kiusallinen ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihottavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihottavaa

Vieras
Mulla on kiusallinen ongelma.

On ilmestynyt sellainen pieni varsiluomi (mitä tavallisesti tulee kaulaan tai kainaloon) häpyhuuleen. :ashamed:
Ja nyt se hankaa alkkareissa niin että tihkuttaa pienesti verta - on siis ilmeisesti vähän jo irti.

Miten sen saa pois??? :o

Meillä täällä ei saa terveyskeskukseen aikoja (on kesäsulut) enkä nyt oikein päivystykseen ton kanssa viitsisi mennä.

Voisko sen hirttää itse langalla tai hiuksella? Ainoo vaan että olen viimeisilläni raskaana enkä todellakaan näe alapäähäni kun on tämä rantapallo edessä. :ashamed:

No jos sä oot viimeisilläs, niin kohtahan näet lääkärin ;) Puhu sielä synnärillä tuosta, kyllä sieltä ainakin joku kandi löytyy, joka poistaa tuon kiusaavan luomen.

No miestä mä vähän kaavailinkin siihen hommaan.. jotenkin vaan ällöttää.
Kun on tuo puutarhakin päässyt vähän rehevöitymään tän mahan takia... :ashamed:
Lääkäriä en enää raskauden tiimoilta tapaa - ennen kuin vasta sitten sektiossa (suunniteltu tulossa) eikä siellä ole ehkä ihan paras hetki huomauttaa asiasta. :D

Oliskohan ne kynsileikkurit paras konsti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö sulla ole enää yhtään neuvola käyntiä ennen sektiota?! hirtät sen ensin jollain ohuella langalla ja sit nips pois se saksil

Joo, on neuvolakäyntejä vielä pari, mutta oletan ettei terkkarit sellasta tee.. munkin täti on sellainen ikivanha mummo, hyvä kun saa hb:n otettua...