Kiva päivää oli:)))

Meilläkin oli kiva päivä, oltiin omalla pihalla, laittelin pihaa ja lennätin poikien kanssa leijaa kun oli niin tuulinen päivä. Välillä vaan käytiin syömässä ja sitten taas ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ihmettelen aina, että minkä hemmetin takia te syötte niiin paljon??? Eka hoplopissa syödään ja juodaan, sitten mennään ravintolaan, syödään ja juodaan. ja nyt vielä grillataan. Jestas, mahtaa olla painavaa porukkaa.. ;) Ja kiva kun aina muistat kertoa täällä kaiken, en tule kateelliks, jos sitä yrität.

olemme kyllä laihoja, ei se mun mielestäni paljon ole

Oli ihan jees päivä kiitos vaan. Mut nyt vituttaa ku on äikänkoe huomenna ja se on viimenen äikänkoe yläasteella enkä oo lukenu ku oon addiktoitunu palstaan. siis ou mai gad

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja :
ihmettelen aina, että minkä hemmetin takia te syötte niiin paljon??? Eka hoplopissa syödään ja juodaan, sitten mennään ravintolaan, syödään ja juodaan. ja nyt vielä grillataan. Jestas, mahtaa olla painavaa porukkaa.. ;) Ja kiva kun aina muistat kertoa täällä kaiken, en tule kateelliks, jos sitä yrität.

Tota mäkin ihmettelen. Ja miksi ne kivat päivät ovat aina jossa tivolissa/sirkuksessa/kaupungilla yms. mutta ei kotona?

niin kai ne on melkein kaikilla jossain mökillä tai lomamatkalla tai jossain, harvalla ktoona.

Pakko kysyä, miks meijän kotona pakko olla :o :o , no ei kiitos, never, me emme tykkää kotona olla, olemme vaan kun pakko, kun ei vaan pääse mihinkään kun on muita hommia, mut jos vähänkin vapaa, heti autoon ja jonnekin lähetään

Alkuperäinen kirjoittaja hop:
Olet kai sitten paaaaljon sosiaalisempi kuin minä. :)

Tarvitsetko paljon ihan ikiomaa aikaa, vai viihdytkö aina paremmin muiden seurassa?

Siis en, mä en tykkää esim. paljon olla muiden kaa, mut tykkään lasten ja miehen kanssa käydä vaikka missä, siis ei mun tarvi kenenkään kaa keskustella jos olen ulkona perheen kaa =)

jos syö 3xpäivässä ni onko se paljon? ;)

hoplopissa on mukavaa,lapset saa leikkiä ja miehenkanssa juoda kahvia ja jutella.
ja ajelut =)
me liikutaan myös tosipaljon,en hirveemmin viihdy kotona neljänseinän sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

hoplopissa on mukavaa,lapset saa leikkiä ja miehenkanssa juoda kahvia ja jutella.
ja ajelut =)

kiva, me olemme samoja ja kun keväät tulee heti lähdetään jonnekin, huomenna mä meen katsomaan elokuva lasten kaa päivällä ja kahville sitten, kun pitää myös kaveria tavata, sitten tiistaina mennään Naantaliin kylpylään koko päiväks, myös syömään ja juomaan, esikoisella on synttärit =)

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

ja ajelut =)

kiva, me olemme samoja ja kun keväät tulee heti lähdetään jonnekin, huomenna mä meen katsomaan elokuva lasten kaa päivällä ja kahville sitten, kun pitää myös kaveria tavata, sitten tiistaina mennään Naantaliin kylpylään koko päiväks, myös syömään ja juomaan, esikoisella on synttärit =)
mikä loma teillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

ja ajelut =)

mikä loma teillä on?

Mulla loma melkein kun haluan, kun yrittäjä olen, mies saa vapaata jo aikaisemmin =)

Yhteistyössä