Kissa yhtyy karvatossuun

(tulipa häröin otsikko ikinä..)

Siis, leikattu 5-vuotias uroskissa on alkanu väkisin makaamaan karvatossun kanssa. Lopettaa, kun menee paikalle. Joskus saattaa vain istua ja pyöriä takamus tossun päällä.

Mistähän tuo kertoo? Ei ole ennen osoittanut seksuaalia merkkejä luonteessaan. Sairaus? Tylsyys? Merkki jostain?

muoks. typot
 
Viimeksi muokattu:
no ei
Sillä on matoja tai jokin ongelma "siellä".. Tuo ei ole ollenkaan kissamaista käytöstä, kyse on jostain muusta kuin mitä nyt kuvittelet.
Koirilla tuo on tavanomaista.
 
Sillä on matoja tai jokin ongelma "siellä".. Tuo ei ole ollenkaan kissamaista käytöstä, kyse on jostain muusta kuin mitä nyt kuvittelet.
Koirilla tuo on tavanomaista.
Missä "siellä"? Kai täällä hyvänenaika voidaan puhua elimistäkin niiden nimillä, aikuisten ihmisten palsta kuitenkin.

Ja sehän tässä nyt onkin, kun en oikeen kuvittele mitään, siksi apua kysynkin. Sairaus oli yksi epäily, kuten sinäkin esitit.

Ja monestihan koiralla nylkyttäminen on kyllä ongelma.
 
-c-
Meilläkin uroskissa (leikkaamaton) nylkyttää.Ilmeisesti muuten vain.Mutta se on yleisempää, kuin luullaan.Ainakin sen käsityksen olen saanut kun kissapalstoja olen lukenut.
 
"vieras"
Missä "siellä"? Kai täällä hyvänenaika voidaan puhua elimistäkin niiden nimillä, aikuisten ihmisten palsta kuitenkin.

Ja sehän tässä nyt onkin, kun en oikeen kuvittele mitään, siksi apua kysynkin. Sairaus oli yksi epäily, kuten sinäkin esitit.

Ja monestihan koiralla nylkyttäminen on kyllä ongelma.
Kyllä täällä alaikäisetkin keskustelee.
Mutta jatkakaa perjantai-pervokeskusteluanne.
 
no ei
Missä "siellä"? Kai täällä hyvänenaika voidaan puhua elimistäkin niiden nimillä, aikuisten ihmisten palsta kuitenkin.

Ja sehän tässä nyt onkin, kun en oikeen kuvittele mitään, siksi apua kysynkin. Sairaus oli yksi epäily, kuten sinäkin esitit.

Ja monestihan koiralla nylkyttäminen on kyllä ongelma.
:D En käyttänyt sanaa takamus, kuten sinä, koska se on rivo sana? :D
 
olisko muuten piilokives? Se voi erittää hormooneja....Kissoista ei muutenkaan ota selvää, mitä siellä päässä liikkuu.Voihan se olla ihan dominointiakin.
Eikö dominointi nylkyttämällä ole enemmänki koirien juttu? Piilokives voi olla mahdollinen, ei ole ollut mun omistuksessa leikkuun aikaan.


Peräaukko ja penis ulkoapäin katottuna ok. Virtsaamisessa ei ongelmaa. Matoja ei pitäisi olla, matokuurit annettu, kissa on tietysti sisäkissa.


[QUOTE="vieras";27488427]Kyllä täällä alaikäisetkin keskustelee.
Mutta jatkakaa perjantai-pervokeskusteluanne.[/QUOTE]

Mä en näe tässä kyllä mitään pervoa :stick:

Kiitoksia ystävällisistä vastauksista :)
 
"lissi"
(tulipa häröin otsikko ikinä..)

Siis, leikattu 5-vuotias uroskissa on alkanu väkisin makaamaan karvatossun kanssa. Lopettaa, kun menee paikalle. Joskus saattaa vain istua ja pyöriä takamus tossun päällä.

Mistähän tuo kertoo? Ei ole ennen osoittanut seksuaalia merkkejä luonteessaan. Sairaus? Tylsyys? Merkki jostain?

muoks. typot
Kuulostaa aivan mun poikafrendiltä.
 
"vieras"
(tulipa häröin otsikko ikinä..)

Siis, leikattu 5-vuotias uroskissa on alkanu väkisin makaamaan karvatossun kanssa. Lopettaa, kun menee paikalle. Joskus saattaa vain istua ja pyöriä takamus tossun päällä.

Mistähän tuo kertoo? Ei ole ennen osoittanut seksuaalia merkkejä luonteessaan. Sairaus? Tylsyys? Merkki jostain?

muoks. typot
kantelee sukkia ja kaikkia minun vaatteita. mouruaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27489431]Se on runkku vaan..[/QUOTE]

kunnioittatte oikeasti toisten sanomista? Minä voin... paljon voin kertoa omasta kissoista. Se riippuu teistä mitä sanotte! Ja tiedän monia jotka haluaa OIKEASTI tietää mitä eläimelle kuuluu ja miks tekee noin. Ne jotka "ampuu alas" kirjottajan ..menee teillä huonosti jos ette voi kertoa tuollaista!!!!!!! Säälin oikeasti teitä!!!!
 
[QUOTE="vieras";27489516]kunnioittatte oikeasti toisten sanomista? Minä voin... paljon voin kertoa omasta kissoista. Se riippuu teistä mitä sanotte! Ja tiedän monia jotka haluaa OIKEASTI tietää mitä eläimelle kuuluu ja miks tekee noin. Ne jotka "ampuu alas" kirjottajan ..menee teillä huonosti jos ette voi kertoa tuollaista!!!!!!! Säälin oikeasti teitä!!!![/QUOTE]

Noo, tiesinhän mä nämä vastaukset, kun täältä kysyin, mutta otin riskin, kun ajattelin, että joku tietäisi. Ei näemmä tiennyt :) Ja se on kyllä ihan totta, kysyin, koska olen huolissani lemmikistäni. Se on ikävää, etteivät kaikki ole omistaan.
 
Oletko kysynyt asiaa, jostain vakvasti otettavammalta palstalta?

Itse en osaa vastata kysymykseen, mutta ihmettelen kovasti, miksei asiallisiksi aiotuissa ketjuissa saisi käyttää oikeita termejä.

Toisissa ketjuissa huudellaan tissejä ja perseitä ja vilautellaankin niitä. Mutta jos puhutaankin kissan anuksesta, on ketju heti pervo.:O
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27489694]Ei ne vietit aina siihen lopu kun kissa leikataan elikkä se harrastaa kuivaharjoittelua ja on runkku, tajuu..[/QUOTE]

kuolettavasti! Joten sinun juttua ei varmaan kukaan kunnioita! Vieras vastaan vieras:). Mitä oppii elokuvista?:).
 
Oletko kysynyt asiaa, jostain vakvasti otettavammalta palstalta?

Toisissa ketjuissa huudellaan tissejä ja perseitä ja vilautellaankin niitä. Mutta jos puhutaankin kissan anuksesta, on ketju heti pervo.:O

Olen kysynyt kyllä, siellä meinasivat että on stressaantunut tai sillä on liian vähän virikkeitä. Eli olisiko kissa turhaantunut? Ajattelin, että kun täällä kuitenkin aika paljon käy ihmisiä, että jollain olisi ollut kokemusta asiasta.

Ja tosiaan, haluaisin tietää, mitä liikkuu sellaisen ihmisen mielessä, jonka mielestä puhe kissan jalkovälistä on pervoa. No, toinen tykkää äidistä, toinen vuohesta..
 
Viimeksi muokattu:
-c-
Koiralla tuo on helppo liittää dominointiin,kissalla ei,kun ei ole tyypillistä lajikäyttäytymistä (tai mistäs sitä tietää).Meillä tullaan rinnuksille leipomaan ja sen yhteydessä sitten nylkitään,rasittavaa.Sitä ei saa helpolla kitkettyä pois, kun on jo oppinut tavan.Eipä tuohon nylkkimiseen taida olla mitään järkevää syytä,parempi,että nylkkii sitä tohvelia,kuin olisi joka ilta sinun kimpussasi.
 
"vieras"
Oletko kysynyt asiaa, jostain vakvasti otettavammalta palstalta?

Itse en osaa vastata kysymykseen, mutta ihmettelen kovasti, miksei asiallisiksi aiotuissa ketjuissa saisi käyttää oikeita termejä.

Toisissa ketjuissa huudellaan tissejä ja perseitä ja vilautellaankin niitä. Mutta jos puhutaankin kissan anuksesta, on ketju heti pervo.:O
koska et voi koskaan tietää kaikkea toisesta...onko arka jalka sänkyssä? Ja mitä tehdä kun päädyt sänkyyn ja tykkäät toisesta entäs jos se ei tykännyt sinun aktista? Molemmin puolin! mies ja nainen!
 
"vieras"
Koiralla tuo on helppo liittää dominointiin,kissalla ei,kun ei ole tyypillistä lajikäyttäytymistä (tai mistäs sitä tietää).Meillä tullaan rinnuksille leipomaan ja sen yhteydessä sitten nylkitään,rasittavaa.Sitä ei saa helpolla kitkettyä pois, kun on jo oppinut tavan.Eipä tuohon nylkkimiseen taida olla mitään järkevää syytä,parempi,että nylkkii sitä tohvelia,kuin olisi joka ilta sinun kimpussasi.
käytäytymiset..ymmärsinkö oikein?
 
Minun leikattu uroskissani ""astui" saksanpaimenkoirani selkää niin kauan kuin yhdessä elivät, 9 vuotta. Kosiskeli, pesi tassut ja korvat ja olivat "parhaat ystävät, ja tuo astuminen muistutti jotain astumisen ja tarsimisen välimuodolta?
En koskaan epäillyt että kissalla olisi ollut joku hätä, ajattelin että se on kissamaista käytöstä.
Eikä se koira siitä kärsinyt, tuskin huomasi nukkuessaan.
 

Yhteistyössä