Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakettu:Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakettu:Nyt olisi hyvä sauma jonkun firman tuoda markkinoille eettinen suklaa.
Urtekramilla on. K-kaupoista on saanu sitä ainakin ennen, ekokaupoista saa vieläkin.
Olen joskus ostanut, on ihan hyvää. Lähinnä ajattelin näitä isompia suklaanvalmistajia, jotka voisivat ottaa myyntivaltikseen eettisesti tuotetun suklaan. Kauhean halpaahan suklaan ei tarvitse olla. Sitä ostetaan maun vuoksi, ei hinnan.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Vaihtoehdot ovat joskus todella kakkoja. Monisyinen ongelma, enkä ole vuosien pähkäilyjenkään jälkeen saanut mitään yhtäpitävää mielipidettä aikaiseksi. Suomessakin esim. tekstiiliteollisuudessa ollut normi ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja huihai:Ihan sama. Ei maailmasta paha lopu vaikka lopettaisin suklaan syönnin.
Alkuperäinen kirjoittaja .:mites esim. banaanien viljely? viljelijöille maksetaan monilla tiloilla viinapalkalla ja nämä isät alkoholisoituvat ja loput voi itse päätellä...
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Mä teen suklaani ite. Siis AITOA sellaista. Jauhettua kaakaopapua, kookosöljyä, aitoa vaniljaa, agavesiirappia ja mausteita maun mukaan. Ite suosin luomuchiliä.
Kans ehkä cacaonibsejä sekaan.
Aito voittaa mennentullen!
ei maistu muutenkaan, ei tarvinnu katella :attn: