K
kalanaama
Vieras
et todellakaan ansainnut muttei kiusaamasi ihminen myöskään ansainnut kiusausta. tyhmä olet jos viestini tulkitsit noin. ei ihme ettet ymmärtänyt miten väärin teit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22903254:Mua ei kiinnosta paskan vertaa miks yks kakara on kiusannu omaa tyttöäni 2,5v. mutta sen tiedän että sen on viisainta loppua ensi viikon keskiviikkona kun on keskustelu koulussa opettajan ja kiusaajan vanhempien kanssa.
et todellakaan ansainnut muttei kiusaamasi ihminen myöskään ansainnut kiusausta. tyhmä olet jos viestini tulkitsit noin. ei ihme ettet ymmärtänyt miten väärin teit.
Uskomatonta että todella kehtaat tulla tänne keräämään sympatiaa. Ymmärän että sinulla oli kotona huonot oltavat, mutta aiheutit kiusaamisellasi toiselle ihmiselle ikuiset arvet ja mahdollisesti parantamattomasti huonon itsetunnon. Tekemällä näin osoitit vain olevasi samanlainen kuin isäsi. Kuvotat minua.
turha sitten tulla oikeuttamaan käytöstäsi isäsi hyväksikäytöllä. ei se ole mikään tekosyy. olisit hakenut apua.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22903341:AP, nimenomaan, se on jonku muun ku mun tehtävä pohtia mikä kiusaajaa vaivaa.
mulla on tarpeeks siinä että pidän omani pinnalla kaikkien tappouhkausten, haukkumisien ja lyömisten kanssa.
Ja mitäköhän tuolla otsikolla sitten hait? Tuskin ketään kiusattua tai hänen vanhempiaan pätkän vertaa kiinnostaa miksi kiusaaja kiusaa. Omat valintansa ovat ja vastuu on silloin myös oma, riippumatta taustatekijöistä.
Kaikissa on potentiaali kiusaamiseen, sorry vaan. Jos itseänne olisi pahoinpidelty kotona koko lapsuusikä, olisitte saattaneet kiusata ja purkaa sitä muihin lapsiin koulussa. Jotkut toki oireilee sisäänpäin ja tappaa itsensä
. Mutta eihän sitä typerä mamma ymmärrä.
Ja vastaavasti kiusattu usein päättää päivänsä, koska se on helpompaa kuin mennä kouluun joka päivä peläten. Siskoni teki näin enkä ikinä voi antaa hänen kiusaajillee anteeksi. Potekoot syyllisyyttä koko loppu ikänsä. He ovat sen ansainneet. Kiusaaja voi hakea anteeksiantoa vain kiusatulta. Jos häneltä ei sitä tipu, kärsi puolestani loppuelämäsi siitä että tahallasi tietoisesti aiheutit toiselle pahan olon. Kuten joku jo sanoi; et ole isääsi parempi.
Kaikissa on potentiaali kiusaamiseen, sorry vaan. Jos itseänne olisi pahoinpidelty kotona koko lapsuusikä, olisitte saattaneet kiusata ja purkaa sitä muihin lapsiin koulussa. Jotkut toki oireilee sisäänpäin ja tappaa itsensä
. Mutta eihän sitä typerä mamma ymmärrä.
jos minun pitää ymmärtää kiusaajiani, niin miksi et itse ymmärrä isääsi? ethän tiedä mistä traumaattisista kokemuksista hänen tekonsa johtuvat.
itse olen ollut vuosia mielisairaalassa kiusaamisen takia. kymmeniä itsemurhayrityksiä ja vuosikausien viiltelyä. ei, en ymmärrä miten kukaan voi tehdä sellaista toiselle. kiusaajat eivät saa minulta mitään sympatiaa.