Kissan tappajia?

On olemassa myös ihmisiä, joille se on normaalia :ashamed:

Melkein ymmärrän ihmistä jonka hiekkalaatikon ja kukkapenkin naapureiden katit kusee ja paskoo vuodesta toiseen, jos vaikka tuleekin murhanhimoisia ajatuksia :whistle:

pph
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jos niistä olisi haittaa kuten hiiristä, myyristä ja rotista ja jos niille olisi vastaava mälli kehitetty, voisin mä ihan hyvin.
Sama homma, jos riesaksi äityisivät..eikä muuten montaa kertaa tarttisi meitin markille kuseksia.. onhan se helppo lemmikki kun voi päästää ulos sotkemaan toisten markkeja..

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Niin inhottavaa kun vapaana kuljeskelevan kissan sinne tänne kuseskelu onkin, niin kuinka joku voi edes yrittää myrkyttää tai muuten tappaa kissan?

Mulle ei tulis ikinä pieneen mieleenkään! :/
Ei minullekkaan pitää kissa vapaana taajamassa. Täällä pöndellä se on ihan eri asia.

Kyllä mä oon monta kertaa asiasta uhonnut, mut uhoomiseks on jääny... Mut eipä oo vielä mitään pilalle kissojen takia mennytkään. Jos mun lastenvaunuihin ois joku katti käyny kusasemassa niin siitä olis kyllä leikki kaukana jos sen kissan kiinni saisin! |O

mä olisin kyl niin kauhee et voisin niin tehdä kun oikein pinna palas :ashamed: mä inhoan kissoja ja vihaan sitä kun ne kusee ja paskoo hiekkalaatikot, repii vaunut jne. iskä sanoisi tähän: kuolut kissa on paras kissa :ashamed: :ashamed: kotikissat, jotka myös pysyvät sisällä on ok, mun ei tarvii suuremmin niitä nähdä eikä niistä kärsiä.

vieras
Jokunen vuosi sitten vanhempieni naapuri oli ihmetellyt isalleni kuinka heilta on kadonnut ties kuinka monta kissaa lyhella ajalla, koska ennen niita oli ollut reilusti yli kymmenen mutta jaljella enaa kuutisen kissaa. Muutaman paivan paasta toinen naapuri oli jutellut isalleni ja todennut etta jo se on kumma mista noita kissoja sikiaa kun han on ampunut jo ainakin kymmenkunta kissaa parissa viikossa ja aina niita vaan ilmestyy lisaa....

Mun mielestä kissojen kuuluis ehdottomasti olla ulkona kiinni. Ihan sama kun laittaisin meidän koiran tuonne ulos yksin..!
Aiemmassa kodissa meillä oli takapiha ja kyllä meinas hermo mennä kun sama kissa joka ilta/yö kävi kuopimassa ja kakkimassa |O Mut en pystyis ikinä tappamaan, siksi ruikin sitrushedelmien mehua ympäri takapihaa :D Ei enää kissaa näkynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä olisin kyl niin kauhee et voisin niin tehdä kun oikein pinna palas :ashamed: mä inhoan kissoja ja vihaan sitä kun ne kusee ja paskoo hiekkalaatikot, repii vaunut jne. iskä sanoisi tähän: kuolut kissa on paras kissa :ashamed: :ashamed: kotikissat, jotka myös pysyvät sisällä on ok, mun ei tarvii suuremmin niitä nähdä eikä niistä kärsiä.
Musta vaunujen ja hiekkalaatikon suojaaminen on ihan helppoa ja normaalia... =)

Alkuperäinen kirjoittaja laki:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
No en mä vapaana kulkevaa naapurin lastakaan tapa, vaikka se rasittava onkin. :snotty:
Sen kyllä taitaa lakikin kieltää? Kissanhan saa hävittää.
Ei muuten saa. Paitsi omansa.
Jos rasittaa, saa ottaa kiinni ja viedä eläisuojelluun. :wave:

Ja kissa SAA kulkea ulkona vapaa, omalla pihalla mut se on aika epätodennäköistä se... ;)

no itse en vaunuihin verkko suojusta ostanut koska asuttiin tuolloin viel kerrostalossa, kissa repi vaunut kaverin luona ja itse en kaupungin hiekkalaatikoita ala suojailemaan. ja sitä paitsi kissattoman ihmisen ei tarviis hommata edes noita jos kissaihmiset pitäis kattinsa kurissa. voivathan he maksaa sivusta kärsijöille tarvittavat suojukset. :snotty:

vieras

Niinpä..ja niihin voi käydä pissimässä jokin muukin elukka kuin kissa =X
Olis varmaan fiksumpaa käydä puhumassa ennemmin sen kissan omistajan kanssa (syytönhän se kissa siihen vapaana kulkemiseensa on..)
Ja se kissan ampuminen muuten ON laitonta!
Onneks meillä ei näitä ongelmia ole, kun asutaan maalla ja täällä naapureidenkin kissat kulkee vapaana (eikä niistä meille mitään haittaa ainakaan vielä ole ollut.)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niinpä..ja niihin voi käydä pissimässä jokin muukin elukka kuin kissa =X
Olis varmaan fiksumpaa käydä puhumassa ennemmin sen kissan omistajan kanssa (syytönhän se kissa siihen vapaana kulkemiseensa on..)
Ja se kissan ampuminen muuten ON laitonta!
Onneks meillä ei näitä ongelmia ole, kun asutaan maalla ja täällä naapureidenkin kissat kulkee vapaana (eikä niistä meille mitään haittaa ainakaan vielä ole ollut.)
Yleensä on aika mahdotonta tietää, kuka on sen kissan omistaja joka ulkona hiippailee ja kakkii :whistle:

No en mä vapaana kulkevaa naapurin lastakaan tapa, vaikka se rasittava onkin. :snotty:
Villiintyneen kissan saa.Ja kissa on villiintynyt kun se hankkii ruokansa kuonnosta eli kyttää lintulaudalla.

Villiintyneen kissan saa.Ja kissa on villiintynyt kun se hankkii ruokansa kuonnosta eli kyttää lintulaudalla.
Heh kyl meijen neitit kyttää lintui, mut ei ne villei oo.

Jos nyt vaan veisit sen kissan eläinsuojeluun?

Vai sotiiko se macho-rambo-luolamies-etiikkaa vastaan? Et kaikki elollinen vaan pataan? :snotty: :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Ei kai nyt kuitenkaan myrkyttämällä tms :eek: :/
Ampumalla tai muuten nopeasti ja kivuttomasti.
Ammuppa taajama-alueella, niin saat poliisit niskaas ja aseen valtiolle...

Yhteistyössä