Kiusaakohan tuo ukkeli mua tahallaan ku tietää kuinka "kipeä" aihe naimisiin meno mulle on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Purkaannun :8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Purkaannun :8

Vieras
Oli tossa viimeviikonloppuna keskustelua naimisiin menosta (minä pienessä sievässä ). Itse hän alotti sen ja vähän tais kosastakki ja mä mielestäni sanoin että kyllä... Nyt eilen oti asian puheeksi taas ja kysyin mieheltä ensin kun hän oli töissä, että vieläkö tarjous olis voimassa ja ;) perään. No, ei vastannu minkä ymmärrän hyvin ja oikeastaan tiesin, koska töissä on kiirettä. No tuli kotiin ja illemmalla sitte sanoin vaan että "ei tullu kommentteja" (hymyillen sanoin ). Mies hetken hölmistyneenä katto mua ennen ku muisti mistä oli puhe ja sit sano vaan et no katotaan ny ja se siitä... :o :ashamed:

Meillä oli se vaihe, ku mies ei välttämättä olis halunnu ollenkaan naimisiin ja nyt haluais, tai emmä tiiä haluaako kun tollasta tekee että eka kysyy ja sitte ei sanokkaa mitään asiaan enää... Ja kun tämä ei ole eka eikä kolmas kerta ku näin tekee.. Haluuako se mun olon paskakseks vai mikä tässä on takana?

Mulla kesti ikuisuus totuttautua siihen ajatukseen että en mene koskaan naimisiin. Ja silloin kyllä varmana mies näki kuinka paskana olin jonkun aikaa enkä voinut yhtäkään hää ohjelmaa yms...:ashamed:
En mä oo miehelle kiukutellut asiasta enkä aiokkaan mutta taidan kyllä tätä silti häneltä kysyä... Kun niin vietävästi harmittaa että turhia toiveita mussa herättää :(

Kiitos ku sain purkautua. Kamalasti virheitä varmaan, mutta kun ei oo vielä ku toinen silmä auki kun vasta heräsin... :/

Miten avioliiton solmiminen voi olla noin iso juttu????

Älä puhu siitä miehellesi mitään unohda koko juttu. Kyllä hän kosii jos on kosiakseen, ei se jankutuksella paranna.

Jos te nyt menette naimisiin, niin miten se muuttaa teidän arkista elämäänne, samalla tavalla heräätte menette töihin ja elätte yhdessä ilman avioliittoakin. Ainoastaan ne hääbileet jää kokematta, vai onko ne se suurin syy tuossa hermoilussasi

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

Älä puhu siitä miehellesi mitään unohda koko juttu. Kyllä hän kosii jos on kosiakseen, ei se jankutuksella paranna.

Jos te nyt menette naimisiin, niin miten se muuttaa teidän arkista elämäänne, samalla tavalla heräätte menette töihin ja elätte yhdessä ilman avioliittoakin. Ainoastaan ne hääbileet jää kokematta, vai onko ne se suurin syy tuossa hermoilussasi

Ei, vaan olen perinteen ihminen ja jos ollaan kihloissa se tarkottaa naimisiin menoa ja toiseen todellista sitoutumista.

No kyllä se vaan monelle on. Itse en eläisi tätä perhe-elämää ilman tuomarin aamenta, ja onneksi mieheni on samaa mieltä. Ei meillä mitään hääbileitä ollut, pieni tilaisuus lähimmille riitti.

Kyllä mä yksinkertaisesti lähtisin, jos mies ei pystyisi virallistamaan suhdetta, kerran olen lähtenytkin monivuotisesta suhteesta kun oli niin epämääräistä lupailua, että sitten 3 vuoden päästä, ei kihloja eikä mitään. Eikä kaduta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kat:

No kyllä se vaan monelle on. Itse en eläisi tätä perhe-elämää ilman tuomarin aamenta, ja onneksi mieheni on samaa mieltä. Ei meillä mitään hääbileitä ollut, pieni tilaisuus lähimmille riitti.

Kyllä mä yksinkertaisesti lähtisin, jos mies ei pystyisi virallistamaan suhdetta, kerran olen lähtenytkin monivuotisesta suhteesta kun oli niin epämääräistä lupailua, että sitten 3 vuoden päästä, ei kihloja eikä mitään. Eikä kaduta.

En mäkää mitään jäätäviä bileitä halua :ashamed:
En tiedä mitä toi mies sitten pelkää...

onko teillä lapsia? Miksi tuosta asiasta tarvii tehdä noin vakavaa?!? Ei ihme että mies ei uskalla varmaan ajatella koko asiaa jos siitä tehdään tollanen. Sehän on iloinen ja mukava teidän kahden yhteinen juttu. Eikä mikään jos ei mennä mää murrun ja nyyhnyyh. Olisit sanonu iloisesti miehelles että vainiin eli hiljaisuus on myöntymisen merkki alanko järjestelemään häitä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
onko teillä lapsia? Miksi tuosta asiasta tarvii tehdä noin vakavaa?!? Ei ihme että mies ei uskalla varmaan ajatella koko asiaa jos siitä tehdään tollanen. Sehän on iloinen ja mukava teidän kahden yhteinen juttu. Eikä mikään jos ei mennä mää murrun ja nyyhnyyh. Olisit sanonu iloisesti miehelles että vainiin eli hiljaisuus on myöntymisen merkki alanko järjestelemään häitä? :D

On meillä kaksikin (en tiedä mitä sekin mihinkään vaikuttaa) Enkä mä miehelle ole mitään rutissut, eikä se mies hiljaa ollu vaan sanoi että katotaan nyt ja keskustelu jäi siihen. Jos mies ITSE sitä ehdotti ni kai mulla siitä sillon oikeus on vaikka rutistakki jos haluan... Hittoako mua koko ajan kiusaa. Eka kysyy että mennäänkö ja sit ku siitä tulee päivän kahden päästä puhetta ni se kosinta olikin katotaan nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

On meillä kaksikin (en tiedä mitä sekin mihinkään vaikuttaa) Enkä mä miehelle ole mitään rutissut, eikä se mies hiljaa ollu vaan sanoi että katotaan nyt ja keskustelu jäi siihen. Jos mies ITSE sitä ehdotti ni kai mulla siitä sillon oikeus on vaikka rutistakki jos haluan... Hittoako mua koko ajan kiusaa. Eka kysyy että mennäänkö ja sit ku siitä tulee päivän kahden päästä puhetta ni se kosinta olikin katotaan nyt.

No et sitten kovin perinteinen ihminen.
Eikö olisi pitänyt ensin vaatia avioliitto ja sitten perustaa perhe.

Nyt naimisiinmeno on kuin heittäisi taikinasta unohtuneet hiivat pellille pullien päälle.

Mitä mies avioliitosta enää kun on jo avovaimo ja lapset, aloitit väärässä järjestyksessä

Mä tein miehelleni ennen lasten teon alotitamista että se on mentävä naimisiin ennen kuin ensimmäistäkään lasta tulee.
Noh, vähän se venyi, naimisiin kuitenkin mentiin ennen kuin ensimmäinen lapsi syntyi.

Siksi, että jotkut naiset luulee, että he saavat miehen houkuteltua kanssaan naimisiin lasten takia, jos ei mies muuten suostu. Miesten vastaanhangoittelu naimisiinmenoa kohtaan kun tuntuu olevan niin yleistä. Mutta eihän se niin onnistu, kyllä mies olisi suostunut naimisiin jo ennen lapsia, jos haluaisi ja rakastaisi.

Yhteistyössä