Kiusaamisvideo. Kuinka moni on nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
näinpä!
[QUOTE="vieras";25944352]mitä muuta voi odottaa, kun seuraa palstaakin.yksi aloittaa tiettyjen nimimerkkien haukkumisen ja muut seuraa räkättäen perässä. jos joku yrittää vähän puolustaa kiusattua,niin paskaa sataa niskaan.[/QUOTE]

No nimenomaan. Mitä isommat edellä, sitä pienemmät perässä. Turha täällä on moralisoida, kun täälläkin sellasia haaskaeläimiä pyörii että huhhuh.

"vieras"
Olen nähnyt videon, suomalaislapset on ihan yhtä pahoja kiusaajia on, turha yleistää heti jos joku ulkomaalainen kiusaa, ties kuinka monta suomalaislasta on tehny itsarin koulukiusaamisen takia, sais jokainen suomalainen opettaa omille lapsilleen että toista ei kiusata, itse en koskaan ole törmännyt siihen että ulkomaalainen lapsi ois kiusannu lastani vaikka täälläkin niitä on, sensijaan suomalaislapsista useat ovat kiusanneet lastani eri tavoin!

Valitettavasti
Ihan tosissasi luulet, ettei "ylemmän sosiaaliluokan" lapset kiusaa?

Voi kuule, tietäsitpä vain... :D
Tosiasia ja fakta on, että huomattavan paljon enemmän kiusaavat huonosti koulutetut, joiden elämä on sitä, että kompensoi heikkoa koulumenestystä opettelemalla manipuloimaan, ilkeilemään, juonimaan, juoruamaan, tappelemaan.

Onhan näistä tilastoja. Ammattikouluissa esimerkiksi opettajien kiusaaminen tai häiriköinti on aivan toisissa mittakaavoissa kuin vaikkapa lukioissa.

"vieras"
Mä ihmetttelin lähinnä että miksi tuo poika ystävineen ei puolustautunut mitenkään? juossut karkuun jne? Vaan jäi tuohon haukkumisen ja lyömisen keskelle. :/
Jos poika olisi puolustautunut huutaisivat otsikot punaisina suomalaisten rasismista maahanmuuttajia kohtaan ja viherpunikkikukkahattutädit vaatisivat kovempia rangaistuksia rasisteille sekä enemmän rahaa mamujen kotouttamiseen.

Yhteistyössä