Kirppistelyt pinoon. Mitäs olette löytäneet viimeks?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei siis yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Paitti hirvittävän hintaisia roippeita, ei ihmekään kun oon nähnyt ne jo useamman viikon ajan... Mun täytyy kyllä ruveta käymään muualla.

20 sentin Aku Ankan poika sai lohdukkeeksi.
Mulla oli kans sama fiilis, kun kiersin tuolla. Ei mitään järkevää ja hinnat pilvissä :/

..
Eilen löyty kahdet meandin limenvihreät froteehousut, ihan samanväriset mitkä on siinä niiden etusivulla nyt syksyn uutuuksissa, yhteensä 8e.
Sit löyty meandin siilipaita 5e, pojalle puuha pete-pehmo 1e, puppe-kirja 1e, nukenrattaat 1e ja froteehousuja 0,40e/kpl, itse tehtyjä myllymuksujen kankaasta..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Eilen löyty kahdet meandin limenvihreät froteehousut, ihan samanväriset mitkä on siinä niiden etusivulla nyt syksyn uutuuksissa, yhteensä 8e.
Sit löyty meandin siilipaita 5e, pojalle puuha pete-pehmo 1e, puppe-kirja 1e, nukenrattaat 1e ja froteehousuja 0,40e/kpl, itse tehtyjä myllymuksujen kankaasta..
Aika hyvin löytynyt, nuo myllymuksujen kankaat on ihania et varmasti kivoja housuja :)

Kävin ensikertaa kavereiden kanssa Kangasalalla jossaki kirppiksellä ja en oo aikasemmin ikinä löytäny itelleni mitää vaatetta mitä oisin kelpuuttanu ja nyt löyty heti kolme tosi nättiä mekkoo (2,5?, 5,5? ja 5?) järkevällä hinnalla, oli kivaa :) yleensä ku löytää vaan vauvalle vaatetta, nytki ois ollu paljon mutta en viitsiny hamstrata kun kotonaki on niin paljon, saa nähdä kerkeekö käyttään edes vai kasvaako pimu niistä ohitte...

Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:
Kävin ensikertaa kavereiden kanssa Kangasalalla jossaki kirppiksellä ja en oo aikasemmin ikinä löytäny itelleni mitää vaatetta mitä oisin kelpuuttanu ja nyt löyty heti kolme tosi nättiä mekkoo (2,5?, 5,5? ja 5?) järkevällä hinnalla, oli kivaa :) yleensä ku löytää vaan vauvalle vaatetta, nytki ois ollu paljon mutta en viitsiny hamstrata kun kotonaki on niin paljon, saa nähdä kerkeekö käyttään edes vai kasvaako pimu niistä ohitte...
Oliko se se vatialan vieressä oleva? Se on sellainen, missä mä haluaisin käydä...

myö
Mie olen miettinyt meidän kirppistä, että olenko nyt sit ainoa, joka sieltä ostaa, kun hinnat on ilmeisesti ainakin tämän palstan mukaan liian kalliita. Mie olen nimittäin ostanut useammankin tyttöjen mekon viidellä eurolla, ja sehän on palstan mukaan aivan ylihinnoiteltua! Nyt ostettiin tytölle pyörä (20 tuumaa) 38 eurolla - varmaan sekin oli liikaa?

Vakiharmailija
Löysin eilen tulevalle vauvalle ihanan täysin uudenveroisen Travallen toppapuku/pussin. Maksoin siitä 10 e, en tiedä oliko liikaa vai ei, kun en alkuperäistä hintaa edes tiedä, mutta omasta mielestäni tein hyvät kaupat.

Lisäksi ostin H&M potkuhousut 1,5 eurolla, Esprit Bodyn 2 eurolla ja Name It -liivihameen 2,5 eurolla. Kaikki virheettömässä kunnossa.

vieras
Hieman asian vierestä, mutta kaveri käy tosi paljon kirppareilla ja tekee aina ties mitä löytöjä. No nyt olikin ihan uudenlainen löytö! Heillä on pesiytynyt talo täyteen turkiskuoriaisia. Hyvin todennäköisesti ovat tulleet joidenkin kirppisvaatteiden mukana.
Talo on nyt myrkytetty ja joutuvat luultavasti myrkyttämään vielä uudestaankin, ovat aika sitkeitä hävitettäviä. Nii että sitä vaan että kanttaa muistaa pestä kaikki kirppisvaatteet aina ja tarkistaa kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja myö:
Mie olen miettinyt meidän kirppistä, että olenko nyt sit ainoa, joka sieltä ostaa, kun hinnat on ilmeisesti ainakin tämän palstan mukaan liian kalliita. Mie olen nimittäin ostanut useammankin tyttöjen mekon viidellä eurolla, ja sehän on palstan mukaan aivan ylihinnoiteltua! Nyt ostettiin tytölle pyörä (20 tuumaa) 38 eurolla - varmaan sekin oli liikaa?
No jokainen mieltää itse mikä on kallista ja mikä ei. Itse kuulun varmasti niihin nuukimpiin kirppistelijöihin jotka jättää monesti ostamatta jos hinta on yhtään korkeempi ja hyppää pöytiä jopa yli ekan hintalapun nähtyään.

Yhteistyössä