K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippari:Täällä jauhaminen ei auta mitään.Soita kiinteistöfirmalle ja varmista asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:En oikein käsittänyt tuota kuivaushuoneen varaamista. Tai siis eikö siinä ole tiettyä aikaväliä jolle se varataan vai tehdäänkö varaus koko päivälle?
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:En oikein käsittänyt tuota kuivaushuoneen varaamista. Tai siis eikö siinä ole tiettyä aikaväliä jolle se varataan vai tehdäänkö varaus koko päivälle?
tietylle aikavälille. meillä voi varata pelkät koneet tai pelkän kuivushuoneen tai sekä että, tarpeen mukaan
minä olin varannut kuivaushuoneen ajalle 8-18 ja monta päivää muuta täysin vapaana pyykin kuivaamiseen ja pesuun. Tällä viikolla ei ole ollut kuin KHadella mulla perheellä vuoroa, joten miksi jus tsamaan aikaan pitää änkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:En oikein käsittänyt tuota kuivaushuoneen varaamista. Tai siis eikö siinä ole tiettyä aikaväliä jolle se varataan vai tehdäänkö varaus koko päivälle?
tietylle aikavälille. meillä voi varata pelkät koneet tai pelkän kuivushuoneen tai sekä että, tarpeen mukaan
minä olin varannut kuivaushuoneen ajalle 8-18 ja monta päivää muuta täysin vapaana pyykin kuivaamiseen ja pesuun. Tällä viikolla ei ole ollut kuin KHadella mulla perheellä vuoroa, joten miksi jus tsamaan aikaan pitää änkeä.
Ok. Onko tuo aikaväli sitten itse päätettävissä? Tarkoitan tuo 8-18 kuulostaa niin pitkältä ettei siinä juuri muut kerkeä pyykkejään kuivata.
Omaa kokemusta noista ei ole. Meillä on pyykkituvalla vuorot mitä voi varata, 4h mittaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:tästä neljän tunnin säännöstä ei ole ollut ennen mitään tietoa, vaika olen sunut talossa yli vuoden.
neljässä tunnissa ei kuivaa paksut vaatteet, joko siinä kuivurissa on vika tai se aika ei ole riittävä.
neljässä tunnissa kuivaavat kyllakanat , tynyliinat ym,mutta kyse oli siisät että minu varatulla vuorolla toivat pyykit. kysymättä sopiiko.
jokainen laitta itselleen sopivan ajan ja kun varsua on tehty jo monta päivää aienmmin niin nokan koputtamista eioel, jos tavitset just ens lauantaiana pyykkivuoron,voit varata sen vaikka viikkoa etukäteen.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ihan oikeasti,mulla pinttyneet kakkarantuineen olevat alkkarit menee roskikseen :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:tästä neljän tunnin säännöstä ei ole ollut ennen mitään tietoa, vaika olen sunut talossa yli vuoden.
neljässä tunnissa ei kuivaa paksut vaatteet, joko siinä kuivurissa on vika tai se aika ei ole riittävä.
neljässä tunnissa kuivaavat kyllakanat , tynyliinat ym,mutta kyse oli siisät että minu varatulla vuorolla toivat pyykit. kysymättä sopiiko.
jokainen laitta itselleen sopivan ajan ja kun varsua on tehty jo monta päivää aienmmin niin nokan koputtamista eioel, jos tavitset just ens lauantaiana pyykkivuoron,voit varata sen vaikka viikkoa etukäteen.
Eli halutessaan kuivaushuoneen voi ottaa vaikka koko päiväksi, ok. Luulisi kyllä että jos on joku tuntimääräsääntö olemassa niin se näkyisi myös seinällä, varauslistan vieressä.
Inhottavasti teki kyllä naapuri kun tuli omin luvin toisen vuorolla tuomaan pyykkejään sinne ja piikitteli vielä. :/ Ehkä häntä harmitti jos oli suunnitellut pyykkipäivän juuri silloin, mutta minkäs teet. Olisi sitten voinut tulla kiltisti kysymään mahtuisiko hänen pyykkejään myös kuivumaan. Toisen nimen pois pyyhkiminen ja oman tilalle laittaminen on jo törkeää...