Kirppisten ahkerat käyttäjät, HUOMIO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sutinasussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sutinasussu

Aktiivinen jäsen
15.12.2007
15 447
0
36
Kannattaako nyt ennen aleja viedä tavaroita myyntiin? Meneekö kaupaksi käytetyt vaatteet kun kaupastakin saa halvalla ihan uusia.
Vai kannattaisko odottaa syksyyn (elo-syyskuuhun) ja viedä sitten toppavaatteetkin.
Mulla olis ainaskin 5 jätesäkillistä lasten vaatteita menossa myyntiin. Suurin osa hyväkuntoisia ja suht vähänkin käytettyjä vaatteita.

perskuta sehän lähti liian aikasi.. Niin en kyllä osta aleista sen kummemmin vaan kierran entiseen tahtiin kirppiksiä. Ja nyt kesäaikaan näyttää olevan todella paljon turisteja shoppaamassa kirppiksillä, lähinnä venäläisiä ja ostaa PALJON! Ainakin täällä meillä päin tampereen suunnilla.

Mä käyn säännöllisesti aina kirpparilla. Mutta hinnan on oltava kohdallaan. En todellakaan osta mitään ylihintaista. Mutta jos tuote on ok hinnoiteltu niin ale aika ei vaikuta ostoihini kirpparilta.

Heitän lisäkysymyksen.
Onko pari euroa ok hinta erittäin hyväkuntoisista farkuista? Entäs 0,5-1? siisteistä paidoista? Maksaisitteko legosta tai marimekosta enemmän (lähes käyttämättömistä siis)?

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Heitän lisäkysymyksen.
Onko pari euroa ok hinta erittäin hyväkuntoisista farkuista? Entäs 0,5-1? siisteistä paidoista? Maksaisitteko legosta tai marimekosta enemmän (lähes käyttämättömistä siis)?

hinnat kuulostaa houkuttelevilta ;)

Heitän lisäkysymyksen.

Noilla hinnoilla pääset varmasti vaatteista eroon.

Mä ostaisin kirppikseltä varsinkin isommille lapsille vaatteita jos löytyy siisteja sekä sopivan hintaisia. Juhlakenkiäkin olen lapsille katsellut, mutta ei ole löytynyt :/ Harvemmin löydän 150cm lastenvaatteita, pienemmille kyllä löytyy useamminkin.

Kirppiksillä käy kauppa nykyään hyvin. Minusta keväällä/kesällä on aina vilkasta.

Hinnat kuulostavat olevan ok. Marimekon ja legon vaatteista kannattaa pyytää enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Mä ostaisin kirppikseltä varsinkin isommille lapsille vaatteita jos löytyy siisteja sekä sopivan hintaisia. Juhlakenkiäkin olen lapsille katsellut, mutta ei ole löytynyt :/ Harvemmin löydän 150cm lastenvaatteita, pienemmille kyllä löytyy useamminkin.

Samaan olen törmännyt. Nyt tarvitsisin tytölle 146-150cm vaatteita, niin ei tunnu löytyvän.
Pojalle 134-140cm, mutta kaikki myynnissä olevat vaatteet on pieniä.

Ja vielä kysyn, että meneekö lelut kaupaksi? Spiderman-jutut, barbit jne...

Mulla meni viimeksi kaikki lelut alta aikayksikön :D
Oli ukkeleita, autoja jne...ja hinta toki kohdallaan ;) Mutta yhtään lelua en tuonut takas kotiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

Oli ukkeleita, autoja jne...ja hinta toki kohdallaan ;) Mutta yhtään lelua en tuonut takas kotiin..

Paljonko barbeista kehtais pyytää? Oisko euro/nukke liikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

Paljonko barbeista kehtais pyytää? Oisko euro/nukke liikaa?

Varmaan vähän riippuu kunnosta jne...mutta eurolla varmasti pääset eroon =)
1-2e, 3e voi olla jo liikaa =)

Yhteistyössä