa 33 et täytyy lopettaa...
ammut vaan niin ette osu niihin jääpalloihin ollenkaa ja aina yhellä nuolella koitat saada mahollisimman paljon