Kirppispöytä varattu - apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Myynnissä paljon lasten vaatteita itse olen paikanpäällle menossa myymään .
Kannattaako
-silittää vaatteet , ovat olleet sisällä laatikoissa säilytyksessä joten jonkinverran ryppyisiä
-hinnoitella valmiiksi

Vaihtorahaa mukaan ja eväät mutta mitä muuta?
Ekaa kertaa menossa joten vinkejä kaipaan

Jos vähänkään on energiaa, niin silitä ihmeessä! Vaatteet näyttää silitettyinä huomattavasti paremmilta ja uudemmilta, joten saanet niistä paremman hinnankin! Ja hinnat tietysti valmiiksi!

Kiitti :)
Kai tässä pitää sitten käydä silittelemään.
Voikos tuolla kirpparilla myydä kalliimpiakin on nimittäin vähän käytetty Ticketin haalari , en viitsis ilmatteeksi myydä ja sitten seuraavalla viikolla löyää se huutiksesta tuplahinnalla. Tuntuu että kun seuraa palstaa niin kaikki pitäis myydä 1-5e hinnasta.

En silittäisi muita vaatteita, kuin ne josta oikeasti saa paremman hinnan.
Ei tavis vaatteesta juurikaan enempää tule silitettynä ja vaivaan nähden menee miinukselle.

Ei tarvitse silittää (minä ainakin pesen uudelleen kotona ne vaatteet) mutta ehdottomasti hinta, niin jokainen näkee minkä tasoista hintaa pidät tuotteilla. Eikä jokaiselle tarvitse vastata vähän päästä samaa tuotetta koskeviin kyselyihin.

Joo,hinnoittele ihmeessä. Yleensä ei ihmiset ole vaivaantuneet hinnottelemaan ja itse kartan semmosia paikkoja jossa pitää rueta hirveästi neuvottelemaan jonkun hemmetin bodyn hintaa ja sitten kertyy jonoa ym.

Monia vaatteita ym olisin ostanut monestikkin JOS saisi vain ottaa vaatteen ja ostaa eikä jäädä löpisemään :D kai olen sitten tympeä.

Mä tykkään sellaisista pöydistä, joissa on selkeät laput esim tyttöjen vaatteita 90-116 cm hinta 0,20-2,00 euroa tms. Eli selkeästi näkee heti onko pöydässä mitään mulle.

Pojille on vaatetta koossa 86-92cm muutama 98 ja isompi . Valtteriin olen menoss :)
Paljonko voi pyytää esim . harsoista valkoisista ja kuvioiduista ei ole mitään hajuakaan mitä vois pyytää ?
Lakanoita ja vauvan petivaatteita ja kankaanpaloja. Myynkö yhdessä paketissa tai esim. ota kolme eurolla tyylillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tykkään sellaisista pöydistä, joissa on selkeät laput esim tyttöjen vaatteita 90-116 cm hinta 0,20-2,00 euroa tms. Eli selkeästi näkee heti onko pöydässä mitään mulle.

Kiitos tää on hyvä vinkki :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pojille on vaatetta koossa 86-92cm muutama 98 ja isompi . Valtteriin olen menoss :)
Paljonko voi pyytää esim . harsoista valkoisista ja kuvioiduista ei ole mitään hajuakaan mitä vois pyytää ?
Lakanoita ja vauvan petivaatteita ja kankaanpaloja. Myynkö yhdessä paketissa tai esim. ota kolme eurolla tyylillä.

Minä olen ostanut joskus harsoja (valkoisia) 6kpl/1?. Mutta enpä juuri ole niitä nähnyt kirppareilla joten vaikea sanoa mitään..
Lakanat ja petivaatteet kannattaa myydä yksinään, paitsi jos on pussilakana ja tyynyliina samaan sarjaan niin ne yhdessä. Niiden hintaa en osaa sanoa, menisi alakanttiin kun itse olen ommellut kaikki tarvitsemani, niin en montaa euroa maksaisi :)
Kangaspalat ehdottomasti paketissa tai sitten todella pieni hinta jokaiselle. Muutoin ne ei mene kaupaksi, ainakin tämä kokemus minulla on.

Yhteistyössä