Kirppistelyt pinoon. Mitäs olette löytäneet viimeks?

Mie
Baby Björn tuolipotta 5,-, miina ja manu - kirja 1,-, muumi cd 1,-, vauvalle toppapuku 7,-, vauvalle velourhaalari 5,-, tytöllle lindexin ihana mekko 1,-, po.p t-paita 1,50 ja tutta pyjama 2,-, itselle velourhupparitakki 2,-, david jumppahousut 3,-, veromodan pitkä paitis 3,- -- hyvä kierros oli eilen

jadal
Eilinen saalis, oon tosi tyytyväinen :)
Rahaa näihin meni yhteensä 24?

Kuopukselle:
-talvihattu
-toppatakki
-benettonin uudenveroinen collegepaita
-2 todella siistiä t-paitaa

Keskimmäiselle:
t-paita
paita

Esikoiselle:
kukkakuosiset kuomat
housut
neuletakki
trikoopusero

Itselle vielä kaksi paitaa :)

:)
No tana kesana oon ostanu itelle muutaman kesapaidan 1e kpl. Pojalle koko ens talven sisavaatteet n. 30e ja talvikengat 1,90e...

Ja Prismasta ostin Lassietecin vk-haalarin... hinta 20e :D

Onhan kirppareilta tullut löydettyä vaikka mitä. Viimeksi ostin makuuhuoneeseen vaaleanpuna-mustat verhot, yht. alle 8e. Pojalle olen löytänyt paljon vaatteita kirpputoreilta mm. toppapuku 4e, bodeja ja huppareita 1e kpl. Tykkään tosi paljon kierrellä kirpputoreja, koskaan ei tiedä mitä sieltä löytyy :D Kävin vähän aikaa sitten Tuurissa ja kuinka ollakaan löysin enemmän vaatteita kirppikseltä, kuin itse Keskiseltä... :LOL:

Tän päivän löydöt:
2 h&m sydänsammarit yht.4e
h&m vuorelliset housut 2e
h&m pilkulliset trikoohousut 0,50
espriti ph paita 1e
h&m bambi ph paita 1e
pieni turkoosi kangaskassi,jossa lintuja 0,30e

Janboots olkalaukku, ehka sopii kannettavallekkin :D 7,50e Tätä mietin kauan,mutta oli niin ihanan värinen ja tilava,että siihen mahtuu kansio yms. kun koulu taas alkaa.. ei tarvi muovipussissa raahata kamoja

Yhteistyössä