onneksi kaikki eivät ole yhtä "älykkäitä" kuin sinä...Alkuperäinen kirjoittaja tilly:ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
kissat on itsekkäitä,kieroja ja haisevat pahalle!
lapset kuitenkin etusijalle ja kun lapsi tulee taloon,silloin viimestään kissa pois! |O |O
ei saakaan,väitinkö niin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauhea ihminen olet.Ei myöskään kissoja saa jättää heitteille. Vastuutonta.
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
lapset kuitenkin etusijalle ja kun lapsi tulee taloon,silloin viimestään kissa pois! |O |O
puhutaan ehkä pikkasen eri asiastaAlkuperäinen kirjoittaja hahhahaha:Alkuperäinen kirjoittaja tilly:ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
no höh. Olethan itsekkin itsekäs kun puhut noin, saatat haista pahalle muiden mielestä ja olla kiero kuin korkkiruuvi, lapset silloinkin etusijalle ja äiti pois?
juu ei saakaan. kannattaisi varmaan sanoa niitten omistajille asiasta. ja jos ne ei tee asialle mitään niin pyydystä kisut ja vie ne löytöeläintarhaan. hakekoon sieltä tai jos eivät hae niin eiköhän kisut löydä sitten paremmankin kodin.Alkuperäinen kirjoittaja tilly:ei saakaan,väitinkö niin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauhea ihminen olet.Ei myöskään kissoja saa jättää heitteille. Vastuutonta.
sit mua kyrsii nää naapurin kissat ku kuseksii ja paskoo hiekkalaatikkoon..kissoja ei saa päästää vapaaks,etenkään taajamassa!! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:puhutaan ehkä pikkasen eri asiastaAlkuperäinen kirjoittaja hahhahaha:Alkuperäinen kirjoittaja tilly:ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
no höh. Olethan itsekkin itsekäs kun puhut noin, saatat haista pahalle muiden mielestä ja olla kiero kuin korkkiruuvi, lapset silloinkin etusijalle ja äiti pois?
peesaan tätä!!!sen osalta et ilmat pihalle jos olis ase!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pitäkööt ihmiset kotonaan vaikka eläintarhaa mun puolesta, kunhan pitävät ne elikkonsa SISÄLLÄ tai REMMISSÄ/AITAUKSESSA!!! perkule että sylettää kun naapurustossa huitelee jos jonkinnäköstä karvasta kaveria, kusevat ja paskovat ja muuten vaan hihhuloivat mun kukkapenkeissä ja lasten hiekkalaatikolla. ampusin jokaikisen jos olis ase!!
edelleen: ammu ennemmin ne omistajat. niitten vikahan se on jos elikot pihoilla kulkee...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pitäkööt ihmiset kotonaan vaikka eläintarhaa mun puolesta, kunhan pitävät ne elikkonsa SISÄLLÄ tai REMMISSÄ/AITAUKSESSA!!! perkule että sylettää kun naapurustossa huitelee jos jonkinnäköstä karvasta kaveria, kusevat ja paskovat ja muuten vaan hihhuloivat mun kukkapenkeissä ja lasten hiekkalaatikolla. ampusin jokaikisen jos olis ase!!
harmi kun ei ihmisiä saa ampua. olis kyllä aseella käyttöä :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tilly:peesaan tätä!!!sen osalta et ilmat pihalle jos olis ase!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pitäkööt ihmiset kotonaan vaikka eläintarhaa mun puolesta, kunhan pitävät ne elikkonsa SISÄLLÄ tai REMMISSÄ/AITAUKSESSA!!! perkule että sylettää kun naapurustossa huitelee jos jonkinnäköstä karvasta kaveria, kusevat ja paskovat ja muuten vaan hihhuloivat mun kukkapenkeissä ja lasten hiekkalaatikolla. ampusin jokaikisen jos olis ase!!