Kissan tappajia?

sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Vitsi kun ihmisiäkin sais tappaa ian vaan sillä perusteella et sattuu ärsyttämään... olis laakista vainaa muutamakin ihminen...
Mutta tyhmiä ovat nekin, jotka kissansa antavat vapaasti ulkoilla. Kissan ulkoilun kuuluu olla valvottua ja se ei saa mennä toisten pihoille. ja kissa ei muuten ole lainsuojaton muuten kuin SELVÄSTI VILLIINTYNEENÄ.
Jos mun kissani vahingossa karkuun pääsis ja joku sen tappais, niin vois tappajalla olla kusiset paikat edessä. Mä saattaisin ihan VAHINGOSSA ajaa sen yli autolla. Paskan yli kun oon ennenkin ajanut väistämättä.
Minäkin ymmärrän sen jos kissa nyt sattuu vahingossa karkuun pääsemään, ja kerran vieraalle pihalle eksymään. Mutta sitä en että ne päivittäin tahalleen irti päästettynä kulkevat pihoillamme. Joten en nyt ihan eka kerrasta minä kissaasi listisi. Meilläpäin kyllä harrastetaan tuota tahallaan autolla päälle ajamista, mutta onneksi toistaiseksi noitten kissojen päälle.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Minä en tulisi teilaamaan kissojanne. Puhuin kissoista jotka ovat lain mukaan villiintyneitä ja uhkaavat käytöksellään (kuseksimalla ja hyppimällä lastenvaunuihin) perhettäni.

Tiedän, että kissa on syytön ja toimii luonteensa mukaisesti, mutta sen omistajilla ei ole mitään oikeutta antaa kissan toteuttaa itseään muualla kuin omalla maallaan. Eli kissaa en syytä vaan sitä ajattelematonta omistajaa. On eri asia jos luonnossa muita eläimiä syö luontoomme kuuluva eläin kuin ihmisen kesyttämä kissa. Kun orava syö pikkulinnun pesästä munat, se tekee sen säilyäkseen hengissä. Kun kissa metsästää luonnon eläimiä kotitonttinsa ulkopuolella, se tekee sen omistajansa välinpitämättömyyden vuoksi.

Enkä jaksa ymmärtää sitäkään, että lemmikinpitäjä sanoo rakastavansa kissaansa, mutta ei välitä sen touhuista tipan tippaa vaan antaa kissan touhuta laittomuuksia samalla vaarantaen paitsi itsensä, niin ennen kaikkea viattomat ihmislapset.
Mulle ihmisen ja minkä muun eläimen tahansa elämä on täysin saman arvoinen. Mä suhtaudun naapurin pihoihin kuseskelevaan kissaan samalla tavalla kuin naapurin pihoista kukkapenkeistä istutuksia repiviin tai hiekkalaatikolla toisen leluihin koskeviin lapsiin. En tapa kumpaakaan, mutta ensisijaisesti otan tapauksen nähdessäni yhteyden otuksen omistajaan. Jos se ei auta, otan yhteyden viranomaisiin. Mun näkemys on se, että ottaapa sitten lenmmikkieläimen tai hankkii lapsen, sen tekosista vastaa seuraavat 18 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Vitsi kun ihmisiäkin sais tappaa ian vaan sillä perusteella et sattuu ärsyttämään... olis laakista vainaa muutamakin ihminen...
Mutta tyhmiä ovat nekin, jotka kissansa antavat vapaasti ulkoilla. Kissan ulkoilun kuuluu olla valvottua ja se ei saa mennä toisten pihoille. ja kissa ei muuten ole lainsuojaton muuten kuin SELVÄSTI VILLIINTYNEENÄ.
Jos mun kissani vahingossa karkuun pääsis ja joku sen tappais, niin vois tappajalla olla kusiset paikat edessä. Mä saattaisin ihan VAHINGOSSA ajaa sen yli autolla. Paskan yli kun oon ennenkin ajanut väistämättä.
voisinpa muiskautta sulle suukon :heart: tuli niin hyvä mieli tästä kirjoituksesta :)

luonto kiittää
Kyllä taajamassakin voi ampua kissoja ihan hyvällä menestyksellä. Pienoiskivääri, äänenvaimennin ja huolellista ammuntaa. Ammuskelu on vain turhan aikaaviepää hommaa kun pitää olla vartavasten väijyssä. Muutenkin onnistuu vain valoisalla - kesäaikaan. Talvella on toisaalta se etu, että jäljet paljastavat heti kutsumattomat vieraat. Sitten vaan loukku vireeseen ja pian jäljet katoavat.

hellu
Voi hyvää päivää!! En oikein tiedä itkisinkö vai nauraisinko kun joku on valmis tappamaan ihania luontokappaleita sen takia kun repii jonkun tuulipukuääliön kukkaistutukset tai haisee kisunpisulta?!?! Pahalta se sinunkin p.skas haisee! Jo on helvetti maailma mennyt omituiseksi kun täällä on jollain näin sisältököyhä elämä ettei naapurin lapsille enää tarjota ruokaa ja nyt ollaan jo kissojakin tappamassa...

Missä teidän ihmisten sydän on? Voin kertoa kuinka ihana on iltaisin käydä nukkumaan kun on koko päivän toivonut toisille pelkkää hyvää,niin kissoille kuin ihmisillekin. Kauheita naisia olette... En ihmettele jos miehet lähtee kävelemään! Rakastakaa luontoa,eläimiä ja etenkin lapsia,omia ja muiden!

kissaton
Jos vapaana juoksentelevällä kissalla on KAULAPANTA, kissa ei ole villiintynyt!
Enemmän mua pelottaa nuo oravat, fasaanit ja rusakot mitkä pihassa pyörii kun naapurin kissa. Pyydänkö valtioo maksamaan mun vaunuihin verkkosuojan noita elämiä vastaan vai mistä voin korvausta hakee kun mun tehtävähän se ei ole omia vaunujani suojata elämiltä mitkä eivät ole minun!

just joo
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Meidän kissan ei tarvinnut kuin käydä pari kertaa peräkkäin parisängyssä kusella niin tuli elokuun viimeinen päivä. Nappi otsaan niin loppu kuseskelu!!!!
Ei sit tullu mieleen putsata sitä kissan laatikkoa tarpeeks usein????
Kissa ei pissaile sisälle, paitsi jos sillä on joku vika tai laatikko on liian sotkuinen.
Voi v...u mikä sankari!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Meidän kissan ei tarvinnut kuin käydä pari kertaa peräkkäin parisängyssä kusella niin tuli elokuun viimeinen päivä. Nappi otsaan niin loppu kuseskelu!!!!
Ei sit tullu mieleen putsata sitä kissan laatikkoa tarpeeks usein????
Kissa ei pissaile sisälle, paitsi jos sillä on joku vika tai laatikko on liian sotkuinen.
Voi v...u mikä sankari!

kylläpä hyvän vitsin kerroit.

Yhteistyössä