vierailija
Ei jaksais talvea millään. Kiva, että sääennuste lupaa lämmintä ensi viikolle ja lumi sulaa pois. Olen niin lauhan talven tarpeessa. Se helpottaa stressiäkin kun ei ole kylmä.
Ottaa ja muuttaa etelän maihin kun tää nyt on tätäEi jaksais talvea millään. Kiva, että sääennuste lupaa lämmintä ensi viikolle ja lumi sulaa pois. Olen niin lauhan talven tarpeessa. Se helpottaa stressiäkin kun ei ole kylmä.
Tulvat tulossaEi jaksais talvea millään. Kiva, että sääennuste lupaa lämmintä ensi viikolle ja lumi sulaa pois. Olen niin lauhan talven tarpeessa. Se helpottaa stressiäkin kun ei ole kylmä.
Toiset toivovat pitkää ja lumista talvea, jotta saisivat lenkkeillä valkoisessa pakkassäässä. Ja työt tehdään mukavasti lämpimissä sisätiloissa. No, on meitäkin jotka joudumme tekemään työtä siellä "ihanassa lumisessa pakkassäässä". Tässä yksi näkemys miksi se pitkä ja luminen talvi on toisille suuren vitutuksen aihe....Meitä on moneksi! Mä saan lisää virtaa kun saan ulkoilla valkoisessa pakkassäässä. Toivon pitkää ja lumista talvea.
Ottaa ja muuttaa etelän maihin kun tää nyt on tätä, osa 2Toiset toivovat pitkää ja lumista talvea, jotta saisivat lenkkeillä valkoisessa pakkassäässä. Ja työt tehdään mukavasti lämpimissä sisätiloissa. No, on meitäkin jotka joudumme tekemään työtä siellä "ihanassa lumisessa pakkassäässä". Tässä yksi näkemys miksi se pitkä ja luminen talvi on toisille suuren vitutuksen aihe....
Ai että kaikki ammattikuskit muuttakoon etelään??? Hah. Kyllä siinä tulisi lumifanaatikoillakin suru puseroon, kun kauppojen hyllyt ammottaisi tyhjyyttään, bensa-asemilta et saisi enää löpöä autoosi, apteekista et saisi lääkkeitä.... Jep. KOKO Suomi pysähtyy jos kumirattaat pysähtyy. Sitä ei aina amatöörit tunnu tajuavan kuinka tärkeää työtä siellä tien päällä tehdään, niin lumimyrskyssä kuin auringon paisteessakin.Ottaa ja muuttaa etelän maihin kun tää nyt on tätä, osa 2