Ukkeli senkus juhlii Suomen MM-voittoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minerva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vvieras";23843490]Ööh...millä rahalla se bilettää?[/QUOTE]

Eihän tuo nyt niin paljoa maksa. Maksaa se eläminen muutenkin. Meillä on talous kunnossa, vaikka ukko nyt työtön onkin. Aina säästänyt ja nyt saa ansiosidonnaisia. Eli rahasta ei ole kiinni, vaikka emme rikkaita olekkaan.

[QUOTE="ap";23843281]lapset on hei 17 ja 15v. Onpa kauhee vastuu kodista. Ukko ollu aina läsnä ku on tarvittu. Hänellä on jonkun verran näitä irtiottoja, mutta aika vähän. Ja vaikuttaa sitten muuten tosi tyytyväiseltä.

[/QUOTE]

Itse kuitenkin avauksessa sanoit, että ei sua haittaa mutta lapset ihmettelee...

Voi luoja ku olis mullakin noin fiksu eukko. Perjantaina sai kattoo matsii baarissa, mutta ei sunnuntaina. Vaikka oli pekkanen hommattuna maanantaiksi. Kyllä vituttaa kun pitää olla noin ahdasmielinen akka ja ilmeisesti aika monella sama homma. Antakaa ny muijat miestenne joskus pitää hauskaa ja irrotella.

Okei kyllä hiukan tuntuu ukollas venyvän, mut periaatteessa tosi jees.

[QUOTE="ap";23843533]Eihän tuo nyt niin paljoa maksa. Maksaa se eläminen muutenkin. Meillä on talous kunnossa, vaikka ukko nyt työtön onkin. Aina säästänyt ja nyt saa ansiosidonnaisia. Eli rahasta ei ole kiinni, vaikka emme rikkaita olekkaan.[/QUOTE]

Minusta kalja on aika kallista... millä ne sen kaverit tämän "lystin" maksaa?

Joo, minä olen ehkä tiukkapipo, mutta keksisin ukolleni muutakin tekemistä kuin jatkuvan biletyksen. Varsinkin, kun miettii, miten voi olla mies huonossa kunnossa juhlimisen jälkeen. Keholle ei alkoholi kuitenkaan ole hyväksi.

[QUOTE="Mä";23843857]Sä ja sun ukko kuulostatte muutenkin junteilta ja hiirulaisilta jotka ei osaa pitää koskaan hauskaa muuta ku nössöilette keskenänne :D[/QUOTE]

Tai sit meillä tosiaan on hauskaa, koska joku jääkiekon katselu ja kaljan juominen kuulostaa kyllä tylsimmältä mahdolliselta toiminnalta.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23843888:
Tai sit meillä tosiaan on hauskaa, koska joku jääkiekon katselu ja kaljan juominen kuulostaa kyllä tylsimmältä mahdolliselta toiminnalta.

jotkut ei ymmärrä että voi olla hauskaa ilman kaljaa ja jääkiekkoa :D

Alkoholistihan keksii ihan mistä tahansa syyn juomiseen. Normaali ihminen voisi vaikka nostaa maljan Suomen voiton kunniaksi, tai juhlia yhden illan porukassa jos on jääkiekkofani. Itse olen kuullut siwan kassoista jotka olivat kännisenä töissä tuon maailmanmestaruuden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23843888:

On kyllä, mutta kuulostatte just sellasilta että muitten mielestä teillä ei oo hauskaa :D

[QUOTE="Mä";23843952]On kyllä, mutta kuulostatte just sellasilta että muitten mielestä teillä ei oo hauskaa :D[/QUOTE]

Sunko mielestä saman jääkiekkomatsin katsominen kerta toisensä jälkeen on hauskaa?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23843976:
Sunko mielestä saman jääkiekkomatsin katsominen kerta toisensä jälkeen on hauskaa?

En oo sitä sanonutkaan vaan ku sulla niin negatiivinen asenne toisten juhlimiseen jos toinen repäsee joskus ni repäsköön, tee säkin joskus ku kiristää.

[QUOTE="Mä";23843991]En oo sitä sanonutkaan vaan ku sulla niin negatiivinen asenne toisten juhlimiseen jos toinen repäsee joskus ni repäsköön, tee säkin joskus ku kiristää.[/QUOTE]

Ap kysyy: mitäs sanotte. Mä sanon, että kuulostaa typerältä ja tylsältä ja nololta. En todellakaan "repäse" mitään noin tylsän kuulosta, eikä mulla kiristä mistään.

[QUOTE="Mies";23843799]Voi luoja ku olis mullakin noin fiksu eukko. Perjantaina sai kattoo matsii baarissa, mutta ei sunnuntaina. Vaikka oli pekkanen hommattuna maanantaiksi. Kyllä vituttaa kun pitää olla noin ahdasmielinen akka ja ilmeisesti aika monella sama homma. Antakaa ny muijat miestenne joskus pitää hauskaa ja irrotella.

Okei kyllä hiukan tuntuu ukollas venyvän, mut periaatteessa tosi jees.[/QUOTE]

Ihanko tosissaan tottelit eukkoas ja jäit kiltisti kotiin loppuottelun ajaksi? :laugh:
Sori mut aika vässykkää toimintaa...

[QUOTE="tellu";23842996]Eikä :D ! Mua alkoi naurattaa, sori.[/QUOTE]

Niin muakin.
Jos se nyt kuudentoista vuoden välein vetää sekarit ja ei ole vahingoksi itselleen tai ympärillään oleville (paitsi mökkinaapureiden korville), ni anna nyt sen juhlia. Juhannus on ihan just.

Yhteistyössä