U
usko ja luottamus meni kouluun
Vieras
on yhtä tyhjän kanssa.Minun lastani on kiusattu koulussa jo useammankin kerran,lapsi on itse kertonut "valvovalle" opelle/aikuiselle-asiaa ei ole kuultu.Nyt kun tapahtuu vahinko,lapsi tyrkätään ikkunaa vasten-ikkuna hajoaa,sanotaan naama totisena "ei olla kuultu,ei olla tiedetty"..kissan vitut! Jos lapsi on kertonut asiasta koulussa,minä olen ottanut yhteyttä kouluun,miten voi olla että kukaan ei muka tiedä mitään.
Ikkunan maksumieheksi joudun minä..näin päättivät.Vaikka lapsi tyrkättiin ikkunaan!Välituntivalvoja sanoi "pitäisi osata varata tasapainoa".
Onneks lapselle ei käynyt rytäkässä mitään,mutta takuuvarmaa on,että asia ei jää tähän!Huomenna koulun väki kokee yllätyksen,kun minä astun luiokkaan..
Ikkunan maksumieheksi joudun minä..näin päättivät.Vaikka lapsi tyrkättiin ikkunaan!Välituntivalvoja sanoi "pitäisi osata varata tasapainoa".
Onneks lapselle ei käynyt rytäkässä mitään,mutta takuuvarmaa on,että asia ei jää tähän!Huomenna koulun väki kokee yllätyksen,kun minä astun luiokkaan..