V
vieras
Vieras
Meilläkin oli kiva päivä, oltiin omalla pihalla, laittelin pihaa ja lennätin poikien kanssa leijaa kun oli niin tuulinen päivä. Välillä vaan käytiin syömässä ja sitten taas ulos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:ihmettelen aina, että minkä hemmetin takia te syötte niiin paljon??? Eka hoplopissa syödään ja juodaan, sitten mennään ravintolaan, syödään ja juodaan. ja nyt vielä grillataan. Jestas, mahtaa olla painavaa porukkaa..Ja kiva kun aina muistat kertoa täällä kaiken, en tule kateelliks, jos sitä yrität.
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:No tein vanhin tyttö kyllä on aika isokokonen! Ja juu rahallahan taas sitä lasta huomioidaan!
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:No tein vanhin tyttö kyllä on aika isokokonen! Ja juu rahallahan taas sitä lasta huomioidaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:No tein vanhin tyttö kyllä on aika isokokonen! Ja juu rahallahan taas sitä lasta huomioidaan!
ei ole, 21kg ja 5v, toinen 3v ja 14kg
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:ihmettelen aina, että minkä hemmetin takia te syötte niiin paljon??? Eka hoplopissa syödään ja juodaan, sitten mennään ravintolaan, syödään ja juodaan. ja nyt vielä grillataan. Jestas, mahtaa olla painavaa porukkaa..Ja kiva kun aina muistat kertoa täällä kaiken, en tule kateelliks, jos sitä yrität.
Tota mäkin ihmettelen. Ja miksi ne kivat päivät ovat aina jossa tivolissa/sirkuksessa/kaupungilla yms. mutta ei kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja hop:Mikä Savannan nokkimisessa on niin kivaa, joku harmaiden palstalaisten harrastus oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja hop:Aika jännä juttu, miten voikin ajatella eri tavalla samasta asiasta. Mun mielestä kotona on kaikkein parasta, lähteminen ärsyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja hop:Olet kai sitten paaaaljon sosiaalisempi kuin minä.![]()
Tarvitsetko paljon ihan ikiomaa aikaa, vai viihdytkö aina paremmin muiden seurassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:jos syö 3xpäivässä ni onko se paljon?
hoplopissa on mukavaa,lapset saa leikkiä ja miehenkanssa juoda kahvia ja jutella.
ja ajelut =)
me liikutaan myös tosipaljon,en hirveemmin viihdy kotona neljänseinän sisällä.
mikä loma teillä on?Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:jos syö 3xpäivässä ni onko se paljon?
hoplopissa on mukavaa,lapset saa leikkiä ja miehenkanssa juoda kahvia ja jutella.
ja ajelut =)
kiva, me olemme samoja ja kun keväät tulee heti lähdetään jonnekin, huomenna mä meen katsomaan elokuva lasten kaa päivällä ja kahville sitten, kun pitää myös kaveria tavata, sitten tiistaina mennään Naantaliin kylpylään koko päiväks, myös syömään ja juomaan, esikoisella on synttärit =)
Alkuperäinen kirjoittaja juu:mikä loma teillä on?Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:jos syö 3xpäivässä ni onko se paljon?
ja ajelut =)
kiva, me olemme samoja ja kun keväät tulee heti lähdetään jonnekin, huomenna mä meen katsomaan elokuva lasten kaa päivällä ja kahville sitten, kun pitää myös kaveria tavata, sitten tiistaina mennään Naantaliin kylpylään koko päiväks, myös syömään ja juomaan, esikoisella on synttärit =)
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Mä en ikinä ymmärrä tota et lasten painoa kritisoidaan niin kauheesti . Lapset on lapsia, antaa niiden myös olla lapsia :heart: