Kiva kun ei väsytä tippaakaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neuvotsomat:
Noo... vikkelät sormet peliin.
:D :D :D Lähinnä ajattelin, että miten rupeis väsyttämään. Ihan liikaa kahvia tullut juotua. Ois ees kansanterveyslaki på svenska, niin sitä lukemalla uni tulisi takuuvarmasti kolmen sivun jälkeen.

Niin ja vanha matikankirja on hyvä. Näin miehellä tuo ensin mainitsemani konsti auttaa, mutta muistinkin jo, että naisilla se on eri tavalla. Siitä sen huomaa hyvin kun nainen haluaisi jutella sen jälkeen, mutta mies kääntää kylkeä kun väsyttää niin armottomasti...

Alkuperäinen kirjoittaja neuvotsomat:
Niin ja vanha matikankirja on hyvä. Näin miehellä tuo ensin mainitsemani konsti auttaa, mutta muistinkin jo, että naisilla se on eri tavalla. Siitä sen huomaa hyvin kun nainen haluaisi jutella sen jälkeen, mutta mies kääntää kylkeä kun väsyttää niin armottomasti...
Matikankirjakin vois olla ihan jees. Noh, jos painelis katsomaan jonkun leffan ja koittaisi sitten nukkua muutaman tunnin. Hyvää yötä :wave: :wave:

Ihanko on eka aamu sairasloman jälkeen? Onnea sit vaan, sulla tais jo poltella takas työpaikalle :flower:
Ensimmäinen aamuhan se :) Kiitoksia :) Kyllä mulla jo polttelee takaisin töihin, vaikka lääkäri meinasi vielä kuukaudeksi laittaa lomalle. Ei vaan pää kestä, jos ei ole muuta tekemistä kuin lukea, katsoa telkkaria ja surffailla netissä. Jos pystyisi/saisi tehdä kaikenlaista, niin mikäs tässä olisi lomaillessa. Mutta kun ei saa nostella eikä kurkotella, niin mieluummin sitten töihin :)

Mä tuon tään meidän kuopuksen sulle yöhoitoon. Sattuu olemaan tehokas valvottaja. Kunhan olet muutaman yön tuon kans valvonut, niin takaan et väsyttää ja saat unenpäästä kiinni...

[QUOTE="Väsynyt";28069030]Mä tuon tään meidän kuopuksen sulle yöhoitoon. Sattuu olemaan tehokas valvottaja. Kunhan olet muutaman yön tuon kans valvonut, niin takaan et väsyttää ja saat unenpäästä kiinni...[/QUOTE]
Sopii :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28069004:
Missäpä muualla kuin täällä? :D Juuh, aamulla pitäisi palata sorvin ääreen.

Onpa kiva juttu, että olet jo noin hyvin toipunut! Ota sitten rauhallisesti töissä.

Mä täällä valvon lapsen kanssa. Reppana herää vartin välein itkemään masuaan. Onneksi nyt on saatu altistukset loppuun ja pikkuisen masu saa puolen vuoden tauon. Itselle vaan jää tämä valvominen päälle.

Yhteistyössä