Kökkö..tympäsee.. ja silleen..

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
Meinaan se, että ehdin tässä jo asennoitua siihen että kevät tekee tuloaan. Oli tossa kivoja aurinkoisia päiviä, ei lumesta tai loskasta tietoakaan. Nyt on taas lumi maassa, mikä sinänsä on tietysti kiva mutta jotenkin kävi masentamaan. Mä lopetin talven odottamisen ja toivomisen helmikuun alkupuolella kun tilanne näytti niin toivottomalta. Pööööööh

Ja sitten heti jos tulee suunniteltua että mentäis pulkkamäkeen niin neiti alkaa sairastamaan, tänäänkin oli kuumetta himpun yli 39. :(

Tulsi nyt vaan se kevät saatana.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Antaa tulla vaikka paskaa. Ei jaksa hetkauttaa. Vittu ku vituttaa

Mikä niin? Toi mökkireissuasia? En tiedä mitä duunia teet, mutta voisitko tosiaan tehdä pidempää päivää vaikka ennen ja jälkeen ton reissun? Onko sulla pekkasia kertyneenä? Tai jos et olis siellä mökillä koko viikkoa, vaan vaikka 4-5 päivää? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ja mie olen viimeks tänään ollu serkun ja sen lasten kans jäällä ku oli joku pikkulasten luistelujutska tuolla... smurffit soi ja kaikki ihan innoissaan. jopa mie :laugh: ja kuumetta mulla nyt 38,6

Lesoo nyt vielä vähän lisää saatana! :kieh:

Juu ja ne soitti sen .... sen.... ääää..... crazy froginki! Siis ihan hillitön bilemeininki. Aikoihin en oo sellasta menoa nähny. Hiaseki voi vetää ketun päähänsä, paremmat pileet oli stadionilla. prkl :headwall:

Nyt tahtoo smurffi limskaa |O |O |O En ole ikänää juonut, mutta olisko se vihreetä |O |O päärynää???! Päärynää mulle!!! |O |O |O
¨No se mökki juttu joo ottaa aivoon, jääkapissa on vaan karmeeta omena pepsiä. Voisin olla ehkä sen 4 päivää.. Pitää tehdä sisään niin paljon ku vaan mahollista.. Toinen juttu olis syksyllä kun se veis mut Vegasiin, täällä ensin naimisiin maistraatissa ja uudestaan vegasissa :snotty:

Teillä on siis lähtenyt asiat hyvin rullaamaan? Oletan että kyse on siitä entisestä nuoruuden poikaystävästä, josta silloin jokunen aika sitten täällä puhuit?

JEP! Kolmisen vuotta seurusteltiin aikoinaan, pian luvataan myötä- sekä vastamäet.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Teillä on siis lähtenyt asiat hyvin rullaamaan? Oletan että kyse on siitä entisestä nuoruuden poikaystävästä, josta silloin jokunen aika sitten täällä puhuit?

JEP! Kolmisen vuotta seurusteltiin aikoinaan, pian luvataan myötä- sekä vastamäet.. :heart:

Oho! Siis nyt olette menossa naimisiin? Hienoa! :flower: :D Meni jotenkin ohi tuosta aiemmasta kommentistasi, vaikka siinä jo Vegasista juttelit. :)

Yhteistyössä