suklaasta eroon....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yjhm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos jollakin hyvä konsti, ni kertokaa mulleki. Ja mulla tämä paha riippuvuus koskee ihan kaikkia herkkuja: sulkaata, muita karkkeja, jätskiä, makeita jälkkäreitä ja piirakoita jne. Mä en voi olla syömättä, jos niitä on saatavilla.

vedä kerran nyt pääsiäisen kunniaksi vähintään 3 mignonia, niin että oikein oksettaa. sit on ehkä vähän helpompi olla ostamatta lisää. mieti, miten itseäsi rankaiset kun sorrut ja pidä siitä kiinni. ihan miten vain teet, itsekuria se vaatii. eli semmonen ensiks, sit vasta onnistuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
vedä kerran nyt pääsiäisen kunniaksi vähintään 3 mignonia, niin että oikein oksettaa. sit on ehkä vähän helpompi olla ostamatta lisää. mieti, miten itseäsi rankaiset kun sorrut ja pidä siitä kiinni. ihan miten vain teet, itsekuria se vaatii. eli semmonen ensiks, sit vasta onnistuu. :)

Ei muuten onnistu tuo jos oot pahasti koukussa (niin kuin minä :ashamed: :'( )...
Olen pahimmillani tunku suuhun suklaata ja itkeny kun ei pysty lopettaan....

Tilasin kuponkiuutisista Cocoa super trim- kaakaopillereitä joita otetaan 2kpl. 2 kertaa päivässa. Niitten pitäis laihduttaa ja sitten kun niissä on sitä kaakaoo niin pitäis vähentää suklaanhimoa. Laihtumista en oo ainakaan vielä huomannu mut heti ekan päivän jälkeen ei oo tehny yhtään mieli suklaata eli kyllä ne taitaa toimia.