Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis 6.10 anteeksi virhe -_-. Täältä oli kiirellisesti tehty lähetys ja luvattu että soittavat minulle saman päivänä tai seuravana, mutta sain kirjen enkä saanut soittoa.
Siis 6.10 anteeksi virhe -_-. Täältä oli kiirellisesti tehty lähetys ja luvattu että soittavat minulle saman päivänä tai seuravana, mutta sain kirjen enkä saanut soittoa.
Ala mennä nyt vaan!
Eiköhän se oo ihan sama mitä ne siellä ajattelee, tärkeintä on että vauva syntyisi terveenä. Noilla viikoilla vauvoja on kuollutkin kohtuun kun istukka lakkaa toimimasta.
Joten mene ja vaadi käynnistystä äläkä suostu enää lähtemään kotia.
Mutta jos yli menee? Ei sekään hyvää ole?![]()
Jostakin syystä en oikein usko että sun la on ollut yli kaksi viikkoa sitten... huonosti on Maskussa asiat jos yliaikaiskontrolleissa ei pyydetä käymään etkä neuvolassakaan ole käynyt tässä vaiheessa ainakin pari kertaa viikossa. Neuvolasta nimittäin saa herkästi lähetettä äitipolille jos vointi on huono ja viikot 42+... jokin ei täsmää...