Kiukkisuus/Puute?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutruhuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mutruhuuli

Vieras
Olen todella kiukkuinen lahiaikoina, en nayta sita muille, mutta huomaan itsestani etta kiukuttaa, ja arsyttaa monet asiat, on vahan kulmat kurtussa. Sellainen olo etta tekisi mieli kitista ja kiukutella aaneen kuin pikkulapsi.

Epailen, etta vaikken sita tunnekaan suorana seksin himotuksena, saattaa olla seksin puutteesta kyse. En ole harrastanut sita miehen kanssa vuoteen (no en kylla naisenkaan)...;)

Nytkin kiukuttaa ja arsyttaa, tekisi mieli paastella ilmoja pihalle, ehka seksi auttaisi nyt jos olisi kumppani.

Voisiko tasta olla kyse? grrrrrrrrrrrr kun arsyttaa!!!!!!!!!!!!!!1

Sama täällä, ärtynyt ja kiukkuinen, siitä se johtuu. Minulla vielä kauemmin kun olen rakastellut naisen kanssa.
On täytynyt turvautua omaan käteen, se tuo jonkun laista lohtua. Himot ja halut lisääntyy entisestään, kun kevät saapuu ja kadulla kulkee kauniita ja siro pyllyisiä naisia.
Samaa toivon minäkin, kun olisi kumppani ja saisi rakastella kunnolla......!!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, eikö niin Mutruhuuli......???

Minulla on nyt sellainen olo, etta en edes haluaisi niinkaan rakastella, vaan sellaista villia ja vauhdikasta paneskelua niin etta sanky natisee ja naapurusto kaikuu! Haluaisin ratsastaa miehella niin etta henki salpaantuu ja reidet menee maitohapoille! ;) Ja miehen taytyisi olla yhta hulluna mukana!

Ehkapa se siita tasaantuisi, tama pikkumyy sisallani, joka haluaisi kiukutella ja kitista ja kaikki harmittaa... ;) Kun saisi tuulettaa kunnolla, niin sitten olisi ihana lellua siina hellassa, lampimassa syleilyssa ja puhella pehmeita sanoja pienten suukkojen lomassa...

Mutta ensin pitaisi hoitaa tama kankkarankka!!!! :)

Kun on pahalla mielellä, niin silloin ei saa iskettyä seuraa. Kun ei ole seuraa, niin seksihaluja ei saa poistettua. Se on niin kuin harakka sillankaiteella.
Olisi hyvä, jos voisi sopia sellaisia kiukunpoisto juttuja, kun molemmilla on sama vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutruhuuli:
Minulla on nyt sellainen olo, etta en edes haluaisi niinkaan rakastella, vaan sellaista villia ja vauhdikasta paneskelua niin etta sanky natisee ja naapurusto kaikuu! Haluaisin ratsastaa miehella niin etta henki salpaantuu ja reidet menee maitohapoille! ;) Ja miehen taytyisi olla yhta hulluna mukana!

Ehkapa se siita tasaantuisi, tama pikkumyy sisallani, joka haluaisi kiukutella ja kitista ja kaikki harmittaa... ;) Kun saisi tuulettaa kunnolla, niin sitten olisi ihana lellua siina hellassa, lampimassa syleilyssa ja puhella pehmeita sanoja pienten suukkojen lomassa...

Mutta ensin pitaisi hoitaa tama kankkarankka!!!! :)

No mikäettei.
Hyppää satulaan ja ota Nuuskamuikkunen kahvaa myöten sisään, niin eiköhän se PikkuMyy ala taas leveästi hymyillä.

Olen kokenut ja osaan olla hellä naiselle. Teen juuri kuin sinä haluat!!!!
Olen hoikka ja lähes 170 pitkä, iloinen pilke silmäkulmassa......
Eroottisesti kovin aktiivinen......

Olen iloinen puolestasi, pidä ratsua hyvänä!!!!
Anna oikein kunnon laukat, että patsu on hellänä, niin myös ratsastaja.
Älä anna känkkä ränkän tulla uudestaan.

Asia tuli harvinaisen selväksi........Taidat olla niin hurmiossa, että pistit varmuuden vuoksi tekstin kahteen kertaan!!!!!
Minkälaiset laukat aiot ottaa tänään, varmasti olet jo kovassa ratsastus hurmiossa??
Harmi kun et huolinut minun ratsua. Olisin antanut kokeneen miehen kunnon kyydit!