Kirpptori Pikku-kammari facebookissa, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"omppu"

Vieras
Mitäs tykkäätte kyseisestä kirpputorista? Täytyy sanoa et aikaisemmin oli minusta parempi kun oli vähemmän "tykkääjiä". Siellä on nykyään niin paljon porukkaa, että sellaiset kenellä ei ole aikaa yötä myöten kytätä siellä niin löydöt jää kyllä tekemättä..

Kun siellä oli vielä vähemmän porukkaa niin oli tuotteet edullisia ja ostin silloin PALJON! Mutta nyt eilenkin joku pyysi perus Lindex bodysta 10e!
Ja jostain kuluneista ja rikkinäisistä name it housuista joku äsken pyysi 4e, alesta saa uudet kolmella eurolla! Liian ahneeks kävi myyjät siellä, ihan älyttömiä hintoja.

minä olen vasta liittynyt ja kaksi ostota tehnyt, vielä ei ole kumpikaan tullut perille.
Katsoin että jotkut vaatteet on edullisia, edullisempia kuin huutiksessa, mutta ne meneekin sitten ihan heti. Jotkut kyttää siellä ilmeisesti koko ajan.
SIttne on edullista peruskamaa joka ei kiinnosta ja muutamia kalliita tuotteita joita samaan hintaa löytyy huutiksesta ja ostan mieluummin sieltä, tuntuu että on vähän paremmat takeet saada tuote kotiin asti.

Äkkiseltään vilastuna näytti oikein kivalta. Siellähän paukutettiin uutta tavaraa oikein olan takaa :)

Uusimpina oli jotain parin euron bodyjä ja mun mielestä ne oli kyllä oikein kohtulliset hinnat...pitäiskö liittyä FB:hen ja alkaa ostelemaan tytöille vaatteita :p

[QUOTE="Noh";22874598]Kun siellä oli vielä vähemmän porukkaa niin oli tuotteet edullisia ja ostin silloin PALJON! Mutta nyt eilenkin joku pyysi perus Lindex bodysta 10e!
Ja jostain kuluneista ja rikkinäisistä name it housuista joku äsken pyysi 4e, alesta saa uudet kolmella eurolla! Liian ahneeks kävi myyjät siellä, ihan älyttömiä hintoja.[/QUOTE]

Minä kummastelin kans sitä kympin bodya!

Muutenkin miusta 4-5€ on aika paljon käytetystä, siihen postikulut päälle ni sen hinnalla saa kaupasta uutta.

Yhteistyössä