Kissan raapimispuusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kidetär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jykevä ja halpa Honkkarista 99? .. Mutta kuulostaa tuo aapeen raapimispuukin halvalle.
Tässä meidän kissain 99puu:

Alaosa ei näy kuvassa mutta on sellainen missä 4 kpl jalkoja, reikä ja maan tasolla vielä levy samalla kangaspäällysteellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Jykevä ja halpa Honkkarista 99? .. Mutta kuulostaa tuo aapeen raapimispuukin halvalle.
Tässä meidän kissain 99puu:

Alaosa ei näy kuvassa mutta on sellainen missä 4 kpl jalkoja, reikä ja maan tasolla vielä levy samalla kangaspäällysteellä.

Teillä on kyl hieno "puu" mut meille vähän turhan iso.

Alkuperäinen kirjoittaja salmo:
Taijan tosiaan olla tän porukan köyhin kun minusta 99? ei tosiaan ole halpa :whistle: ÄÄK!!! Hienojahan nuo on, mutta että melkein satku laittaa kissan raapimapuuhun...

Mut kun puu tulee olkkariin niin on osana sisustusta, en halua sinne mitään tökeröä viritystä.

Mä tilasin Deltta-telineen, korkeus on 2m ja ja suunnittelin kokoonpanon itse ja sain valita päälliskankaiden värit itse, sisustukseemme sopivat. Runko täyttää puuta, maksoin 230e mutta kannatti!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Mä tilasin Deltta-telineen, korkeus on 2m ja ja suunnittelin kokoonpanon itse ja sain valita päälliskankaiden värit itse, sisustukseemme sopivat. Runko täyttää puuta, maksoin 230e mutta kannatti!!

Tuo on tosi hyvä vaihtoehto myös.

Yhteistyössä