Kirpputori hintoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä on sentään ihan järkeviä ehdotuksia. Meidän kirppiksellä ollaan ihmetelty hirveitä hintoja..talvitakista pyydetään parhaimmillaan 70?, "kun se on uutena maksanu 200 ja käytetty vaan vähän". Kirpputori on kirpputori, eikä sillä ole ostajalle mitään merkitystä paljonko se on alunperin maksanut eikä se ole mikään oikeutus noin älyttömälle hinnalle.

Samaisella kirpparilla myös my little pony-kirja 6?, vauvojen ja lasten vaatteita, jopa tahraisia, samaa hintaluokkaa. Uutena saa halvemmalla, kun tietää mistä ostaa. Eli järki käteen niiden hinnoitteluiden kanssa.

Vaan kun kirppispaikat maksaa yli 30e/vko niin pitää sitä edes omansa takaisin saada...
Siksi minä myynkin vain netissä, en raaski maksaa noita mielettömiä pöytävuokria kun sit pitäis pyytää vaatteista aika paljon että kannattais.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyl mä ainakin tingin. Jos otan monta vaatetta, kysyn "pakettihintaa".

Ja likaisia en kyllä osta, sulle Peppi tiedoksi. Mitä järkeä siinä on? Likaisia jo valmiiksi?!? En osta edes 5 sentillä.

Hinnat (kasat hyviä) kannattaa olla valmiiksi, mutta voi jokaiselle mainostaa "pakettihintoja" tai tinkimistä. Tosin liian kalliit karkottaa jo valmiiksi...

Luulin antaneeni hyvänkin vinkin tossa mun kirjoituksessa, mut ei kaikki ymmärrä.

Mä kyllä sain omani takaisin (vaikka maksoinkin viikon pöytävarauksen) ja ylikin ihan kivasti. Ennen kaikkea pääsin eroo ylimääräisistä vaatteista ja tarvikkeista. Tuli kyllä hyvä mieli :)

Mun on pakko nyt vielä lisätä, että eikai kukaan luule, että mä (tai eikai kukaan semmoista tee) myisin pesemättömiä vaatteita?? :whistle: Parissa yöpuvussa oli rinnuksilla joku ruokatahra, mikä ei ole lähtenyt pesuissa pois. Mut joo, jokatapauksessa ne ei kelvanneet B)

Minä käytän semmoista kirpparia, missä omistaja hinnoittelee ja hoitaa kaiken muunkin, koska se on minulle helpointa.

Sinne otetaan vastaan vain ehjää ja puhdasta vaatetta ja tavaraa ja hinnat ovat monesti vähän korkeampia kuin muualla, mutta koska paikan maine on hyvä ja kaikki tavara siistiä ja ehjää, niin kauppa käy tosi hyvin. Lisäksi sijoittelu on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:
Minä käytän semmoista kirpparia, missä omistaja hinnoittelee ja hoitaa kaiken muunkin, koska se on minulle helpointa.

Sinne otetaan vastaan vain ehjää ja puhdasta vaatetta ja tavaraa ja hinnat ovat monesti vähän korkeampia kuin muualla, mutta koska paikan maine on hyvä ja kaikki tavara siistiä ja ehjää, niin kauppa käy tosi hyvin. Lisäksi sijoittelu on hyvä.

Paljonko tommoinen maksaa? Tai mitä siitä sitten itse saa, miten toimii? :)

jos viikkovuokra on 30e niin kyllähän sen nyt kevyesti saa ainakin tuplaten takas jos vähänkin KUNNOLLISTA tavaraa on myynnnissä, vai niitä nuhjusia tahrasia vaatteitako myytte ?

mä maksoin viimeks kirpparipaikasta 33e ja sain yht. 212e eli ihan mahtavasti! Sunnuntaina uudestaan!

mä muun lähinnä tuon ipanan pieneksi jääneitä vaatteita ja ne on erittäin hyvässä kunnossa kun 1 lapsen jäljiltä ollu.

vaatteet on skaalalla 0,5-8e. Toi 8e menee lassien toppapukuun joka on vähän käytetty.

Meillä oli kirpparipaikka 42e/kk :D Äp-toppapuku oli käyttämätön, laitoin mukaan sen lakin ja hinnaksi 3 euroo. Kaikki pilkkahintaan vaan, mulla oli vaan tarkotus päästä eroon ja saada vuokran hinta pois. Tuli siitäkin reissusta yli 100 euroo voittoa, vaikka kaikki tavarat ja vaatteet oli mitättömän hintasia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:

Paljonko tommoinen maksaa? Tai mitä siitä sitten itse saa, miten toimii? :)

Toimii niin, että vien ne kamppeet sovittuna päivänä sinne. Pari päivää myöhemmin voin hakea pois ne, jotka syystä tai toisesta eivät päädy myyntiin (tahroja, joita en ole huomannut tms.) Tavarat viedessäni maksan 30 euroa (8 viikon paikkavuokra) ja teen sopimuksen. Tämän lisäksi myyntipalkkiona menee 45% myynnistä.

Sen jälkeen mun ei tarvitse välttämättä tehdä mitään. Rahat tulee tilille viikon sisällä myyntiajan päättymisestä. Jos haluan, voin hakea myymättä jääneet tavarat pois. Jos en halua, ne menevät hyväntekeväisyyteen.

Toki itse myymällä voisi saada enemmän - tai sitten ei. Tuolla menee esimerkiksi lasten farkut helposti 5 eurolla, jos ovat siistit. Toppapuvusta maksetaan jopa 30 euroa, jos laadukas ja hyväkuntoinen.

Minä olen valmis maksamaan siitä, että joku hoitaa kaikki ikävät hommat (hinnoittelu, asettelu, paikan siivous yms.). Voin luottaa myös siihen, että hinnat ovat kohdallaan: omistajalla on varmasti kokemusta siitä, mitä mistäkin tuotteesta voi pyytää, eikä toisaalta lipsahda hintaan sitä "tunnearvolisää".

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Mulla toi kirpparipaikka maksoi 35e/viikko. Sain rahaa yhteensä 93e ja risat. Joten tienasin sen paikan ja sain siihen päälle vielä melkein 60e. Olin tyytyväinen.

Oliko sulla Akselissa?

Mä oon huomannut siellä sen, ettei tavara meinaa mennä millään kaupaksi. Siellä on niin valtavasti valikoimaa, et on todelliset ostajan markkinat, myyjällä taas ei meinaa mennä kaupaksi. Siispä olen itse päättänyt mennä ensi kerralla myymään johonkin toiseen paikkaan, ostamassa tuolta toki käyn. Viimeksikin löysin reimatecin toppahaalarin vitosella.

Itsellä oli viimeksi siellä 2 viikkoa, niin eka viikolla ei mennyt paljon mitään, vaikka hyvää tavaraa oli, ja just näillä täällä sanotuilla hinnoilla. Tokalla viikolla onneksi meni vähän paremmin, ja yhteensä 250 euroa voittoa tuli kuitenkin. Mutta ensi kerralla en aio viedä tuonne.

Älkääs nyt kun näin kerran yhellä kirppiksellä 2007 mallin äp:n haalarin, ne toppatossut ja rukkaset, 25e!!!! voitteko kuvitella!! samainen myyjä myi ikivanhaa kulahtanutta makuupussia 8e! ja toisessa pöydässä oli makuupussi 1,5e Että näin!!

Yhteistyössä