Kiva kun synnytys ei käynnisty itsestään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Niin odotan soittoa Tyksistä jos pääsen tänään jo tai huomenna synnyttämään. Kun ihan Tyksissä en vitsi olla, on paljon mukavampi kotona ja töissä. On se vaan hauska kun vkoja yli 42 ja mitään ei tulee. Supistuksia vaan silloin tällöin, turvotusta miljoona kiloa ja vauvan pää tuntu jo koht melkein pihalla, kun vatsa laskeutunut sen verran alas ja itse vauva että käveleminen on ,,Loistava,,. No huh... jos pian sitten pääse tosihommiin:mad:

Mutta eilen tein yli 50 lähetystä, kokoajan olin ylös alas, alas ylös, jalat vaan melkein räjähtivät mutta synnytys ei millään halua alkaa...
Mitä lähetystä teit?
Kyllä sä pääset sairaalaan viimeistään huomenna. Ei ne voi antaa sun olla kotona,kun viikkoja noin paljon.
Eikös mies ole nyt Oulussa? Menetkö yksin synnyttämään? Missä muut lapset? Miten vanhoja ovat? Pärjääkö isommat yksin jo kotona?

Mitä lähetystä teit?
Kyllä sä pääset sairaalaan viimeistään huomenna. Ei ne voi antaa sun olla kotona,kun viikkoja noin paljon.
Eikös mies ole nyt Oulussa? Menetkö yksin synnyttämään? Missä muut lapset? Miten vanhoja ovat? Pärjääkö isommat yksin jo kotona?
Töitä tein :)
Juu on pakko päästä kun neuvolassa jopa olivat jo huolissaan ettei mitään tulee ja turvotusta vaan tulee lisää. Mies jo toisessa kaupungissa ja pääse heti kun tarvitse, eli en mee yksin synnyttämään. Muut lapset täällä ja ovat 9,7 ja 3v, täällä on hoitaja aina.

Voi sentään! Käynnistetty synnytys tuppaa olemaan huomattavasti kivuliaampi kun luonnollisesti alkanut. Oletko miettinyt kivunlievitykset uudelleen? Ei taida tulla luomua?

Kiitos :D

Mutta joo eikö se tulee :). Ikävä vaan kun soittoa en ole saanut, ehkä illalla tulee tai tosissaan viimeistään huomenna ja jos ei, niin huomenna lähden itse sinne ajelemaan. Olo on jo mahdoton.

Yhteistyössä