H
herkkusuu
Vieras
olemme ostaneet talon jonka pihalla on kirsikkapuita. kirsikoita on aika kiva määrä puissa mutta maistuvat aika kirpeiltä ja ovat aika pieniä. joten aloin pohtimaan jotta uskaltaako niitä syödä vai ovatko jotian myrkyllistä sorttia. netistkään en löydä tietoa.