Siis ei voi jäädä johonkin niin koukkuun kuin Luxoriin :ashamed: TopKanilla oli sellanen peli jota oon pelannut kauan sitten ja siihen jäin koukkuun nyt se taas löyty uudelleen. Rajotin mun koneelle 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja karhuveljeni koda:Tosi kivaa, nyt mäkin oon siinä koukussa. :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja karhuveljeni koda:Mut mitä se tarkottaa siinä kun tulee lukee, et olet suorittanut jo pelivarauksen tai jotain vastaavaa? Ei anna pelata kun pari peliä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja karhuveljeni koda:Mut mitä se tarkottaa siinä kun tulee lukee, et olet suorittanut jo pelivarauksen tai jotain vastaavaa? Ei anna pelata kun pari peliä vaan.
Ne on tavallaan harjoituspelejä. Sit on se maksullinen peli, mutta alempana on sit kolme muuta kohtaa joista minä sitä ekaa pelaan. Sitä pelataan kans yksin, mutta pelin päätyttyä näkee miten myös toinen on pelannut sen pelin eli kumpi on paras.
Pitää rekkautua siis.