Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:IHANAA...MÄ SAIN TEIDÄT KOUKKUUN![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:IHANAA...MÄ SAIN TEIDÄT KOUKKUUN![]()
![]()
![]()
![]()
Et saanut mua. Mä olen niin onneton että en pääse seuraavalle tasolle, joten kyllästyin.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:miten ton 30 pääsee läpi???? nyt ois paree kertoo ku piti tällänen peli laittaa tänne :headwall: :headwall: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:miten ton 30 pääsee läpi???? nyt ois paree kertoo ku piti tällänen peli laittaa tänne :headwall: :headwall: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:miten ton 30 pääsee läpi???? nyt ois paree kertoo ku piti tällänen peli laittaa tänne :headwall: :headwall: :kieh:
Outas..se meni jotenkin et piti siihen ylempään jäätymis palloon osua ja sit niiden jäätyneiden kautta kimmottaa se tikka sinne toiselle puolelle..muistaakseni jotenkin näin se meni..en oo ihan varma..mä oikeastaan pääsin sen silleen vahingossa läpi enkä oikein ajatellu et miten pääsin
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:pärkkeleen rautamuuri... hermot menee...
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:miten ton 30 pääsee läpi???? nyt ois paree kertoo ku piti tällänen peli laittaa tänne :headwall: :headwall: :kieh:
Outas..se meni jotenkin et piti siihen ylempään jäätymis palloon osua ja sit niiden jäätyneiden kautta kimmottaa se tikka sinne toiselle puolelle..muistaakseni jotenkin näin se meni..en oo ihan varma..mä oikeastaan pääsin sen silleen vahingossa läpi enkä oikein ajatellu et miten pääsin
mulla se lentää siitä läpi :headwall: :headwall: kiitos vaan....en taida päästä nukkuu tänää ollenkaa
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:pimpiäinen joko pääsit siitä 32 eteenpäin...hitsi miten noin helponnäkönen voi olla noin vaikee
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:pimpiäinen joko pääsit siitä 32 eteenpäin...hitsi miten noin helponnäkönen voi olla noin vaikee
Niinpä..en ole päässy sitä viel läpi.