Kiva kampaaja HKI:ssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja look
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

look

Vieras
Hei!
Osaatko suositella jotain kampaajaa Helsingissä, joka osaisi katsoa mikä asiakkaalle sopii? Ajattelin muuttaa hieman mallia. En ole mikään repäisijä tyyppi, mutta jotain uutta haluaisin hiuksiin. En halua ehdoin tahdoin trendikästä, vaan itseni näköiset hiukset.

Mun sisko. Mutta valitettavasti se ei tee kampaajanhommia missään kampaamossa tällä hetkellä. :D
Mutta on todella loistava! Osaa tosiaan laittaa just sellaisen tukan ja värin kun kullekin sopii! Kaikki meidän kaverit on stailattu todella makeasti ja tyyliinsä sopivasti!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun sisko. Mutta valitettavasti se ei tee kampaajanhommia missään kampaamossa tällä hetkellä. :D
Mutta on todella loistava! Osaa tosiaan laittaa just sellaisen tukan ja värin kun kullekin sopii! Kaikki meidän kaverit on stailattu todella makeasti ja tyyliinsä sopivasti!

No sehän hienoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

No sehän hienoa.

No niin on!! :D

Ja tämä auttoi ap:ta jotenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Point on aika hyvä. Muutaman kerran käynyt ja aina saanut hyvää ja ammattitaitoista palvelua.

Onko kallis? Paljon suunnilleen maksaa esim tyviväri tai raidat ja leikkaus?

No onhan se pikkuisen hintavampi kuin lähiökampaamot mutta lopputulokseen oon aina ollut tyytyväinen.
Katso tuolta, valitse liike niin näet hinnat
http://www.hiusmuotoilupoint.fi/info.php

Yhteistyössä