Kun ostat huutonetistä vaatepakettia,niin mikä saa sinut valitsemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee

Vieras
Kannattaako olla mahdollisimman iso paketti?Myös ulkovaatetta mukana,samassa paketissa vk-ja toppaa?Tietenkin siistiä ja ehjää.Millä perusteella teette valinnan?Kertokaa vinkkejä,suunnittelen myymistä,en ole ikinä ennen laittanut,enkä tiedä mitä siihen kannattaa laittaa.

Ensinnäkin vain yhtä kokoa/paketti.

Toki mahdollisimman iso paketti on aina plussaa ja pakettiin vain keskenään samankuntoisia vaatteita. Ei siis laatukamaa ja virttynyttä samaan pakettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Toki mahdollisimman iso paketti on aina plussaa ja pakettiin vain keskenään samankuntoisia vaatteita. Ei siis laatukamaa ja virttynyttä samaan pakettiin.

Entäs jos on esim.toppaa 86cm ja vk 92cm?Eikö kannata laittaa esim 86cm ja osa 92cm sisävaatetta samaan pakettiin? Sen nyt ymmärrän,että ei tyyliin 80-110cm =)

Kuvia,kerro vaatteista,voi olla samassa paketissa monenlaista..laita kuiten suurinpiirtein saman kokoista.Yksi tai muutama paketin "helmi"voi olla mukana.
Hinta on yksi valintakriteeri kun kaupasta saa aikas halvalla uuttakin ja alesta.
Hintavaraus voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Entäs jos on esim.toppaa 86cm ja vk 92cm?Eikö kannata laittaa esim 86cm ja osa 92cm sisävaatetta samaan pakettiin? Sen nyt ymmärrän,että ei tyyliin 80-110cm =)

Mutta entäs jos mun lapsi on jo nyt koossa 92? Silloin mulla ois käyttöä koon 92 vaatteille, mutta ei enää koon 86 vaatteille.

Eli ei kannata.

Mutta entäs jos mun lapsi on jo nyt koossa 92? Silloin mulla ois käyttöä koon 92 vaatteille, mutta ei enää koon 86 vaatteille.

Eli ei kannata.

Hyvä pointti.Kiitos! =) Entäs nuo kengät,kannattaako laittaa,että saa mukaan jos haluaa?

Eli ei kannata.

Hyvä pointti.Kiitos! =) Entäs nuo kengät,kannattaako laittaa,että saa mukaan jos haluaa?

Ihan hyvä idea. Mä en kenkäpaketteja ikinä huuda koska en kenkiä käytettyinä osta ja toisaalta painavat niin paljon että nostavat turhaan posteja.

Kannattaa kuvata vaatteet asusteina (samoja sävyjä yhdistellen tms.) :) Saa ihmiset kiinnostumaan reippaasti helpommin. Eikä todellakaan tyyliin koot 80-100cm vaan yhtä ainoata kokoa.

ostasin vain pieniä paketteja jotka ovat kokonaisuuksia. Isompi paketti tarkoittaa vaan lisää huonoja vaatteita joita en todennäköisesti halua. Ulkovaatteet ok jos ovat hyväkuntoisia. En ymmärrä termiä pihavaate. Pihallahan ne kunnon ulkovaatteet just tarvitaan...

Isoja paketteja sisävaatteita yhtä kokoa ostan mieluiten, tai sit ulkovaatesetin sisältäen esim. haalarin ja siihen sopivat asusteet ja kengät. Ja samaa mieltä tuosta kunnosta. Ostan joskus huonokuntoistakin halvalla kotivaatteiksi, eli samankuntoista yhteen pakettiin. Ei leluja tms. samaan pakettiin vaatteiden kanssa.

Mä laitoinviimeks paketin 74-80cm vaatteista oli mekkoja ja housuja ja haalareita ym, mut esim 80cm mekkojahan voi jo käyttää 74cm käyttävät jne. ja paketissa on syksyisiä vaatteita koko 74 ja talvisemmat vaatteet sit kokoa 80.. Kun lapsihan kasvaa koko ajan :)

Yhteistyössä