Millainen on SIA sydän?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SIA sydän 2e
Mulla oli kans sama fiilis, kun kiersin tuolla. Ei mitään järkevää ja hinnat pilvissä :/Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei siis yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Paitti hirvittävän hintaisia roippeita, ei ihmekään kun oon nähnyt ne jo useamman viikon ajan... Mun täytyy kyllä ruveta käymään muualla.
20 sentin Aku Ankan poika sai lohdukkeeksi.
Juhlakengät eurolla, aika hyvcä löytöAlkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti:Juhlakengät 1e ja ihanan iso neuletakki 1,5e.
Itse aion laittaa pöydän ensi kuussa ja en hinnat 0.2-2,5e. Jotenkin tuntuu että ne jotka ylihinnoittelee ei itse juuri osta kirppikseltä...
Aika hyvin löytynyt, nuo myllymuksujen kankaat on ihania et varmasti kivoja housujaAlkuperäinen kirjoittaja ..:Eilen löyty kahdet meandin limenvihreät froteehousut, ihan samanväriset mitkä on siinä niiden etusivulla nyt syksyn uutuuksissa, yhteensä 8e.
Sit löyty meandin siilipaita 5e, pojalle puuha pete-pehmo 1e, puppe-kirja 1e, nukenrattaat 1e ja froteehousuja 0,40e/kpl, itse tehtyjä myllymuksujen kankaasta..
Oliko se se vatialan vieressä oleva? Se on sellainen, missä mä haluaisin käydä...Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:Kävin ensikertaa kavereiden kanssa Kangasalalla jossaki kirppiksellä ja en oo aikasemmin ikinä löytäny itelleni mitää vaatetta mitä oisin kelpuuttanu ja nyt löyty heti kolme tosi nättiä mekkoo (2,5?, 5,5? ja 5?) järkevällä hinnalla, oli kivaa yleensä ku löytää vaan vauvalle vaatetta, nytki ois ollu paljon mutta en viitsiny hamstrata kun kotonaki on niin paljon, saa nähdä kerkeekö käyttään edes vai kasvaako pimu niistä ohitte...
Hienoja löytöjä, oliko kalliita`?Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:tosi ihania löytöjä, vanha valokuva-albumi soittorasialla, vanhoja matkakuvia albumissa, kengänlestit, vanhoja kortteja, vanha rekisterikilpi jne. Jos kiinnostaa, kuvat blogissa, osoite profiilissa
No jokainen mieltää itse mikä on kallista ja mikä ei. Itse kuulun varmasti niihin nuukimpiin kirppistelijöihin jotka jättää monesti ostamatta jos hinta on yhtään korkeempi ja hyppää pöytiä jopa yli ekan hintalapun nähtyään.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Mie olen miettinyt meidän kirppistä, että olenko nyt sit ainoa, joka sieltä ostaa, kun hinnat on ilmeisesti ainakin tämän palstan mukaan liian kalliita. Mie olen nimittäin ostanut useammankin tyttöjen mekon viidellä eurolla, ja sehän on palstan mukaan aivan ylihinnoiteltua! Nyt ostettiin tytölle pyörä (20 tuumaa) 38 eurolla - varmaan sekin oli liikaa?