U
uus-avutonko?
Vieras
Eli paljonko yleensä pöytävuokra maksaa ja pitääkö sitä tavaraa olla myynissä ihan tolkuton määrä, että kannattaa? Kertokaa myös muita hyviä vinkkejä ja mitä kannattaa tietää ennen kun lähtee myymään..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vantaan kirppikset kiinnostais ehkä eniten.. tällä hetkellä ois läninnä 56-62 kokosia vaatteita eli ei varmaan kannata sitten pöytää niitten takia vuokrata..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vantaan kirppikset kiinnostais ehkä eniten.. tällä hetkellä ois läninnä 56-62 kokosia vaatteita eli ei varmaan kannata sitten pöytää niitten takia vuokrata..
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vantaan kirppikset kiinnostais ehkä eniten.. tällä hetkellä ois läninnä 56-62 kokosia vaatteita eli ei varmaan kannata sitten pöytää niitten takia vuokrata..
Mä myin tuon kokoisia vaatteita, ja meni kaupaksi kuin häkä. Kannattaa ottaa suosittu kirppari, vaikka pöytävuokra olisikin hitusen enempi. Pikkukirppareilla mä olen saanut 100-150e käteen, kun taas isolla ja suositulla kirpparilla nimen omaan noilla vauvan vaatteilla taas 300e käteen. Pikku kirppareilla ei taas ainakaan täällä vauvan vaatteet tee niin kauppaansa, kun isolla menee kaiken kokoiset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vantaan kirppikset kiinnostais ehkä eniten.. tällä hetkellä ois läninnä 56-62 kokosia vaatteita eli ei varmaan kannata sitten pöytää niitten takia vuokrata..
Mä myin tuon kokoisia vaatteita, ja meni kaupaksi kuin häkä. Kannattaa ottaa suosittu kirppari, vaikka pöytävuokra olisikin hitusen enempi. Pikkukirppareilla mä olen saanut 100-150e käteen, kun taas isolla ja suositulla kirpparilla nimen omaan noilla vauvan vaatteilla taas 300e käteen. Pikku kirppareilla ei taas ainakaan täällä vauvan vaatteet tee niin kauppaansa, kun isolla menee kaiken kokoiset.
Oliko sulla niitä vaatteita tosi paljon vai millä hinnalla oot myynyt kun noin hyvin oot saanut?