Kissa juttuja :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChiliCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

ChiliCat

Vieras
Eli mitä erikoista teidän kissat/ kissa osaa tai tekee?

Meillä on kolme kissaa ja yksi osaa aukaista ovia, toinen kissa kuljettaa sellasta lampaankarvatossua ja ulisee. Sitten sitä pitää kehua siitä. :D
Kolmas herättää mut aina kuudelta tekemällä kaikkea sellaista mitä mä inhoon eli pureskelee tai kolistelee makuuhuoneessa.

Olis kiva kuulla muiden kissa juttuja =)

Meidän vanha kissa joka jouduttiin lopettamaan hiljattain oli aikamoinen
pakkaus, se sai meidän pyreneitten koiran ryömimään.Koira kun nukkui
tämä kissa meni sen eteen istumaan ja vain tujotti,kun koira havahtui
tähän se rupesi ryömimään pois.Kissa vain istui ja varmaan nautti
tilanteesta.Tai sitten kissa otti päiväunet rappusilla ja koirat seisoivat
jonossa ja odottivat että milloin se herää ja päästää heidät ohi. :D

Sitä kattia on kyllä niin ikävä.

ainoa asia mikä tulee mieleen ...ja tämäkin oli vaan pentu aikana..oli se et kissa tuli rinnan päälle kun nukuin ja kun aloin herään ja avasin silmiä tai räpytin niitä niin se vaani ja pehmeellä tassulla otti kiinni...eli läpsäs silmän päälle...ihme kyllä ilman kynsiä tuo mun silmämunia jahtas :whistle:

ja se on muutenki kova poika viemään multa peittoa kun se levittäytyy mun peiton päälle ja yhtäkkiä huomaan et se on pikkuhiljaa siirtyny yhä keskemmälle kun oon jalkoja siirtäny ja sit mulla onki jalat ulkona :kieh:

ja kaikki saaliit se tuo pihaan näytille...tai oikeemmin verannalle et niitä ei voi olla huomaamatta :kieh: :kieh:

Meillä kissat toimivat ehkäisynä... Mukkuvat meidän välissä ja pitävät huolen ettei mitään intiimiä tapahdu yön/illan aikana :laugh:

Vanhempi kissa, reilu vuoden, hoitaa melkeen saman ikäistä ihmis lasta. Jos vauva itkee se menee pörisemään sen lähelle ja puskee ja siis hoitaa... Ruokaa molemmat kissat osaa kerjätä tosi loistavasti...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 23:24 Hupuhupu kirjoitti:
Osaa istua ja antaa tassua, avata oven, sanoa "moi" ja ottaa raanasta vettä :heart:

Meilläkin yksi kissa juo aina vessan raanasta vettä ja kerran mieheni kaveri oli vessassa sen kissan kanssa samaan aikaan eikä tiennyt laittaa hanaa päälle niin kissa yritti juoda tuon kaverin pissaa. :laugh: <br><br>

Heh juu meillä kanssa 2 pikkase päälle vuoden ikästä. pariskunta.
Toinen juo vettä kaivosta..olen estelly sitä kyllä. Laitoin kannen tiukkaan ei saa kaivoa auki. Pentuna minun silmäteräni tyttökissa veti vessaa ( vessassa oli alas painettava vipu vedin tosi vanhanaikanen). Heräsin yöllä vessan veden lorinaan ja menin katsomaan niin siellä se paineli vipua alas ja katsoi kuinka vesi virtasi pöntössä. Kummatkin kissat juoksevat vieläkin vessaan katsomaan vettä kun vessanpönttö vedetään. Tyttö kissa herättää minut aina 10.00 vkonloppuisin jos en ole noussut. syömällä hiuksiani ja kävelevän vatsani päällä. Kyllä nää kokoajan jotakin tyhmää tekee :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2006 klo 23:00 ChiliCat kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 23:24 Hupuhupu kirjoitti:
Osaa istua ja antaa tassua, avata oven, sanoa "moi" ja ottaa raanasta vettä :heart:

Meilläkin yksi kissa juo aina vessan raanasta vettä ja kerran mihen kaveri oli vessassa sen kissan kanssa samaan aikaan eikä tiennyt laittaa hanaa päälle niin kissa yritti juoda tuon kaverin pissaa. :laugh:

:laugh:

Minun mummolla on reippaasti 6-kiloinen kolli ja sen bravuurinumero on väijyä tuolilla pöytäliinan alla kun mä kävelen ohi ja iskeä sieltä reiteen kiinni. Ja kun se rietas otus on vielä ihan tosissaan, ei ole mitään tassulla taputtelua... Siinä jos yrität pakoon niin kynnet vain painuu syvemmälle, ei auta kuin odottaa että herra saa huvinsa ja päästää irti. AUTS!!!!

Toinen sen metku on kun sitä menee päästämään ulos. Jos ulkona sataa, se käy oven avaajan kimppuun kostomielessä. Siitä on leikki kaukana. Tulee mieleen ne Karvisen kohtaukset missä Eskon housunlahkeista jää vain muisto jäljelle. Ja yritäpä jättää ovi avaamatta kun herra haluaa ulos... Teit niin tai näin...

Kun ollaan koiran kanssa kylässä kissan suurinta huvia on hypätä koiran selkään ja purra sitä niskaan. Varsinkin kun koira menee ovesta ulos tai sisälle. Jos kissa näkee sen kauempaa se yrittää ehtiä oviaukolle ensin. Jos ei ehdi niin tottahan se pitää koiralle kostaa.

Mutta mummolle se on rakas. Aina saa parhaat palat päältä ja kehut ja halaukset. On se niin suloinen...!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 00:42 eläinhullu kirjoitti:
Meidän vanha kissa joka jouduttiin lopettamaan hiljattain oli aikamoinen
pakkaus, se sai meidän pyreneitten koiran ryömimään.Koira kun nukkui
tämä kissa meni sen eteen istumaan ja vain tujotti,kun koira havahtui
tähän se rupesi ryömimään pois.Kissa vain istui ja varmaan nautti
tilanteesta.Tai sitten kissa otti päiväunet rappusilla ja koirat seisoivat
jonossa ja odottivat että milloin se herää ja päästää heidät ohi. :D

Sitä kattia on kyllä niin ikävä.

Ihana!!!!!!!!!!!!! :laugh:

Lapsena meillä oli kisu joka osas leikkiä piilosta.
Tämä meidän nykynen kisu jahtaa ohikulkijoita, syöksee kinttuihin kii, mut ihan hellästi vaa. Ja jos mulla lapsi sylissä kiukuttelee/itkee niin kissa tulee ja puraisee minua. Ja yleensäkkin jos lapset kiukuttelee, itkevät/huutavat niin kissa tulee kiireellä kattoon et mikä hätänä.

Yhteistyössä