kissat ja lapset ei kuulu saman katon alle!!

ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
kissat on itsekkäitä,kieroja ja haisevat pahalle!
lapset kuitenkin etusijalle ja kun lapsi tulee taloon,silloin viimestään kissa pois! |O |O
 
Bintje
Hyvin tulee toimeen kaksi pientä lasta (kohta kolmas), kaksi kissaa (aikuinen ja pentu) sekä kolme aikuista koiraa.
Lapset oppii vastuuta ja jos ite kiusaavat eivätkä kieltoa usko niin voi voi jos elukka antaa takas. Jokaisen on teidettävä paikkansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauhea ihminen olet.Ei myöskään kissoja saa jättää heitteille. Vastuutonta.
ei saakaan,väitinkö niin.
sit mua kyrsii nää naapurin kissat ku kuseksii ja paskoo hiekkalaatikkoon..kissoja ei saa päästää vapaaks,etenkään taajamassa!! |O |O
 
hahhahaha
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
kissat on itsekkäitä,kieroja ja haisevat pahalle!
lapset kuitenkin etusijalle ja kun lapsi tulee taloon,silloin viimestään kissa pois! |O |O


no höh. Olethan itsekkin itsekäs kun puhut noin, saatat haista pahalle muiden mielestä ja olla kiero kuin korkkiruuvi, lapset silloinkin etusijalle ja äiti pois?
 
aivan!
Myös lapset ovat itsekkäitä, kieroja ja haisevat pahalle.

Meillä on sekä lapsi että kissa. Yleensä yhteiselo on oikein mukavaa, mutta joskus ovat arvaamattomia nuo molemmat luontokappaleet.

Kuvitelkaa, kerran lapsi veti kissaa hännästä ja kissa sylki lapsen päälle! Ja kerran lapsi lähti juoksemaan Prisman parkkipaikalla, vaikka se on sata kertaa kielletty!

Ja entäs sitten tuo lattia... Se on hiton vaarallinen, lapsi on kopsauttanut siihen itsensä herra ties kuinka monta kertaa! Lapset kuitenkin etusijalle ja kun lapsi tulee taloon, silloin viimeistään lattiat pois!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hahhahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
kissat on itsekkäitä,kieroja ja haisevat pahalle!
lapset kuitenkin etusijalle ja kun lapsi tulee taloon,silloin viimestään kissa pois! |O |O


no höh. Olethan itsekkin itsekäs kun puhut noin, saatat haista pahalle muiden mielestä ja olla kiero kuin korkkiruuvi, lapset silloinkin etusijalle ja äiti pois?
puhutaan ehkä pikkasen eri asiasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauhea ihminen olet.Ei myöskään kissoja saa jättää heitteille. Vastuutonta.
ei saakaan,väitinkö niin.
sit mua kyrsii nää naapurin kissat ku kuseksii ja paskoo hiekkalaatikkoon..kissoja ei saa päästää vapaaks,etenkään taajamassa!! |O |O
juu ei saakaan. kannattaisi varmaan sanoa niitten omistajille asiasta. ja jos ne ei tee asialle mitään niin pyydystä kisut ja vie ne löytöeläintarhaan. hakekoon sieltä tai jos eivät hae niin eiköhän kisut löydä sitten paremmankin kodin.
mutta ei pidä vihata eläintä sen omistajan tyhmyyden takia.
 
Kyllä meillä vaan sopii hyvin lapset, koirat ja kissat saman katon alle.
Silmällähän heitä kaikkia on pidettävä, mutta tähän asti ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa.
Meillä tuo pentu kissa ja kuopus 11kk, ovat parhaat ystävykset :heart:
 
hahhahhahahha
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
Alkuperäinen kirjoittaja hahhahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
kissat on itsekkäitä,kieroja ja haisevat pahalle!
lapset kuitenkin etusijalle ja kun lapsi tulee taloon,silloin viimestään kissa pois! |O |O


no höh. Olethan itsekkin itsekäs kun puhut noin, saatat haista pahalle muiden mielestä ja olla kiero kuin korkkiruuvi, lapset silloinkin etusijalle ja äiti pois?
puhutaan ehkä pikkasen eri asiasta

eihän puhuta, ihminen on myös eläin, samassa sarjassa painitaan siis sen osalta...samoin se ihmisen peen haju käy nenään ja ihmisten itsekkyys kyllä sieppaa aika pahasti verrattuna kissan itsekkyyteen joka ilmenee niinkin 'kamalana' esim.että haluaa maata parhaalla tuolilla;)
 
vieras
pitäkööt ihmiset kotonaan vaikka eläintarhaa mun puolesta, kunhan pitävät ne elikkonsa SISÄLLÄ tai REMMISSÄ/AITAUKSESSA!!! perkule että sylettää kun naapurustossa huitelee jos jonkinnäköstä karvasta kaveria, kusevat ja paskovat ja muuten vaan hihhuloivat mun kukkapenkeissä ja lasten hiekkalaatikolla. ampusin jokaikisen jos olis ase!!
 
miva
Just :). Me sitten syötetäänkin tuleva vauva kissoille ruoaksi... Eiku oikeasti, kyllä mä aion kaikkeni tehdä että kaikki mahduttaisiin samankaton alle, niin kisutkin kuin vauvakin. Hyvinhän nuo on kaveredenkin muksut tajunneet kun on sanonut ettei kissaa kiusata niin kissakin on kiva.

Mutta tuota kyllä vihaan itekki kun kissoja pidetään tälläisissä taajama alueilla irti :(. Meidänkin takapihalla juoksentelee naapurin kisuli jäi ihan röyhkeästi kusella hiekkalaatikkoon ja leikkimökkiin. Eihän sekään ole kissan vika vaan omistajien, pitäisi saada tietoon että kenen kisu se on ja käydä juttelemassa omistajien kanssa, tuskin tajuavat itsekkään että mitä rakas mirri puuhailee öisin. Muutenkin tällä alueella kulkee aika paljon autoja niin kisu raasu voi olla entinen kisu pian.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitäkööt ihmiset kotonaan vaikka eläintarhaa mun puolesta, kunhan pitävät ne elikkonsa SISÄLLÄ tai REMMISSÄ/AITAUKSESSA!!! perkule että sylettää kun naapurustossa huitelee jos jonkinnäköstä karvasta kaveria, kusevat ja paskovat ja muuten vaan hihhuloivat mun kukkapenkeissä ja lasten hiekkalaatikolla. ampusin jokaikisen jos olis ase!!
peesaan tätä!!!sen osalta et ilmat pihalle jos olis ase!! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitäkööt ihmiset kotonaan vaikka eläintarhaa mun puolesta, kunhan pitävät ne elikkonsa SISÄLLÄ tai REMMISSÄ/AITAUKSESSA!!! perkule että sylettää kun naapurustossa huitelee jos jonkinnäköstä karvasta kaveria, kusevat ja paskovat ja muuten vaan hihhuloivat mun kukkapenkeissä ja lasten hiekkalaatikolla. ampusin jokaikisen jos olis ase!!
edelleen: ammu ennemmin ne omistajat. niitten vikahan se on jos elikot pihoilla kulkee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitäkööt ihmiset kotonaan vaikka eläintarhaa mun puolesta, kunhan pitävät ne elikkonsa SISÄLLÄ tai REMMISSÄ/AITAUKSESSA!!! perkule että sylettää kun naapurustossa huitelee jos jonkinnäköstä karvasta kaveria, kusevat ja paskovat ja muuten vaan hihhuloivat mun kukkapenkeissä ja lasten hiekkalaatikolla. ampusin jokaikisen jos olis ase!!
peesaan tätä!!!sen osalta et ilmat pihalle jos olis ase!! :kieh:
harmi kun ei ihmisiä saa ampua. olis kyllä aseella käyttöä :headwall: :headwall:

ps. ei muuten saa ampua kissojakaan jos ne ei oo selvästi villiintyneitä.
 

Yhteistyössä