kitkerän makuinen spagettikastike

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miksi tomaattimurskapohjainen jauhelihakastike jää joskus kitkerän makuiseksi? Tein äsken kastiketta, johon laitoin sipulia, jauhelihaa, maustamatonta tomaattimurskaa, he-ma-pa -pussin ja mausteeksi oreganoa, basilikaa, mustapippuria ja hivenen suolaa.

Joskus tulee hyvän makuista, joskus jää tosi kitkeräksi.
 
Osta sitä luomutomaattimurskaa, Pirkalla on hyvä eikä ole yhtään kitkerää! Jätä he-ma-pa-pussi kokonaan pois ja lisää kuohukermaa sekaan. Suolaksi Maldon, sillä ne muut on kamalan kitkeriä:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/eilen.html
 

Yhteistyössä