kissat ja lapset ei kuulu saman katon alle!!

eh
koirat ne paljon kamalampia on!

kakkaavat vaikka minne ja pissaavat myös joka paikkaan!! räksyttävät koko ajan ja saa pelätä että tulevatko muksujen kimppuun, kun omistajat eivät tunnu tajuavan pitää piskejään kiinni. Nuolevat ja kuolaavat ym ym..
Minä ampuisin kaikki rakit pois kulmilta jos voisin!!
 
The titityy
Meillä tuloot hyvin toimeen ja leikkivät keskenään.
Kissa tuli meille vasta syksyllä ja antoi kyllä kynttä pojalle muutaman kerran kun poika kiusasi.
Nyt mennyt kaikki hyvin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
ärsyttää ku voivotellaan ku kissa raapas!! |O
kissat on itsekkäitä,kieroja ja haisevat pahalle!
lapset kuitenkin etusijalle ja kun lapsi tulee taloon,silloin viimestään kissa pois! |O |O
Hyvä että kerroit!!
Neljä vuotta meillä on kissa ja lapset sopineet hyvin saman katon alle.
Kai mun täytyy kuitenkin toi kissa heivata mäkeen kun taas palstalla tuli niin järkevää ja ehdotonta faktaa :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
reps ja kops :))))) mä olen asunut " saman katon" alla niin koirien, kissojen, lehmien (hui, vaarallisten ammujen ) kanojen, hevosten jne ja vielä olen elossa :)
Ethän sä millään voi olla :LOL:
Kaikki noi eläimet on niin vaarallisia ja haisevia.
Mieti nyt jos esim lehmä olisi raapaissut, tai vielä pahempi: KANA :LOL: :LOL: :LOL:
 
tossuliini
Meillä on kissa ja lapset tulleet tosi hyvin toimeen keskenään, lapsia pitää vaan opettaa siihen ettei kissaa häiritä silloin kun se nukkuu, syö tai käy tarpeillaan. Meidän sälli saattaa raapasta tai näykkästä jopa mua jos se sille päälle osuu. Mutta sellasia noi kissat on, niitten kanssa vaan on osattavaa elää osaksi kissan ehdoilla.
 
Hmm meillä kissojen ja lasten yhteiseloa ollut jo reilut 4v eikä kyllä mitään ole sattunut, että empä ainakaan minä allekirjoita tuota väitettä. Enemmän olisin huolissani lapsiperheistä, joista löytyy jonkin sortin piski! |O
 
Mun ukko on sitä mieltä, että kissan paikka ei ole kaupungissa. Ja kyllä mä taidan olla aikalailla samaa mieltä... No, täysin sisäkissat erikseen. Kissa tykkää liikkua ja tutkia, se on saalistaja. Kissa tarvitsee omaa reviiriä, tilaa. Maalla on kissan paras paikka. :)

Minusta tuntuu, että maalla ei sitä kuseksimisongelmaa niin olekaan. Kun on paikkoja muutenkin missä kuseksia, ja isommat reviirit, ni ei aivan portinpieleen tartte tehä. Kissalla mielekästä tekemistä (hiiren pyynti yms) ni ei tartte tuhoja tehä. En mee vannomaan. :)
 

Yhteistyössä