Kirppispinoa!

Viimeksi meidän kylän isolta kirppikseltä löytyi 2v tytölle collegehousut (1e) ja sandaalit (2e), tulevalle poikavauvalle 2 bodyä (1,5e/kpl) ja velourpotkarit (1e) sekä itselleni kesäksi ihana turkoosi tunika (8e) joka on oikeasti Seppälän Great Girls-mallistoa, mutta menee oikein mainiosti mammapaitana.

Lisäksi ostin fb:n kirpparilta H&M mammafarkkulegginsit (15e), joiden pitäisi tipahtaa postilaatikkoon tänään tai maanantaina viimeistään.

Pitäisi itsekin alkaa kuvaamaan kirppari löytöjä blogiin, kun Chefin blogia on niin mukava aina lukea :)
 
En käsitä noita Chefin löytöjä :O (olen tainnut tämän ennenkin todeta?) En ole pitkään aikaan löytänyt kirppareilta yhtään mitään! En ole edes nähnyt noin hyväkuntoisia lastenvaatteita mitä olisi edes voinut harkita ostavansa. Onneksi on kuitenkin huutis :) (tosin sieltäkään ei noin edullisesti mitään saa)
 
[QUOTE="ooo";26070075]Pari päivää sitten löysin ihanat punaiset verhot kahdella eurolla. Semmoset just tarvitsinkin. :)[/QUOTE]

Hyvähyvä :D

Ihan parasta on löytää jotakin, mitä todella tarvitsee. Mulle monasti pakkaa käymään niin, että jos lähden jotakin tiettyä etsimään, sitä ei löydy vaikka kuinka etsin. Tosin kyllä sen sitten yleensä aina josakin vaiheessa löytää, mutta monasti siihen tosiaan menee tovi jos toinenkin :)
 
[QUOTE="äiti";26070077]Mä en käy kirppiksillä mutta onko kirppiksillä yleensä pojillekkin koko 110 noin hyviä vaatteita tarjolla?[/QUOTE]

No mun pitää myöntää, etten ihan hirmuisesti ole poikien vaatteita kohnaillut, joten en tiedä. Mutta kyllä mä luulen, että se on vähän tuuripeliä että löytyykö vaiko ei, sillä ainakin tytöillä tuota 110 cm kokoa on jo huomattavasti vähemmän myynnissä, kuin pienempää kokoa.

Eilenkin kun kävin PikkuSiilissä, en löytänyt kuin yhden paidan lapsille. Pienin käyttää kokoa (86) 92-98 cm eikä siinä koossa ollut meille mitään mieluista tarjolla. Pienemmässä koossa oli vaikka kuinka paljon kaikkea ihanaa, mutta ei tosiaan isommissa kokoluokissa. Koululaisille oli muutama koju, mutta esikoisella on kaappi aivan piukassa, joten hälle en nyt mitään etsiskellyt.

Olen jo jonkinaikaa ostellut kokoja 110 ja 116 cm ja kyllä mun tarkoitukseni on kirppisvaatteilla likat siinäkin koossa pitkälti vaatettaa. Jos siis jaksaa käydä useasti kiertelemässä, niin mitä tahansa kokoa kyllä löytyy :)
 
[QUOTE="äiti";26070077]Mä en käy kirppiksillä mutta onko kirppiksillä yleensä pojillekkin koko 110 noin hyviä vaatteita tarjolla?[/QUOTE]

Tytöille olen löytänyt hyvin isompiakin kokoja mutta pojalle on vaikeampi löytää jo kokoa 98cm jota nyt yritän etsiä. Pienempiä kokoja löytyy hyvin pojillekin.
 
Viimeksi meidän kylän isolta kirppikseltä löytyi 2v tytölle collegehousut (1e) ja sandaalit (2e), tulevalle poikavauvalle 2 bodyä (1,5e/kpl) ja velourpotkarit (1e) sekä itselleni kesäksi ihana turkoosi tunika (8e) joka on oikeasti Seppälän Great Girls-mallistoa, mutta menee oikein mainiosti mammapaitana.

Lisäksi ostin fb:n kirpparilta H&M mammafarkkulegginsit (15e), joiden pitäisi tipahtaa postilaatikkoon tänään tai maanantaina viimeistään.

Pitäisi itsekin alkaa kuvaamaan kirppari löytöjä blogiin, kun Chefin blogia on niin mukava aina lukea :)
Joo, lisää kirppispostauksia! :D

Kivat löydöt olet tehnyt. Mä löysin aika hintsusti raskausaikana kirppikseltä mammavaatteita, mutta mäkin käytin nettikirppiksiä sitten siihen puuhaan...sieltä niitä löytyi pilvin pimein :)
 
  • Tykkää
Reactions: miata
IhanaValo
Ihana tuo chefin Bamse-tunika, ja miten edullisesti!
Ikinä ei miun kohdalle satu tommosia..en tosin kovinkaan usein nykysin oo kirppiksellä käynyt, tänään tekis mieli kun ois aikaa mut kahtoo mikä olo on hammaslääkärin jälkeen.

Ja joo, meille kans nuoremmalle tytölle on etsiskelty just tuota 110-116 kokoa, ehkä enemmän jo 116 ja aika huonosti oon löytänyt, ainakaan hyväkuntoista tuon kokoista vaatetta. Oon kirppikseltä ja huutiksesta lähinnä katellut. Tietty osa pitää ostaa uutenakin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26070128:
En käsitä noita Chefin löytöjä :O (olen tainnut tämän ennenkin todeta?) En ole pitkään aikaan löytänyt kirppareilta yhtään mitään! En ole edes nähnyt noin hyväkuntoisia lastenvaatteita mitä olisi edes voinut harkita ostavansa. Onneksi on kuitenkin huutis :) (tosin sieltäkään ei noin edullisesti mitään saa)
Meillä on täällä kyllä kieltämättä melko hyvät kirppisapajat. Tai siis täällä meilläpäin on kyllä niin surkeat kirppikset, ettei tosikaan...mutta Turusta löytyy sitten jo paremmat kirppikset.

Huutiksesta ei taida näillä hinnoilla tosiaan juurikaan löytöjä tehdä, mutta FB:n kirppiksiä kannattaa kokeilla...sieltä saa monasti huutista halvemmalla :)

Lisäksi on sitten babyidean kirppis yms. sivukohtaiset.
 
"vieras"
Chef, onko KCL siis kirppis-center länsikeskus (ja KCM vastaavasti manhattan)? Noissa kun on yleensä ihan älyttömiä hintoja :/. Mutta kivoja löytöjä, pitäisi itsekin taas vaivautua vauvan kanssa kierrokselle :).
 
"vau"
Ihana tuo chefin Bamse-tunika, ja miten edullisesti!
Ikinä ei miun kohdalle satu tommosia..en tosin kovinkaan usein nykysin oo kirppiksellä käynyt, tänään tekis mieli kun ois aikaa mut kahtoo mikä olo on hammaslääkärin jälkeen.

Ja joo, meille kans nuoremmalle tytölle on etsiskelty just tuota 110-116 kokoa, ehkä enemmän jo 116 ja aika huonosti oon löytänyt, ainakaan hyväkuntoista tuon kokoista vaatetta. Oon kirppikseltä ja huutiksesta lähinnä katellut. Tietty osa pitää ostaa uutenakin :)
No harvemmin mäkään nyt ihan eurolla moista tunikaa löydän, mutta välillä sitä tosiaan lykästää :)

Toivottavasti hampilääkärin jälkeen olo on ok ja pääset kirppistelemään :) Ja jos et pääse, niin huutistele :D
 
[QUOTE="vieras";26070214]Chef, onko KCL siis kirppis-center länsikeskus (ja KCM vastaavasti manhattan)? Noissa kun on yleensä ihan älyttömiä hintoja :/. Mutta kivoja löytöjä, pitäisi itsekin taas vaivautua vauvan kanssa kierrokselle :).[/QUOTE]

On joo. Mä olen kyllä ihan hyvään hintaan sieltä löyttöjä tehnyt...mutta mikä toiselle on ehdullinen, on toiselle halpa ja toiselle kallis :)

Tänäänkin kävin ja muutaman löydön tein :)
 

Yhteistyössä